Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

Ferguson 8900HF

Jaky je osvědčený SW pro bezproblémový chod,dá se rozjet Bulsatcom.

Robo39
Registrace: 6/2008
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 36
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Ferguson 8900HF

možná trochu smradu po mě zůstane :laughing:
jinak už lezu a ty ještě něco pridej! ;P

tonek
Registrace: 1/2009

Hoší zdar.Teď jsem přišel z piva a doufám,že některým už BULSAT jde a uvěřili jste mi.Nejsem žádný odborník a jen shohodou náhod se mi to podařilo to najet.Pichač

pichac
Registrace: 11/2007

Ferguson 8900HF

Než smrad tady,tak si pokecám radší na forum ve švycar,nebo v německu,to ty asi neumíš,že!!A ještě kouknu na holandské forum,abych něco zjistil,jestli Vám ještě něco v EMU pustí do žil,já bych Vám tak nádherně n.a.s.r.a.l.,co mě jde už min. také skoro 3 roky! a to bez problémů.Kdybys chtěl poradit pomohu,ale jsi asi takový trochu břídil!!!,to vidím dle tvých dalších příspěvků,stupňuješ agresivitu výstupů,ale na to já kašlu.Buď s Bohem a učse,abys se Tu neptal na chujoviny,které zná můj vnuk!!!! a to dobře v 11letech!!čau_ :laughing: R^

Dreambox 800HD se,OPTIMUS OS1 plus,Optimus OS1, VU+zero, 3x SG2100 motor, paraboly GILBERTINY 105,FUBA 90,MASCOM 90,

hery
Registrace: 5/2007

canal digital nl

panove canal digital nl nam nejde

pierko
Registrace: 3/2009

včera jsem byl na Bolkovi a bohužel jsem si říkal stárne jako my všichni ale vidím že má nahradu

hery NEZKLAMAL :razz:

tonek

canal digital nl

Kdybys měl Gamma card tak budeš koukat min.3 roky bez problémů,a nebude Ti vůbec vadit když změní s keys servis/kdy to chvíli chodí/na keys jiné.