Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Telly/Digi TV SK

Digi na jinou kartu

Jsem tak trošku amatér,ale chtěl jsem se zeptat,jestli je možno dát do satelitního přijímače od digi tv jinou kartu než je ta jejich.Chtěl bych ho používat jako normální satelit.
Dík za odpověďi

Tomas7903
Registrace: 7/2010
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Digi na jinou kartu

Je možno tam dát jakoukoliv kartu, ale myslím že půjdou vždy jen volné programy-FTA.

smscz
Registrace: 7/2008

Zkoušel jsem tam cs link kartu a psalo mi to,že je karta neplatná.Tak já nechápu co to mají za satelit

Tomas7903
Registrace: 7/2010

Prostě ten jejich přijímač má čtečku, která čte karty pouze v systému Nagravision, tak proto to kartu v systému cryptoworks nebere. :lookaround:

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006

Zkuste tam vrazit telefonní kartu,třeba půjde telefonovat zadarmo do Rumunska,případně bakovní kartu,jestli to nehodí nějaký to rumunský euro.

DM920 S2X dual+triple 2xS2X/T2,Experimental image+GP4,T90(28E-5W)+Gibertini 150+SuperJack 24"QARL 75E-43W,universal+circular+C band LNB,Octagon SF8008 Gold OpenATV 7.6,125 USALS,Lunix Qviart 4k,Skylink,Telly.

lz405
Registrace: 7/2006

:laughing: :laughing: :laughing:

Standa2
Registrace: 5/2005

pravdu má smscz.

sirda
Registrace: 11/2006

Ak nahlásiš na Digi číslo svojej platobnej karty, môžeš veľmi jednoducho platiť faktúry. Dáš do čítačky platobnú kartu a z nej Ti stiahne sumu ktorú treba zaplatiť. Ide to na Master Card a Visa

LuboTS
Registrace: 5/2006

To tu bude zas blbych otazok diqi to diqi hento ked neviete zakladne primitivne veci sem nechodte. Uroven fora raketovo klesa Rv a klesa Rv a klesa ;P

tophunter
Registrace: 4/2010