Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

technik skilink a jeho jednání

No..Nepsal jsem tady už hodně dlouho..Ale dnes mě tak vytočil technik na Skylinku,že to tady napíšu..Skylink měl nedávno potíže s Filmboxem a ted už asi týden s českou verzí Eurosportu.Jde jim zvuk asi o 1s dopředu.Nejvíc to zamrzí při sledování tenisu.Volal jsem na Skylink technikovi v tomto týdnu asi 3x.Včera mi řekl:Zavolejte si na Eurosport,to je jediný co vám k tomu řeknu.A tak bych se chtěl zeptat,kdo za ten problem zodpovídá?Multi balíček zdražili a technik je ofouklej víc,než byl předtím..HANBA SKYLINKU!!!Chování k zákazníkovi otřesný..Jděte do pr*ele :fuming:

djaligator
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 446
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 50
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

jupi to prirovnanie je o nicom.Ak by si mal hadicu z mliekarne a bude ti tiect pokazene mlieko tak samozrejme.Kedze kupujes mlieko v obchode a kupis pokazene vratis ho do obchodu,oni ho predavaju.Tak isto skylink predava nieco a ty to kupujes od nich.Odkial to maju oni je ich problem.

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

Stačí si uvědomit

jak celá věc funguje, a celkem snadno člověk příjde na to, kde je chyba. Pokud nesedí obraz se zvukem na všech zvukových stopách, pak je problém téměř jistě u Canal Digitaal. Pokud nesedí pouze jedna stopa, pak je pravděpodbně na vině dodavatel této stopy. To lze zjistit celkem snadno.
Je potřeba si uvědomit, že vytvoření celého vícejazyčného programu je docela složité. Dodavatel vysílání nakoupí od ES požadovaný pořad. To je první věc. Pokud se jedná o přímý přenos, pak je nutné dát k dispozici obrazovou informaci k okomentovaní jednotlivým národním studiím. Mezi tím je nutné obraz bafrovat do vyrovnávací paměti, až do okamžiku, kdy jsou k dispozici všechny jazykové mutace. Pak je možné odeslat celý program na uplinc. Tohle všechno trvá několik vteřin. Pokud některý z národních dodavatelů zvukové stopy pozmění svoji technologii nebo změní její nastavení, pak se logicky netrefí do původně nastaveného časového zpoždění obrazu. Vše je pak nutné znovu nakalibrovat.

Uvědomění si vlastní neznalosti je klíčem k poznání!

Enik
Registrace: 11/2005
Příspěvků: 2 687
Odpověď v diskusním vlákně
 

je to o pristupe

podla mna je jedno kto je na vine. technik skylinku sa zachoval nepripustne. osobne by som to prvy krat riesil zrazkou zo mzdy, druhy krat vypovedou. takyto ludia zbytocne kazia meno firme ktora ktora potom musi vynalozit obrovske usilie na jeho zlepsovanie. firma je iba o zamestnancoch ktori vnej pracuju a ked bude firma plna hulvatov tak ma vazny problem.

soso
Registrace: 2/2010
Příspěvků: 419
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

no já jen,že ten zvuk je i u hokeje (ct4) - komentáotři jsou v komentováni neptrný okamžik popředu - ale je zajímavé že rozhovory s háči a ostatní sedí-jen livakomentář hry je trocchu popředu - přiklad:
záruba řval góól a hráč měl ještě puk na hokejce.
Někdy to trochu ruší.Ale stejně největší prd.l je, že soused pod náma má Digi TV a tam je celý přenos asi o 3 sekundy pozadu,takže mu to kazím tím, že když zařvu doma já gol, tak naši jsou ještě ve středním pásmu

lukasbc
Registrace: 2/2010
Příspěvků: 72
Odpověď v diskusním vlákně
 

@soso

Technik je taky jen člověk.A jestli něco zrovna řešil a měl x telefonátů,tak není nic špatného,že mu řekl,ať se obrátí na eurosport.Skylink určitě dodavatele na to upozornil,ať to v co nekratší době vyřeší.Jak můžeš psát o hulvátech,když ten co to zde napsal,se sám zachoval,jak hulvát

