Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
17.08.2007, 10:37.54

Kdo platí pronájem frek. na transpodéru CS linku?

Zajímalo by mě, kdo vlastně platí pronájem frekvencí na transpodéru na satelitu, který určitě není zadarmo. Pokud by to byly firmy TaT a Gital, tak by ten poplatek za karty byl určitě oprávněný, ale pokud to platí ČT, Prima, Nova, tak jsou to (TaT, Gital) největší ubožáci.
Pokud to platí ČT, ... tak by určitě měla těm, kteří platí konces. poplatky příjem umožnit za nějaký administrativní poplatek. Nejsem právník, ale mám dojem, že ČT má povinnost šířit veřejnoprávní vysílání na celém území ČR a pokud to v některých lokalitách nejde nebo špatně měla by to umožnit přes satelit s min. náklady pro diváka.
uživatel
weber
17.08.2007, 10:48.12

RE: Kdo platí pronájem frek. na transpodéru CS...

Kdybys byl právník, nedal bys na dojmy. To je pro básníky a pitomce.
uživatel
Antonín
17.08.2007, 11:56.33

Když to sám nevíš-proč urážíš nebo si hojíš komplex méněcenosti!
uživatel
zzaner
17.08.2007, 12:10.43

Podle všeobecně prezentovaného schématu by to měla platit společnost CSlink, která to následně (s patřičnou přirážkou) rozdělí (dle zabraného datového toku) a přefakturuje stanicím, které tam vysílají...
uživatel
gespa
17.08.2007, 13:34.27

Hojím si komplex méněcennosti, přestože zčásti vím, jak to je. Například ČT nemá žádnou podobnou povinnost, tím méně nemá povinnost něco dělat s minimálními náklady pro diváka. Tím méně tuto povinnost mají Prima nebo Nova.
Mně by se líbilo, kdyby to tak bylo, ale není.