Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

DM 8000

Poradte prosím overeného predajcu DM. Chcem kúpiť originál nie klon. Ďakujem

amarilda
Registrace: 11/2008
Odpověď v diskusním vlákně

Dreambox 800HD

Zdravím třeba ulsatelity.cz omko.cz olmisat.cz mám od ulsatelity a je to originál!!

jerabek
Registrace: 1/2010

jerabek

A si sním (8000) spokojen?

amarilda

@amarilda

Spokojenost záleží na co to chceš jestli na normální koukaní tak to jsou vyhozené paníze a jestli jsi dreama měl a víš co od něho čekáš tak je to dobrá investice!!Jestli jsi ho nikdy neměl tak ho využiješ tak na 20 procent.

jerabek

@amarilda

Ještě dodatek na geogle.cz máš plno recenzí na tento stroj tak čítaj a budeš vědět do čeho jdeš!!!

jerabek

jerabek

Mám 7000DM nie som fachman, lebo sa mi oň staral pán ktorí žiaľbohu už nieje medzi nami. Ako som sa dozvedel tú správu tak som si na jeho počesť dal záväzok že sa to naučím čo v mojom veku nieje také jednoduché ale skúsim to. Študujem čo sa dá. Neviem či by mi nestačila 800-ka, ale on túžil po 8000-ke, ešte nie som rozhodnutý.

amarilda

Re: DM 8000

ak nie si super narocny uzivatel tak porozmyslal aj na 500HD,
dost vela muziky za prijatelnu cenu

bleskone
Registrace: 12/2009

Dreambox 800HD

bleskone má pravdu!Ušetříš hodně peněz a výsledek bude velmi dobrý DM 8000 má navíc dvd machaniku ale otázka jestli ji využiješ!!Jinak štastnou ruku.Ahoj.

jerabek

Skusenosti s DM 500 HD nemam

ale na zaklade recenzii som ju odporucil aj zadovazil kamaratovi, ktory sa ohliadal po nejakom Linuxovom stroji. Nevie si ju vynachvalit. Problemom Dreamboxov je prehrievanie, ale len vtedy, ked je v nom namontovany HDD. Mam dojem, ze DM 500 HD preventivne tuto moznost ani neposkytuje. :)

Robert
Registrace: 8/2005

@Robert

Do dreama není třeba cpát HD ja mám extérní disc a je to lepší dream se nehřeje!!A DM 500HD má také možnost připojit ex.disc.

jerabek

jerabek