Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

pro prodejce

Před deseti dny jsem zákazníkovi v obchodě dobíjel balíček Total v hodnotě 1000,-Kč a on až včera přišel s tím, že mu doposud nenaběhl. I když seškrábnuté dobíjecí kupony zákazníkům nabízím ať si je vezmou, téměř nikdo tak nedělá a požádají mě, ať se vyhodím do koše - to jsem učinil i v případě tohoto zákazníka. I když mi v systému na PC napsalo hlášku, že dobití proběhlo v pořádku, přesto to nebyla pravda a dnes v telefonickém rozhovoru s operátorkou Media Vision (CS Link) mi už nedokázala bez již vyhozených kuponů logicky pomoci (čili ten litr musím uhradit zákazníkovi ze svého) Proto apeluji na prodejce - nevyhazujte raději seškrábnuté a vybité kupony, ale nechávejte si je!!!! Podle operátorky se tak stalo, protože mají nové stránky a nový systém, který občas vykazuje tyto problémy (nebyl jsem prý první případ, kdy systém oznámil provedení nybití, ale nic se nestalo) Je to síla a k hovnu! Rv Rv

Full - CS Link, Skylink, UPC Direct, TNK HD

Dejf
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 1 513
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

Osobně jsem si kupóny vždy preventivně schoval až do naběhnutí služby. Myslím, že nejen pro prodejce dobrá rada, zvlášť do doby než se jim problémy s novým systémem podaří vyřešit.

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15 127
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

Jenže vzhledem k tomu, že denně v průměru bobíjím pěti až deseti lidem, každej min.pět kuponů (používám pouze kupony za 200,- - u ostatních je marže už tak malá, že by se to ani nevyplatilo je prodávat), tak to abych si dělal igelitový pytlíčky pro jednotlivé zákazníky a házel do něj pak papírek s napsaným číslem karty pro možné budoucí dohledání!! No opruz jako (nevhodné slovo), ale asi nezbytnej. Děkuji Vám, Media Vision R^ :8) ;P ;P ;P

Full - CS Link, Skylink, UPC Direct, TNK HD

Dejf
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 1 513
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

Chybama se člověk učí...

polulin
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 2 534
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

A čo tak dať tie kupóny zákazníkovy do ruky,upozorniť ho,že síce ukázalo,že mu ten kredit nabehol,ale pre prípad reklamácie,nech si ich uschová,bez nich nech k vám ani nechodí reklamovať. ;) :8)

Openbox S2 HD, SS2,

jank
Registrace: 4/2007
Příspěvků: 919
Odpověď v diskusním vlákně
 

Dejf

Nebo druhá možnost: Předávat zákazníkům použité kupóny s tím, že na případné reklamace bez kupónu nelze brát zřetel. Vím, že je těžké změnit návyk stálých klientů, ale někdy je to bohužel nezbytné.

Jste největšími pokrytci, jaké svět kdy poznal. Dovoláváte se hodnot, jimiž pohrdáte a po nichž bezohledně a cynicky šlapete

Jackal
Registrace: 9/2006
Příspěvků: 1 242
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

Jank byl rychlejší

Jste největšími pokrytci, jaké svět kdy poznal. Dovoláváte se hodnot, jimiž pohrdáte a po nichž bezohledně a cynicky šlapete

Jackal
Registrace: 9/2006
Příspěvků: 1 242
Odpověď v diskusním vlákně
 

re :

Nechat si kupon do doby než naběhne služba pokládám za logické,nicméně litr ze svého bych tedy jen tak nedal.Navíc jste to mohl provést ve své partnerské sekci,kde si to mohli dohledat.Dobíjení jedině s kartou pod dohledem,tedy buď na prodejně,nebo u zákazníka.Takto na dálku je to špatně kontrolovatelné.Celkově jsou ty kupony o ničem,nebo spíše krok do pravěku,však jsem jim to řekl,když mě tuhle volali z obchodního.Jinak platí ještě ta akce Skylinku o výměně karet jiných operátorů?Takto to dál nejde.O těch problémech se dlouhodobě ví.

