![]() |
|
@redakce - pripomienkanezakladám toto téma aby sa tu roztočila debata, len chcem reagovať na príspevok redakcii z témy Fishing+hunting Citujem: p@vortimond:Výpadky má (snad) každý operátor. I Váš Skylink, který jich měl také několik nečekaných. Například zde: https://www.parabola.cz/forum/topic-43596/ . Naštěstí (pro Vás) technici pracují ve dne i v noci, o víkendech a svátcích a problémy řeší. Moja reakcia: tí technici sú iste za to platený že pracujú v nepretržitých smenách. Tak je to u každého takéhoto poskytovateľ služieb - nepretržitá prevádzka. To Vaše: Naštěstí (pro Vás) by som zmenil na Naštěstí (pro Ně) A ja si tiež 24hod denne a celý mesiac platím Multi balík , tak požadujem aby mi to tak aj išlo. Samozrejme poruchy boli a aj budú aj u iných , takže ja sa nesťažujem len konštatujem že musí byť v ich záujme promptne - čiže aj cez So+Ne - problémy riešiť. |
lubomir63
Registrace: 6/2006 Příspěvků: 917 |
![]() |
|
RE: @redakce - pripomienkaNa pripominky je tady odkaz "pripominky k webu". Neni treba zakladat dalsi vlakno o nicem!! Jinak je treba si uvedomit, ze o vikendu se nedaji resit slozite zavady, pokud by odesel treba cely koder, tak se jede na zalozni pokud je k dispozici a je to samozrejme znat, ale nekdy se ty zavady tezko odhaluji, takze to vyzaduje cas.To ze nekdo plati neco je chvalihodne, ale i ve smluvnich podminach neni garance sluzby 24 hod. Pokud se to nekomu nelibi muze prejit jinam a muze byt na tom jeste hur ... Kazen a poradek je to hlavni!
|
007
Registrace: 10/2004 Příspěvků: 1 796 |
![]() |
|
@lubomir63Myslím, že výstižně to napsal 007. R^Rozumím Vaší připomínce. Uvidíme, uslyšíme :) Snad :)
|
redakce
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 2 279 |
![]() |
|
@0071:to nebola pripomienka k webu ale pripomienka k diskusii!!!2:to bolo konštatovanie a nie sťažovanie |
lubomir63
Registrace: 6/2006 Příspěvků: 917 |
![]() |
|
RE: @redakce - pripomienkaStačí napsat technici to opravují. |
robokop
Registrace: 5/2009 Příspěvků: 430 |
![]() |
|
![]() |