![]() |
|
Zkušenosti s UPCAhoj lidi,máte taky zkušenosti s UPC popsané v násl. diskuzi: http://www.fushal.net/2010/06/dejte-pozor-na-upc-je-to-banda-grazlu.html ? Většina se týká kabelu, ale i Direct se tam objevil a na seriózní firmu je toho docela dost... Jsem pro svobodu slova.
|
P.C:
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 128 |
![]() |
|
RE: Zkušenosti s UPCno jeje, tak to si radsej dam namiesto novin ku rannej kave, pretoze kritika vs UPC, tak to je zmrst blbosti, klamstiev, ohovarania a polopravd...nech sa dari, ahoj ;) Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
RE: Zkušenosti s UPCVětšina se týká toho, že zákazník KABELU nevrátil zařízení(modem) po ukončení vztahu , následně je vyžadována "pokuta". Její výše se zdá být nehorázná (a asi také je). Občas někdo zařízení vrátil, ale díky chaosu v UPC mu to nebylo zaznamenáno, dále stejná píseň. Direct zmíněn okrajově, cca 3x. |
Bloud
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 398 |
![]() |
|
Zkušenosti s UPCpoužívám jenom kartu celou komplet nabídku UPC,včetně HD programů ve svém přijímači a jsem se službou velmi spokojen.Chtěl jsem navýšit nabídku o HD programy po telefonu,a ještě behěm hovoru s operátorkou to vše hned naběhlo,tak,že služba jako hrom!! :8) Dreambox 800HD se,OPTIMUS OS1 plus,Optimus OS1, VU+zero,
3x SG2100 motor, paraboly GILBERTINY 105,FUBA 90,MASCOM 90,
|
hery
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 6 052 |
![]() |
|
RE: Zkušenosti s UPCKdyž už je tady vlákno o UPC. Jednomu známému přišla faktura kde měl platit cca 1300Kč.Ceny si přesně nepamatuji ale přibližně: dřív platil cca 600Kč s HBO má v tom i jejich HD přijímač s HDD a k tomu 300Kč za druhou kartu základní balíček. Teď za tu druhou říkal že to je taky za 600Kč. Řekl jsem mu že ceny jsou jiné 299 nebo 399Kč za základ (no prostě chaos) ať jim zavolá a vypoví to. Dají mu lepší cenu. Ale co je divné že na faktuře bylo UPC Hodonín. Přitom UPC sídlí v Praze. Může mi to někdo vysvětlit to UPC Hodonín? |
Standa2
Registrace: 5/2005 Příspěvků: 2 221 |
![]() |
|
RE: Zkušenosti s UPCUPC Direct po zmene uz je uplne ina firma ako byvala. Predtym to bol riadny bordel, teraz to uz je ovela lepsie. Jednu jedinu vec si nikdy nedali do poriadku: Obcas fakt ak niekto urobi zmenu, tak zvyknu posielat blbe faktury a aj ked im tam zavolas a povies ze poslali hlupost, kludne o mesiac pride dalsia zla. Stalo sa mi to volakedy ze koncila zmluva, presvedcili ma na velku zlavu a este 3 faktury po sebe posielali sumu ako keby som ziadnu zlavu nemal, ovela vyzsiu ako som dokonca platil predtym. Nastastie som to neplatil a vzdy som poslal cez ucet len ciastku co som mal zaplatil a co na telefone potvrdili ze je spravne. Po zmene to same s Filmboxami. Ak si preladim parabolu sam, budem mat Filmboxy 3 mesiace zadarmo. OK, volali mi to asi 10x, aj ked som s tym suhlasil uz pri prvom telefonate a po skonceni akcie som to zrusil este mesiac pred koncom a na fakture to zacali uctovat ako keby som to mal objednane a platil to. Na telefone potvrdili ze to mam deaktivovane, ale este aj dalsia faktura to mala zapocitane. Furt aby tam potom clovek volal. Ale zase som zaplatil len to co som mal a vsetko je OK. Proste akakolvek zmena u UPC je pre nich komplikovana na to aby poslali dobru fakturu. Okrem toho ale nemozem na nich povedat zle slovo. Dovolat sa ku nim nikdy nedalo, po zmene uz ano. Problem s kartou nikdy nebol a vsetky zmeny naozaj nabiehaju okamzite. |
Billysk
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 1 595 |
![]() |
|
RE: Zkušenosti s UPCPo mnoho let vyuzivani sluzby UPC Direct, jenom ty nejlepsi zkusenosti. Snad jednou mi prisla vetsi faktura nez mela, diky me chybe - vcas jsem si nerekl o dalsi slevu :-), ochotne mi fakturu upravili po telefonu, nabidli promo na dalsi rok - takhle se deje jiz nekolik let. Myslite, ze bych si mel stezovat? Ani nahodou. Po prechodu na 0.8W je to nejrozsahlejsi nabidka, technicka kvalita je rovnez jinde. Zlepsili se a je to jen dobre.T90 @ 23E,19E,13E,9E,5E,1W | Prodelin 1244 @ 28,2E| VU+DUO4K | NAS | Invacom QDF 031 | Nordix CM-402
