Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

Problém - karta 3436 na Výměna

Řešil jsem dnes problém, původní kartu 3436... jsem měnil za kartu "Výměna". Kartu jsem řádně zaregistroval, hned jsem si k ní pořídil kartu "Next". Vše fungovalo bez problémů 20 dní. V sobotu šla na kartě "Výměna" jen ČT24 a balíček Multi HD (karta "Next" je OK). Ráno jsem volal zákaznický servis Skylink. Bylo mi řečeno, že moje původní karta 3436... byla karta "Sezona" a proto mi na kartě "Výměna" půjdou jen placené nebo volné programy. Po upozornění operátorky, že 3.9.2009 došlo k doplatku 1.000 Kč a tedy ke změně karty na "Standard" vše ověřila - chyba je prý v jejich systému. Pokud máte kartu "Sezona" nebo jste ji doplatkem změnili na "Standard" a budete ji měnit za kartu "Výměna", očekávejte po 20 dnech problémy.

mispi
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 399
Odpověď v diskusním vlákně
 

kazdy den problem Skylink

to nie je dna,aby sa nieco nepisalo o Skylink,co zase spackali,co riesia aby pokazili....Uz mi to zacina pripominat minulost Digi OK,Digi KO a teraz ako tak vidim je to Skylink KO,Skylink problem.... :)))

mercedes77
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 926
Odpověď v diskusním vlákně
 

Bublajs

ještě spí ???

tonek
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 6 117
Odpověď v diskusním vlákně
 

tonek

a čo máš s bublajsom háá čo si jeho pobočnýk :laughing:

🇸🇰

Jupi
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 17 338
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problém - karta 3436 na Výměna

Toto fórum navrhujem premenovať na Skylink forum .Nič iné sa tu nepíše.Neviem prečo sa tých Sky link škrabiek tak zúfalo držíte.Drahé a nekvalitné.Howgh

jurko
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 768
Odpověď v diskusním vlákně
 

NIE

ale on jest EMM SKY špecialist

možná se ale zrovna stěhuje do Kosmonos .

tonek
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 6 117
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problém - karta 3436 na Výměna

bublajs nikdy nespi , ale nejak nechapu co mam s timhle spolecneho

Dreambox DM520-OpenATV 6.2, Cloudibox3-MBMini-OpenATV 6.3 a 6.4, Vu+ Zero4K-OpenATV 6.4, T-90 5W-42E

bublajs
Registrace: 9/2006
Příspěvků: 8 830
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problém - karta 3436 na Výměna

No, vychází mi z toho to, že Skylink brilantně vyřešil požadavek zákazníka. A nic na tom nemění fakt, že měli v systému chybu, to se může stát.
Skylink R^

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problém - karta 3436 na Výměna

@jurko: R^

knawi
Registrace: 3/2007
Příspěvků: 2 411
Odpověď v diskusním vlákně
 

Jurko

A poraď mi teda. Co je levné a kvalitné?

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problém - karta 3436 na Výměna

Stači pre začiatočníka
Akciový set Opticum HD X402p+Skylink HD ICE
http://www.tvdigitalne.sk/satelitne-prijimace-hd/opticum-hd-x402p-karta-skylink-hd-157/ R^

Vladi
Registrace: 8/2006
Příspěvků: 735
Odpověď v diskusním vlákně
 

@vladi

Joscer sa ale nepýtal na nejaký Opticum ale na sat operátora. A si mu poradil SkyLink :bigeyes:

Dagy2
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 4 173
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problém - karta 3436 na Výměna

No vida.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

Vladi

Dagy2 to vystihnul.
A navíc, mě není třeba radit jaký přístroj, já jsem tovární jezdec firmy TechniSat. A Panasonic. A Skylink.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problém - karta 3436 na Výměna

@joscer: trošku jsi mě zprotivil můj Panasonic :-)

knawi
Registrace: 3/2007
Příspěvků: 2 411
Odpověď v diskusním vlákně
 

joser

Já se chci také, přihlásit za továrního jezdce Technisatu a Panasonica. Kde ? R^

CES
Registrace: 4/2007
Příspěvků: 4 385
Odpověď v diskusním vlákně
 

CES

Nemusíš se nikde přihlašovat. Továrním jezdcem těchto firem se stáváš tehdy, kdy sám uznáš za vhodné. Ony z toho totiž stejně nejsou žádné výhody. Teda pokud nepočítáš za výhodu to, že máš jistotu, že kupuješ kvalitní výrobky (dovolím si však tvrdit, že se to netýká TechniSat Technibox SIR).

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra