Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Technika

HD přijímač

Zdravím, chtěl bych vás poprosit o radu jaký HD satelitní přijímač zvolit. Nepotebuju nic speciálního...dám do něj jen skylink kartu a to je vše, takže hlavní požadavek by měla být spolehlivost, abych ho nemusel každý den resetovat. Dále bych byl rád, kdyby tam byla možnost nahrávání na externí disk. Nic víc to umět nemusí. Ještě jsem někde slyšel, že by měl skylink(nebo cslink) přejít na jiné kódování z cryptoworsku-v tomto se moc nevyznám, ale bych nerad, kdybych ho za rok musel měnit. Tak jestli o tom máte někdo lepší informace, tak by mohlo být zohledněno i toto. A v poslední řadě by cena neměla být nijak přehnana-byl bych rád, kdyby se cena pohybovala i s kartou kolem 5000-pokud je to možné. Děkuji za rady

luprlu
Registrace: 7/2006
Odpověď v diskusním vlákně

luprlu

Ahoj,niesom síce nejaký odborník,ale podľa toho čo chceš tak by sa Ti hodil Ferguson Ariva 200 HD.Osobne ho budem tiež asi kupovať.Čo som čítal na ab forum tak má veľmi dobré EMU a podobné funkcie.Rozmýšlal som na Argus Mini IP ako písal už Vortimond,ale asi zoberiem Arivu.Uvidíš čo Ti poradia daľší čo sem napíšu,ale ako som písal ja asi beriem Arivu 200 HD.Stojí do 3000 kč a mne to úplne stačí.

VU+ Uno4K SE, Dreambox DM900 triple tuner DVB-S2X Multistream, motor Optibox + SG2100 + parabola 105cm,parabola Maximum E-85 Multifokus, Dierovaná parabola 100 FE MESH 2x😂, Domáce kino Pioneer VX510s, BluRay Pioneer BDP 170S, ULED TV Hisense H55U7

kostik123
Registrace: 3/2009

RE:HD přijímač

spolehlivost = vyšší cena

Takhle si šáhneš leda tak na ARIVU,Satelitu což co se týče spolehlivosti není moc extra

bryketa
Registrace: 11/2009

@kostik123

Tazatel o nějeké EMU nestojí a má ještě vůbec nějakou budoucnost??? :((

VU+ solo2 ; VU+ uno ; AZBOX HD Premium ; 28,2°v;23,5°v;19,2°v;13°v;1°z;4°z 2x parabola 100cm

martin5
Registrace: 10/2007

RE: HD přijímač