|
xilt
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 795 |
![]() |
|
P.C:len v skratke pretoze ten clanok je napisany v hneve, a dal by som krk nato ze niektore veci su prekrutene, z dovodu nervoveho vypatia..."podepsal jsem smlouvu (kterou jsem podrobně samozřejmě nečetl)" toto je alfa a omega problemov ktore sa vacsinou u spotrebitela vo vztahu k urcitej spolocnosti (a nemusi to byt len UPC) objavia ... ludia jednoducho sa spolahnu, ze vsetko to co je zakotvene v zmluve im bolo ustne povedane pracovnikom, a potreba si precitat zmluvu neexistuje ... bohuzial zmluvny vztah nevznika pokecanim si s pracovnikom, ale podpisom zmluvy ... "UPC vědělo, že se stěhuju!" ... a? irelevantne v zmysle platnej zmluvy k bodu 1) ... UPC tu povinnost nema, a odvodzovat analogicky preco ma nekontaktovali, ked mali v systeme mail, telefon ... zmluvu ukoncil zakaznik, tak by sa mal postarat o vsetko potrebne co prinalezi ku ukonceniu zmluvneho vztahu k bodu 2) ... irelevantne k bodu 3) ... moj pravny nazor (skromny) je, ze vymahacska spolocnost ani inu moznost nemala, pretoze v pripade exekucneho titulu sa nebudu preukazovat "vsak my sme mu 3x volali" respektive "zaslali sme mu mail na seznam.cz" ale prave neprevzatim zasielok to ze sa mily XY vykaslal na svoje povinnosti ktore v zmysle zmluvy v pripade ukoncenia MA, je jeho problem, a akekolvek vulgarizmy a osocovanie nie su na mieste samozrejme, KEBY UPC robi roztomilu charitu, tak v takom pripade by ho kontaktovali, lenze UPC (a to je v pripade xy-dalsich fy ktore maju x-tisic zakaznikov) striktne postupuje v zmysle zmluvy a pripadane "zmeny v zivote klienta" ho v podstate nemaju co zaujimat (teda pokial nejde o smrt, v takom sa pravni vztah rusi....) spolocnost UPC nie je dokonala, nie kazdy jej pracovnik je odborne zdatny, nie kazdy si svoju robotu odvedie na 100percent, ALE v tomto pripade, si za nezrovnalosti a opletacky moze dotycny stazovatel sam ... nech sa dari, ahoj ;) ps: je to pisane v rychlosti, v tej jeho staznosti je este par hluposti... no co uz ak nejde o zivot ide o .... Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
no, začínám se bátjsem si přečetl ten odkaz nahoře a teda nevím nevím. Někdy v září jsem podal u UPC Direct výpověď z důvodu nemožnosti přetočení (měl jsem to asi 10 let) a vrátil kartu. Přístroj jsem neměl, kupoval jsem tenkrát jen kartu hned první den kdy to bylo možné koupit bez STB. Asi po týdnu jsem dostal papír že přijali, že vše OK. Asi za dalších 14 dní přišel další papír že mám vrátit přístroj.:-) Tak jsem tam volal že přístroj jsem nikdy neměl a paní že je to vpořádku že už mají zrušené a že je vše OK .. a že tam mám dokonce zálohu (na kterou jsem za těch 10 let už zapomněl) a na jakej účet chci vrátit. No, zálohu dodnes nemám a po přečtení odkazu se bojím že za 2 roky příjde nějakej soudní příkaz na úhradu 20 tisíc za nevrácený přístroj :-))) |
Klokan008
Registrace: 6/2010 Příspěvků: 99 |
![]() |
|
@heryMalej dotaz.Když máš tu plnou nabídku ještě blbne HBO HD s tím rušením přejetím pruhu přes obraz?Momentálně to mám mimo provoz proto se ptám.Dělalo to dost dlouho a zdaleka jsem nebyl sám.Ono tím pádem je k plné spokojenosti s využitím balíku Max Pak použitelná polovina programu ze šesti-Cinemaxy bez titulku dost často i zároven vysílaných na obou.To abychom je zase nepřechválili ;) |
hobo
Registrace: 1/2007 Příspěvků: 7 461 |
![]() |
|
hobo1./ U těch Cinemaxů máš pravdu,teď zrovna vysílají v madarštině cinemax 1 i cinemax 2 a titulky také,a to oba programy,ale není to vždy,někdy Audio CZ,Ok.2.U HBO HD žádný takový jev,který uvádíš nezaznamenávám,jde v pohodě OK.Několikráte jsem to tu četl,ale takový problém nemám.U ostatních HD rovněž vše v pohodě. Dreambox 800HD se,OPTIMUS OS1 plus,Optimus OS1, VU+zero,
3x SG2100 motor, paraboly GILBERTINY 105,FUBA 90,MASCOM 90,
