Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Nefunkční sim skylink noveho kompletu technisat hd

Ahoj moc vas prosím pomuže mi někdo dnes mi přišel komplet technisat hd 8 sx karta skylink po nastavení paraboly astra 23.5 uroven 80 kvalita 95 procent po te jsem vložil modul kryptoworld a skylink sim a píše mi to chyba sim karty nevím co s tím zkoušel jsem vypnout zapnout vyndat zandat pomuže prosím někdo? Nemá sim pin? Jsem nováček v sat technice
pokud někdo poradí moc za to děkuji přistroj byl předladěn v elta sat :crying:

Kami
Registrace: 1/2010
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 29
Odpověď v diskusním vlákně

Enik

Taky si myslim ze si dela srandu,nejdrive semsi myslel ze se kazdej bavi o necem jinem ale asi tomu neni tak :-/

Dreambox 500 sg2100 parabola 80, Dreambox 600, parabola 65, Geminy. Nac stahovat kalhoty kdyz brod je jeste daleko.

lak
Registrace: 8/2006

RE: Nefunkční sim skylink noveho kompletu tech...

nebo si nedělá srandu, ale vyloupnul tu kartu a strčil jí přímo do technisatu kterej má i čtečku velikosti sim karet, ale bohůžel jenom conax, takže mu jí to nepřečte a napíše chyba karty. Dotyčnej si asi myslel, že ci modul se jenom zasune do sat příjmače a karta do čtečky příjmače a tak že to má fungovat. Takže tu kartu namáčknout zpátky do toho z čeho byla vyloupnuta, spodní stranu podlepit aby nevypadla a pak ji vsunout do toho modulu s tou paprikou co je zasunutej v příjmači a dát ji tam čipem (tím jako zlatým) nahoru.

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006

RE: Nefunkční sim skylink noveho kompletu tech...

Když to není uvedeno v návodu,co tak zavolat prodejci?Nemůžu stále pochopit lidi,kteří si někde něco koupí a triviální problémy neřeší nejprve s prodejcem.

Sekyra
Registrace: 1/2004

Nefunkční sim skylink noveho kompletu tech...