, sekce: Příjem DVB-T |
|
Vysvětlení příjem DVB-T i DVB-SDobrý den, předem upozorňuji, že jsem laik a moc se v tom nevyznám. Budeme kupovat novou televizi, která má DVB-T tuner. Doteď používáme satelitní příjem od Skylinku a po zapnutí satelitního přijímače se tv přepne na AV2 a program běží. Na jiné tv máme settopbox a po jeho zapnutí se tv také přepne na AV.Jak to tedy bude fungovat s novou tv pokud má již zmíněný DVB-T tuner? Po zapnutí tv se automaticky spustí program přes DVB-T (anténa) a po zapnutí satelitního přijímače se tv přepne kam? (AV3??). Opravdu nevím... Jde mi o to, aby se nějak netloukli přes sebe :) Děkuji |
martyy
Registrace: 1/2007 Příspěvků: 77 |
|
|
RE: Vysvětlení příjem DVB-T i DVB-Snikdo se tlouct nebude , bud uplne v klidu.Dreambox DM520-OpenATV 6.2, Cloudibox3-MBMini-OpenATV 6.3 a 6.4, Vu+ Zero4K-OpenATV 6.4, T-90 5W-42E
|
bublajs
Registrace: 9/2006 Příspěvků: 8 830 |
|
|
RE: Vysvětlení příjem DVB-T i DVB-Sdvb-t ma kazda nova tv v sebe,dvb-s je satelit,Azbox Premium HD+ 2xDVBS2 FC05,Opensat9900 Hd Pvr,Azbox usb720,Gibertini 110x105cm 90e-45w,IBU twin 0,2db,SG 2100BS usals,Patriot 64GB Xporter Magnum USB Flash Drive,LCD samsung LE32B450c4,Skylink ICE
|
wwwe
Registrace: 5/2009 Příspěvků: 4 821 |
|
|
RE: Vysvětlení příjem DVB-T i DVB-SU tv není DVB-T na AV, tam v menu se navolí služba DVB-T a nascanuje se signál + uloží + setřídíš program nabídku a zas uložíš - tačitko TV. Čtěte návody !!!! |
CES
Registrace: 4/2007 Příspěvků: 4 385 |
|
|