![]() |
|
Pro zasmati - UPCKontaktoval jsem pres webovy formular UPCdirect (tj. sat). Chtel jsem od nich zaklad + HBO vc. HD programu. Pokud by dali nejakou akcni cenu tak i Adult programy. Ocekaval jsem ze se mi nekdo ozve max. do tydne a posle kdyz uz ne zpracovanou nabidku alespon cenik v priloze.Nejedna se o zavazek na tyden a nejde take o zadne male penize. Je to skoda prisli o jednoho platiciho zakaznika. Update: Maily prisli dva temer shodne, oba od operatoru strediska pokazde jine jmeno. V rozmezi psani tohoto prispevku. ------------------------------ Dekuji za nekonkretni nabidku a dekuji take za opozdenou reakci. Ulehcili jste mi rozhodovani, jiz je na ceste balicek od Skylinku. Moje Jmeno 2010/7/2 No-Reply CZ customercare@cz.upcdirect.upc.biz Vážený pane XXXXXX, reagujeme na Váš e-mail ze dne 4. 6. 2010. Veškeré ceny pro naše nové zákazníky najdete na naší nové webové adrese http://cz.upcdirect.com V případě zájmu o satelitní služby UPC Direct navštivte prosím některou z našich prodejen. V příloze Vám zasíláme aktuální seznam prodejců i instalačních firem. V případě Vašich dalších dotazů můžete využít kontaktní formulář na http://cz.upcdirect.com v sekci Klientský servis. Můžete také volat na telefonní číslo 222 999 900 každý pracovní den od 08:00 do 22:00 a přes víkend od 10:00 do 22:00 Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://cz.upcdirect.com/klientsky-servis/kontakt/ S pozdravem a přáním příjemného dne P.Rein Operátor Klientského centra UPC DTH S.Á.r.l http://cz.upcdirect.com |
krompac
Registrace: 11/2008 Příspěvků: 50 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCOtázka, čo je na tom k smiechu ? Je to ich politika...na ich zákazníckom stredisko vybavíš osobne neuveriteľné veci. Odporúčam. |
Milan C
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 4 603 |
![]() |
|
krompacStandardní deb*il*ní autoodpověď. Na zákaznickém centru to zase bude "monitorovaný" (šmírovaný) hovor. |
gaston
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 868 |
![]() |
|
@krompacco si cakal, ked si lenivy ist do ich kiosku, tak standartne ti odpovedali, neviem vobec comu sa cudujes. |
plesak
Registrace: 9/2007 Příspěvků: 81 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCMyslíš, že nečtou parabolu a sekci "fórum"?? Zítra ti to přepnou jinam :laughing:Full - CS Link, Skylink, UPC Direct, TNK HD
|
Dejf
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 1 513 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCTak ja nevim Krumpáci , kdyz by mneli hned na kazdeho Hloupeho honzu z Horni Dolni reagovat , tak po pravde by asi nic jineho nedali ....... |
satak
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 400 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCJa k tomu iba toto:Tiež sa mi na orange pobočke nepodarilo vyjednať nejaké lepšie paušaly na telefón,aké napr.ponúka konkurencia,ale odporučili mi tel. číslo kam mám volať,že vraj sa dohodneme.A na moje prekvapenie sme sa dohodli ešte na lepšej ponuke,ako konkurencia.Uvediem len príklad.Paušal 50 do všetkých sieti za 2,5 Eur.Podľa mňa sa vyplatí jednať,ale na patričnom mieste.Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
|
letas
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 3 147 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCNo vidíš a já dneska napsal dva emaily jeden do EON že žádám o snížení zálohy na elektřinu a druhý do čpp že platím víc za povinné ručení než nový klienti a jak to tedy budem řešit :))) |
Standa2
Registrace: 5/2005 Příspěvků: 2 221 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCS tým povinným ručením to robím tak,že každý rok dám 2 mesiace pred koncom poistky výpoveď a nič mi potom nebrání urobiť poistku tam,kde mi poistné bezdôvodne nezvýžšia,ako to zvyčajne urobia.Nech platia viac tí,čo za ních poisťovňa vypláca poistné.Ešte stále u nás a zrejme ani u vás neplatí to čo by malo platiť.Keď si bezproblémový majiteľ mot.vozidla a poisťovňa za Teba nemusí platiť,tak by si to mal pocítiť na tom poistnom,malo by byť nižšie a nie naopak,napíšu Ti peknú okecávačku a poďakovanie,že si zostal verný práve im a zvýžšia Ti poistné. ;)Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
