Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

Ferguson Ariva200HD nebo Humax IRHD 5100S ?

Zdravím,
chci koupit HD satelit a jelikož jsem laik v těchto věcech,tak prosím o radu.
Který z těchto dvou přijímačů by jste mi doporučili?
Uvažoval jsem o kartě Skylink,tzn. pokud Arivu tak ICE HD kartu,pokud Humax tak Irdeto HD.
Nejde mi ani tak o funkce,ale o to aby to prostě jelo,aniž bych s tím musel něco dělat
;)
díky!

mirisek5
Registrace: 3/2011
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Ferguson Ariva200HD nebo Humax IRHD 5100S...

znám oba stroje , pokud chceš Skylink ber Humaxe , spolehlivý stroj pro nenáročné

Dukan
Registrace: 11/2009

re :

Tak to asi ten Humax,ale v dnešní době je to stejně všechno sázka do loterie.

Kathrein UFS 922 . Nokia 9800,9600 . Humax 5400 . Ferguson HF 8900,Ariva 200 . Edision MINI,VIP2 . Paraboly FUBA OP 85,motor HH100,multifocus 28-23-19-13 . karty CS LINK, ORF, SKYLINK

lubbik
Registrace: 11/2006

tak pokud ten humax navazuje na předchozí modely, tak bych volil jednoznačně ten humax

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006

Ferguson Ariva200HD nebo Humax IRHD 5100S...

No ja by som s tym humaxom opatrne lebo dnes sat je aj o internetovej podpore a ako kolega Dukan hovori na skylink super ale ostatna podpora nie velmi dobra to Arriva ma inu podporu ci software alebo share a ine prednosti.Ja som nedavno zhanal do humaxa 5000 setting a nic take sa nevyskytuje.Ja som mal a este aj dnes ho pouzivam na meranie a nastavovanie anten Humaxa 5400 a to bola ina podpora este dokonca aj nedavne ulety ORF na nom isli ale tieto masinky radu 5000 je o inom.

jozvlk
Registrace: 4/2006

opensat 9700/9900 a čisté irdeto kartu R^ R^ R^ :)))

momiro
Registrace: 2/2009