|
hery
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 6 052 |
![]() |
|
Bordel v UPCJe pravda ,že tam mají bordel s fakturami. Většinou trvá tak 3-5 měsíců, než to dorovnají, při jakýkoliv změnách. Po telefonu je všechno v pořádku a pak přijde upomínka za dluhy , které nejsou. A za měsíc znova : telefonát s nimi - vše je v pořádku a potom zase jiná dražší faktura, jako kdyby zkoušeli, jestli si toho zákazník všimne.Ale je také pravda, že služby a nabídka programů jsou lepší a obrazově kvalitnější než ostatní provideři. |
hifik
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 436 |
![]() |
|
Klokan008odporucam ti spisat to, a doporuceny list zaslat priamo na adresu UPC...v liste uved, aby ta obratom kontaktovali v pripade nezrovnalosti, a ak by viac ako 30dni (mozes aj skor) sa nic nedialo, odporucam ti crn crn priamo na UPC, najlepsie si ziadat financne oddelenie a prejednat s nimi vsetko potrebne nech sa dari, ahoj ;) Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
alfasexNemáš kontakt na nejakého managera s kým sa dá dohodnúť cena po skončení viazanosti ? Nemyslím telefón na ich callcentrum. |
Jeff24
Registrace: 2/2008 Příspěvků: 31 |
![]() |
|
alfasexEvidentně jsi se s žádným problém u UPC ještě nikdy nesetkal :))) :))) :))) :))) |
Klokan008
Registrace: 6/2010 Příspěvků: 99 |
![]() |
|
Klokan008, Jeff24Klokan008: ale coby nie :))) cca pred 2 a pol rokom ked som vypovedal zmluvu, tak som nevratil zariadenie na UPC Direct, cca pol roka som na to ako sa vravi kaslal a zrazu mi prisiel pekny list od spolocnosti XY ze mam zaplatit zmluvnu pokutu (tusim 15000Sk) ... tak som crnkol do tej spolocnosti 10minut rozhovor, dohoda spocivala v tom ze ak to vratim tak platit nic nemusim, ak nie, tak... viete si domysliet (tiez mi vtedy nebolo vsetko 3-5, ale urcite by som nenadaval za svoju lenivost spolocnosti UPC, ktora postupovala v zmysle zmluvnych podmienok, s ktorymi som dobrovolne suhlasil)inak s UPC, som nemal nikdy okrem tejto prekernosti ktora bola sposobena mojou lenivostou ziaden problem (klop, klop, klop) Jeff24: ak aj by som mal, tak ti ho nedam (asi logicke nie?) ... spis vypoved, a v pripade ak si si riadne plnil svoje zmluvne zavazky, tak by ta mali (ale nemusia) kontaktovat ludia z retencneho, ktori ti ponuknu "lepsie" podmienky jedna rada: dohadovat sa sice da, ale i tito ludia ti nedaju zaklad za 5EUR a podobne hluposti.... pozaduj realne veci... nech sa dari, ahoj ;) Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
Naštěstí to není můj případ... ale může být, protože jsem bývalým klientem UPC Direct a současným klientem UPC...Nemyslím, že by vše bylo smyšlené, někteří dokonce uvádějí, že jsou si chyby vědomi. Link jsem sem dal proto, abych upozornil na to, jak se seriózní firma nemá chovat. To, že někteří její pracovníci nepracují dobře by neměli odnášet zapomnětliví nebo jen důvěřiví klienti. A to platí zvláště v případě, kdy je firma bombarduje nabídkami nových služeb, ale použít stejný kanál při nějakém nevyrovnaném závazku už najednou nějak nejde nebo se prostě jen vynechá... A chybějící modem za 1000 se promění v soudní obsílku za 20000. To přece není fér. Normální to snad může připadat jen vyžírkům, kteří si často nechají zaplatit každý pšouk, aniž by dodali to, co od nich bylo žádáno a co slíbili... A že jich tu stále máme. No nic, s UPC vše jen písemně a do vlastních rukou s potvrzením převzetí... Jsem pro svobodu slova.
|
P.C:
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 128 |
![]() |
|
alfasexSamozrejme že som nechcel mobil, ale keď im fungoval ešte starý web, tak tam boli ďalšie pevné linky okrem callcentra, kde sa to dalo pekne vybaviť. ja ani nechcem znižovať cenu, ale chcem zostať aj naďalej pri tej čo mám a pokiaľ sa nemýlim, tak je o nejaké euro väčšia, ako je teraz cena v ich cenníku. Euro hore dole. Skôr by som sa chcel dohodnúť na HBO HD :-))aj Tebe nech sa darí |
Jeff24
Registrace: 2/2008 Příspěvků: 31 |
![]() |
|
![]() |