|
letas
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 3 147 |
![]() |
|
Skutečně neuvěřitelné věci od UPC,... k pláči...Mám UPC DTH přeladěno na Thor.Již dva ( !!) měsíce je kvalita příjmu zoufalá - na HD programy se nelze téměř dívat - fotbalové MS radši sleduji na pozemním DVBT. Obraz i zvuk se pravidelně rozpadá v mazanici atd viz níže. Odpověď UPC viz níže. Usilovně pracují již dva měsíce ???? Odpověď UPC z dnešního dne : Přijměte, prosíme, naši upřímnou omluvu za přetrvávající problémy s kvalitou příjmu Vámi popsaných kanálů a neodstranitelností titulků na některých programech.Tato technická závada souvisí s přenesením našeho satelitu na novou družici Thor. Rádi bychom Vás ubezpečili, že usilovně pracujeme na odstranění tohoto výpadku. Děkujeme za pochopení a přízeň. :fuming: :fuming: :fuming: |
black52
Registrace: 4/2010 Příspěvků: 16 |
![]() |
|
krompac:Hlavně že ten tvůj Skylink na cestě ti nějaké akce nabízí a že jejich e-mailová odpověď je jiná než ta od UPC, ty moulo :laughing:Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)
|
technikTKR
Registrace: 6/2004 Příspěvků: 6 771 |
![]() |
|
black52Čo máš za zobrazovač a ako máš nadstavenú parabolu? To snád ani nie je možné, ja mám okrem iného aj UPC a obraz super u 70 percent programov rovnaký ako v SkyLinku.Žiadne rozpadávanie, či kockovanie obrazu. Bude to len a len u teba!!! |
Milan C
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 4 603 |
![]() |
|
Milan C@Milan CTak to Ti, Milane, můžem jenom závidět, většině z nás se seká obraz, jak na SD, tak na HD programech - ČT HD hrůza, občas to teď dělá i Nova HD. Na CS Filmu se včera ozývalo dost nepříjemný cvakání v pravidelných intervalech, podobně, i když ne tak silně i na Joj nebo Joj Plus? Už nevím. Předplatitelé HBO a Cinemaxu nadávaj na titulky - buď nejdou vypnout nebo zase chyběj. Rv Alespoň teda, že o tom vědí a něco s tím snad provedou. |
Hellas
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 174 |
![]() |
|
to letasJako to oni snižují každý rok i mě pojištění, platím dá se říct o cca 100Kč každý rok méně ale co to je platné když tento rok 2300Kč a kdybych to zrušil a dal si to u nich znova tak to bude cca 1600Kč asi. Ještě jsem jim napsal že na webu mají 3 druhy toho pojištění a já ani nevím jaké mám - není to nikde uvedeno. No to už je detail. Prostě furt platí: dlouhodobý zákazníci platí jak mourovatí.A odepsali: Pro ověření totožnosti je nezbytné uvést i Vaše datum narození. Následně mohu prověřit jaký produkt povinného ručení na Vaší pojistné smlouvě máte a zodpovědět i Vaše další dotazy. Chybějící údaj můžete doložit emailem Číslo smlouvy měli i s adresou a furt nějaké formality |
Standa2
Registrace: 5/2005 Příspěvků: 2 221 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCJasně že UPC má výpadky, moc na TV nekoukám (jen zkoumám) ale naposledy jsem to viděl u STV 3 při fotbale Slovakia-Nederland. Když jim to ale jde tak to je OK. |
Standa2
Registrace: 5/2005 Příspěvků: 2 221 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCTeď třeba HBO HD se seká |
Standa2
Registrace: 5/2005 Příspěvků: 2 221 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCUPC seka jak sviňa,no len madari to majú ok.Vedia otom a vraj natom pracujú. :-/ |
fsat
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 1 738 |
![]() |
|
RE: Pro zasmati - UPCStanda2Aky maš HD príjimač lebo HBO HD ide v poriadku, na 99% sa jedná o chybu u zákazníka, po prechode na Thor sa kvalita neporovnatelne zlepšila. |
korok
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 215 |
![]() |
|
![]() |