, sekce: Linuxové přijímače |
|
DM800 a kartaDobry den,koupil jsem si ted DM800 HD ale ani za nic mi nechce nacist kartu CSLink, nevite nekdo jestli se musi neco konfigurovat? Davam ji cipem dolu (dozadu, to mi je jasne uz po surfovani diskuzich), a kdy si dam v menu Info a polozku Installed Cams tak tam je CamID: 0 Jmeno: Common Interface File: none command: none je treba neco nastavit nebo nainstalovat? nebo je to vadne? zkousel jsem instalovat ruzne cccam a scam apod ale nic, mam starou kartu s CW jeste od Gitalu, ve starem Fergusonu to jede v pohode. |
surad
Registrace: 2/2010 Příspěvků: 12 |
|
|
RE: DM800 a kartaMáš jen 2 možnosti. Buď si o tom něco naštuduješ, jako většina lidí, kteří se chtějí dostat do tajů linuxových mašin, nebo se zeptáš toho, komu jsi dal koupí této mašinky vydělat. |
polulin
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 2 534 |
|
|
RE: DM800 a kartatak díky no, studuju už od včerejška, ani nasměrovat mě nemůžeš? |
surad
|
|
RE: DM800 a kartaMusis si nainstalovat nejaky cardserver (napr. ten cccam, alebo scam), ktory ti bude citat kartu, Common interface ti to neurobi, potom ten cardserver nakonfigurovat a nakoniec ho aj spustit! Ked budes na internete hladat urcite najdes spustu navodov, alebo na stiahnutie uz aj nakonfigurovane cccamy, scamy a oscamy pre cslink napriklad na jednom znamom konkurencnom fore. |
terrible
Registrace: 1/2009 Příspěvků: 194 |
|
|
RE: DM800 a kartaA ak si uz naistaloval cccam, alebo scam, tak ho musis spustit cez blue panel, tam kde mas Common interface, tak sipkami vlavo - vpravo by sa ti mali zobrazit tie Camd co si nainstaloval, teda cccam, scam a pod, vyberies ktory chces a das Camd restart a to ti zabezpeci nastartovanie toho Camd ktory si vybral aj po restarte prijimaca. |
terrible
|
|
@terribleVzdyt na ccaam 2.2.1 jde jak Skylink cw tak i Cslink vpohode :)))DM 800 HD Se PVR / HDD WD 500GB SATA
maku ?
|
maku
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 196 |
|
|
RE: DM800 a kartaterrible: diky diky diky!!!! moooc! uz mi to bezi. :)) |