Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Technika

kamera do 400€ pre studentke

ahojte,
som studentka logopedie a casto potrebujem zhotovovat zaznamy deti a ich reci, idem si kupit kameru ale vobec sa v tom nevyznam. najradsej by som sa zmestila do 400€. ide o to, ze ja potom robim prepisy tych nahravok - co to dieta hovori, cize mi ide o kvalitu zvukoveho zaznamu. nemusi byt super spickovy obraz, staci dobry (odzeranie z pier).
co by ste mi teda poradili? a tiez nechcem nehravat na kazetky ale na kartu alebo HDD. Ale nemam moc silny pc.

A posledna otazka - je lepsie si kupit za tych 350€ kameru SD kvality alebo za 400€ nejaku najlacnejsiu co nahrava v HD kvalite.

Moje otazky su asi trosu blbe - ale pochopte ma ja studujem pedagogiku :) a jedine co potrebujem je mala kamera s relativne dobrym zvukom - 90% nahravam deticky u nich doma v interieri a mam ju v ruke lebo pri malych detoch sa to nie vzdy da zo stativu.

Ak mi nieco poradite budem veeeelmi vdacna :):):)

to co som pozerala:
SD - http://www.sony.sk/product/sdh-standard-definition-on-memory-stick/dcr-sx53e
http://www.sony.sk/product/sdh-hard-disk-drive/dcr-sr58e

HD - http://www.sony.sk/product/cam-high-definition-on-memory-stick/hdr-cx115e

s pozdravom Pavla
dakujem za kazdu radu velmi pekne :)

pollinka
Registrace: 7/2010
Odpověď v diskusním vlákně

RE: kamera do 400andamp;#8364; pre studentke

urcite zober tu Sony HD kameru. 50€ naviac nie je vela, a do buducna urcite nebudes lutovat. SD kameru by som v dnesnej dobe uz nebral...

Dreambox DM900, Fuba DAA 110, Moteck SG2100A, Inverto Black Ultra, Sony Bravia KDL-55W805B

Marian21
Registrace: 3/2007

Ak chces kameru pouzivat vylucne na to, co pises, vezmi SD s HDD s prihliadnutim na velkost HDD. Vzhladom na slabsi pocitac a ucel pouzitia povazujem HD za zbytocne, vzhladom na velkost dat a moznosti spracovania.

Nespamujte ma, som na to starý!

gogo1
Registrace: 5/2006