Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Telly/Digi TV SK

Pochvala

Zdravim, tak mi neda ine, len pochvalit DIGI Slovakia za promptne riesenie problemu. Pred kratkym casom som sem daval otazku na riesenie problemu s prijimacom Dualbox Hyundai. Az teraz v piatok som sa dostal k tomu, ze som jeho poruchy nahlasil do Digi. Uz dnes som mal doma technikov z Digi. Ci ich zasah do pristroja (vymena 3 kondikov na doske a 2 v zdroji) pomohol, som zatial nemal cas skumat. Ale chcem pochvalit (aby som tu vniesol aspon trochu rovnovahy medzi prispevky Digi hanobiace)promptne riesenie problemu zo strany Digi. Musim povedat, ze zatial mam s touto spolocnostou dobre skusenosti. Dufam, ze ak by niekedy nastalo rozhodnutie zmenit providera sat prijmu a rozlucka s Digi, tak to pojde bez problemov, tak ako doteraz. V najblizsej buducnosti nemam v umysle to urobit, ale clovek nikdy nevie, aka ponuka sa naskytne. Zatial som spokojny s Digi TV.

adman
Registrace: 1/2007
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Pochvala

tesime sa stebou,prajeme kvalitny a nicim neruseny prijem!

freee
Registrace: 2/2010

Svoje jalové pochvaly alebo samochvály tejto komickej spoločnosti si nabudúce píš radšej doma na papier a nie do klávesnice. Ocenia to ako moderátori, tak aj radoví uživatelia tohto servera.
Rv
http://www.gifbin.com/bin/032010/1269602956_dr-mccoy-and-captain-kirk-approve.gif

Nibiru
Registrace: 3/2008

Nibiru, chces mi povedat, ze ociernovanie a nadavanie na tuto pre niekoho mozno komicku (kazdy ma svoj nazor, ja mu ho neberiem) spolocnost je pre moderatorov a radovych uzivatelov velkym prinosom ? Inak, toto forum, ktore mam rad, je jedno z mala inetovych for, ktore pravidelne navstevujem, kde je taka intolerancia niektorych radovych uzivatelov voci inym nazorom a zosmiesnovanie inych uzivatelov (napr. ludi majucich este CRT obrazovky, proti comu som uz par krat vystupil). Skoda.

adman

Nibiru