Kathrein UFS 922 . Nokia 9800,9600 . Humax 5400 . Ferguson HF 8900,Ariva 200 . Edision MINI,VIP2 . Paraboly FUBA OP 85,motor HH100,multifocus 28-23-19-13 . karty CS LINK, ORF, SKYLINK

lubbik
Registrace: 11/2006
Příspěvků: 1 807
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

jo nadarmo se neříká když je blbá hlava, trpí celé tělo... :laughing: Použitý kupón si má nechat zákazník a pokud ho nechce, tak je to na jeho riziko :)))

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

Pokaždé ty kupony po vybití dávám zákazníkům do ruky a oni pokaždé před mýma očima je hodí do odpadk.koše, který tu mám také. Čili mám čisté svědomí, nic jsem nezanedbal. O tom, že i když na PC monitoru skočí hláška, že vše proběho v pořádku a ono to tak není, slyším dnes poprvé (a navíc na vlastní kůži :8)

Full - CS Link, Skylink, UPC Direct, TNK HD

Dejf
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 1 513
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

.... tak je to jen jejich blbost a nic jim ze svého neplať :8)

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

Dejf

Zásadní dotaz: dáváte zákazníkům na ten kupon prodejní doklad? Prodal jste jim přece kupon, ne dobití.
Pokud ano, tak snad předáváte zákazníkovi za jeho peníze kupon a doklad. Zároveň mu z toho kuponu dobijete. Pokud on následně zjistí, že svoji službu nedostal, má dojít s kuponem a dokladem reklamovat. Pokud on cokoli z toho nemá, má smůlu, protože Vy už nejste schopen nic dohledat bez kuponu. Argument "stálý zákazník" neberu... respekt a plnění si svých povinností musí být na obou stranách. Zákazník se taky naučí, že má být příčetný.

davidkriz
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 2 767
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

Jenže tady jste na malém městě (kde si všichni vidí do talíře). Oni mají ve vás absolutní důvěru a prostě to zde chodí jinak. Něco jim prodáte a ono to nefunguje (tento případ) a je to nezajímá, jdou za váma, vy jste jim to prodal, tak to vyřešte. I když před nima do Media Vision zavolám, nic se na to nemění.

Full - CS Link, Skylink, UPC Direct, TNK HD

Dejf
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 1 513
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

už jste celkem nudný těmi plky o malém městě, chudobných zákaznících apod... já mám spíš tip, že je v tom něco jiného, ale to tu rozepisovat nebudu.
Takovýto "argument" je jen výmluva, buď mu dáte doklad a výrobek a dostal je, nebo smůla... že to neděláte, lezete lidem do zadku falešnýma slevama na montáž za 500 a pak fňukáte, že jste na malém městě s chudobnýma Chodama, to je Váš problém.

davidkriz
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 2 767
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

Nedávno som si dal kúpiť jeden kupon 200 Kč,doniesol mi nákupčí aj účtenku,kde predajca ručne perom napísal 8.miestne číslo kuponu.Je krytý,tiež bude mať s tým nejaké skúsenosti.
Dejf,neviem ako to bežne robíš,ale najprv by som nabil kredit a z kreditu platil za objednávku.

Openbox S2 HD, SS2,

jank
Registrace: 4/2007
Příspěvků: 919
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

tak to má Dejf dvě odborné montáže po pětistovce zdarma

Octagon SF 8008 V3 Supreme , Skylink Premium, Oneplay Maximum, Eurosport player - MAX, SONY Bravia 49XG9005, E85 multifocus.

drobeček
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 6 781
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: pro prodejce

tak to je denni davka plku "made in Dejf", vycerpana.Jeste ze neni tolik prodejcu v Cechach, co se se svymi problemy sveruji Parabole.

maly mike
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 309
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra