Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

EUROSPORT - nejde naladit

Ahoj,bydlím v paneláku,ted nám všem udelali SAT rozvod po celém domě.Obě pozice tedy 23,5 a 19,2.Koupil jsem přijímač Topfield TF 6000cr s kartou SKYLINK,vše jsem naladil v pohodě až na Eurosport v češtině.. Zadám přímo sat. ASTRA2 tedy 19,2 a 12344H 27500 - dám vyhledávat a nenajde to žádný signál.. /sousedům EUROSPORT jde/Co dělám prosím špatně? :scared: Mám snad v přijímači něco špatně přepnutý?? Podotýkám,že jsem amatér-i když krom zmiňovaného EUROSPORTU jsem vše naladil v pohodě-máme ted ještě 2 měsíce přijmu zdarma - tak pohoda.. Díky za vaše reakce. R^

esik33
Registrace: 4/2009
Odpověď v diskusním vlákně

nemas to uz naladene

je ok na 12344 fec 3/4 skus si skor pozriet ci uz to niekde nemas skus si najst napr. zakodovane programy RTL 4,RTL5 a RTL7 su na tom istom TP

miskoca
Registrace: 6/2009

RE: EUROSPORT - nejde naladit

Nevím,zda máš zvoleno správně ASTRA2.V sat.přístrojích se zadává ASTRA1.Zkus to.

mesicek
Registrace: 9/2007

a nejde mu do prijimaca len signal z 23,5??

Človek má tri cesty ako múdro konať. Najskôr premýšľaním: To je tá najušľachtilejšia. Druhá napodobovaním: To je tá najľahšia. Tretia skúsenosťou: To je tá najtvrdšia.

Blooddog
Registrace: 12/2006

eurosport

..procházel jsem to několikrát,ale nenaladí mi to ani EUROSPORT v němčině.. Když zadám příslušnou frekvenci tedy těch 12344H atd... dám spustit hledání - nenajde to vůbec nic...

esik33

Máš špatně nastavený přijímač.Pokud ti 23,5 jde musíš si nastavit diseqc,nevím jak u Topfielda,ale tuším,že tam je MiniA a MiniB.

VU+ZERO 4K E85 5W,4W,1W,5E,9E,13E,19E,23E

tkan
Registrace: 12/2007

eurosport

ted jsem to zadal hledani a hned to vyhledalo

mefa
Registrace: 12/2007

to je pekne,ze si to zadal na svojom prijimaci,ale on to ma zle nastavene