Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem DVB-T

Kolísání signálu dvb-t

Dobrý den.Jsem elektrikář a rozvody DVB-T se nějak nezabývám,ale obrátili se na mě nezávisle na sobě 3 kamarádi,že jim stále vypadává signál.Jedná se o příjem z Kojálu a v místech 1xProstějov a 2x Kladky. Je to tady nebližší vysílač a projevuje se to tak že síla třeba z 80% spadne na 2 vteřinky na nulu a zas naskočí.Děje se to v celkem pravidelných intervalech a na všech třech muxích(2a3 jsou podstatně slabší signál).Všichni mají antény se zesilovačem a přijímače myslím Gogen a Strong.Při otočení antény na Praděd je signám z Pradědu bezproblémový a i z Lysé Hory.Ovšem na nich je bohužel zatím jen mux1. Dá se něco poradit,nebo nějaký odkaz kde by jsme se o tom mohli dočíst?

Petr V
Registrace: 6/2006
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Kolísání signálu dvb-t

Dá, ať se obrátí na anténáře, ne na elektrikáře. Já jdu s bolavým zubem taky k zubaři, a ne k topenářovi.

polulin
Registrace: 10/2007

Vsadil bych na zesilovač.

Inetfinder FST-202, Dreamsky 9300, Dreamsky 8080, Ferguson Ariva HD Combo, Toridal 55T.

Stanowi94
Registrace: 2/2009

vsadil bych na:
-zesilovače
-ty antény budou polské síta (když se zesilovačem)
-šmejdy STB Gogen a Strong
-nabastlené kdovíjak (asi to bastlili sami, když se teď obrací na elektrikáře)
Takže všechno. Anténařina není okopávání zahrádky. Rada viz "polulin".

davidkriz
Registrace: 8/2009

davidkriz

Stanowi94 pomohol radou bez zbytocnych kidov, ktore su pri tebe vzdy pritomne!

Nespamujte ma, som na to starý!

gogo1
Registrace: 5/2006

Pokud kamarádi mají jako anténu polské síto, tak bych doporučoval vyměnit např. za plzeňské síto nebo raději se zeptat nějakého anténáře jaká anténa je v dané lokalitě vhodná. Jinak STB gogen a strong jsou celkem dobré a mašinky.

Jackass
Registrace: 9/2008

Možná až tam u Prostějova, Vám to muže rušit vysílač Černá hora - porovnejte Muxy a kanály mezi Kojálem a Č.H..

CES
Registrace: 4/2007