Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

Motor natáčení-SG2100,Technisat MF4 S-CC problém

Zdravím, mám motor SG2100,Technisat MF4S-CC.Včera jsem zkoušel přidat další sat a omylem jsem něco zmáčkl a vymazal družice.Teď mně nic nefunguje.Zkoušel jsem resetovat přímo na motoru, ale nesvítí ani červené ani zelené světlo. Na přijímači svítí místo hodin jen tečka. Když najedu do nastavení, dám LNB a Usals, zobrazí se nabídka zřejmě továrního nast.A/A 1 Astra 19,2 a B/A 2 Hot Bird 13,přidám A/B 3 23,5, B/B 4 28,5 dám dál a u všech je signál 82, kvalita 0. Motor nenatáčí. Můžete mně někdo aspoň tak na dálku poradit, co se mohlo stát a co můžu zkusit ? Jsem v tomto laik, předem děkuji za případné odpovědi !!! Zlínsko.

Jencek
Registrace: 10/2006
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Motor natáčení-SG2100,Technisat MF4 S-CC p...

A volba normálního "motoru" tam není...?Usals nemá AA AB či BB nebo BA .....toto je DiseqC 1.0
Ty volbu natáčení.............zkus znovu a lépe.Návod k obsluze případně to někomu zanes!

Femr, to bylo natáčení..... dnes TBS 5925 na 105cm a SG2100, 85E - 30W,olomoucký kraj, W98, W2000, WXP, Vista,W7(64) na plátno 250cm.

Kamil_k4
Registrace: 10/2007
Galerie: Kamil_k4

V nastavení je jen nabídka Multyenne, DiSEqC. Každopádně přestala svítit kontrolka. Dle návodu motoru má svítit zelená. Kromě restartu, který vlastně nereagovaljsem jen něco(nastavené družice ?)v přijímači vymazal, venku jsem se z ničím nehrál. Tak nevím, proč motor netočí. Že by něco odešlo ?
Předem díky !

Jencek
Registrace: 10/2006

Každopádně přestala svítit kontrolka. Dle návodu motoru má svítit zelená.-skontroluj kábel,kontakt na motore,ale aj vývod zo satu.

Openbox S2 HD, SS2,

jank
Registrace: 4/2007

Menu - nastavení - nastavení LNB
Diseq zap
Multytene vyp

tabulka
A/A pozicioner pokračuj
B/A žádný sat pokračuj
A/B žádný sat pokračuj
B/B žádný sat pokračuj

najedeš na pokraćuj v řádku A/A a tam se nastavuje zem.poloha
a aktivují jednotlivé pozice

snad ti to pomůže