Prosat
Registrace: 8/2005
Příspěvků: 1 359
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

Tento problém na obou kanálech Eurosportu je poměrně častý a není problém si udělat jeho analýzu místo prázdného plácání slámy, které se zde bohužel k tématu vyskytlo. A že se vůbec někdo ptá, jestli to má nějaký význam? No jistě, je perfektní vidět, jak tenista odehraje míček, ten je už někde na půlce soupeře, a pak se teprve ozve zvuk úderu a heknutí. Nedá se na to koukat. A k té analýze: je přece snadné zjistit, že to nedělá na všech jazykových stopách, dokonce ani na všech neanglických. Proto jsem se obrátil na redakci Eurosportu, bohužel jejich vysvětlení je tak trochu "Skylinkové" :(( Prý zjišťují přesnou příčinu toho problému (vina zřejmě v centrále ESP nebo na trase do centrály) a zatím s tím nejsou schopni nic udělat. Což tedy po několika měsících, kdy o tom sami vědí, je velmi profesionální přístup. Takovou věc musím mít jako profi firma opravenou přece maximálně do pár dnů. Ale Skylink je v tom opravdu nevinně a mnohem účinnější bude psát přímo do Eurosportu, např. česká redakce je redakce@eurosport.cz, když je zavalí hromada mailů, třeba se konečně chytí za nos.

mik9
Registrace: 1/2011
Příspěvků: 300
Odpověď v diskusním vlákně
 

Prosat

To čo si napísal môže byť akurát tak obhajoba toho technika tesne pred tým, ako by som mu podpísal zrážku z odmien.

Úlohou toho technika bolo:
a) vedieť, že sa jedná o opakovane nahlásený problém a upokojiť zákazníka s tým, že sa to už rieši;
b) ak nevedel, že sa jedná o opakovane hlásený problém, ubezpečiť zákazníka, že urobí všetko, čo je v jeho silách, aby prišlo k náprave.

Zloží telefón a najlepšie čo urobí je, že sa bude snažiť urobiť nápravu. Môže sa na to prípadne aj vy...., to už je vecou jeho osobného svedomia, ale pred ZÁKAZNÍKOM by sa mal aj roztrhať, len aby mu pomohol a nepoškodil meno firmy, ktorá ho živí.

Majkee
Registrace: 4/2010
Příspěvků: 112
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

jaj..za ten nadpis se omlouvám..přijímačem to nebude..technik o závadě věděl..jen mi přijde,jak zde někteří správně píšete,že by mě neměl odkazovat na českou verzi eurosportu..to je neprofesionální a velice,opakuji velice výmluvné..platím skylinku,tak at se o to postará..jsem milovníkem tenisu.a když na něj teď koukám a slyším "out"v době,kdy míček je ještě ve hře..nevím..to pak je o ničem..jinak díky všem za reakce..je pátek 13.ho..a tzn že dnes vysmahneme Švédy..Češi do toho!!!A Skylinku,ty dělěj to,za co Tě platím-e. ;)

djaligator
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 446
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

Autor: djaligator..Souhlasím s tebou..Když se za službu platí měla by tomu také odpovídat..A některé jednání tzv.techniků je fakt otřesná..Neplatí to pouze pro Skylink. Takový lidi vyházet a je to!

Nechlubím se. Pouze oponuji! IP BOX 910+DiSEqC, HD BOX 9200+SG2100, HD BOX 9100+SG2100, pro nahrávky HTPC ION2 (NAS),MMC Xtreamer SW1, eGreat EG-R200PRO II..Mimo jiného ;-)

TRE
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 383
Odpověď v diskusním vlákně
 

Hokej STV HD zajímavá informace

Podle serveru Mediálne.sk přišla distribuce programu STV 1 HD na satelit slovenskou veřejnoprávní televizi na necelých 68 tisíc eur, tedy přibližně 1 630 tisíc korun. V této částce je započtena distribuce signálu na bratislavský vysílač Kamzík, jeho přenos prostřednictvím družice, kódování (úprava) signálu a některé další technické služby. Díky exkluzivitě pro službu Skylink získala STV slevu 10 procent.

robokop
Registrace: 5/2009
Příspěvků: 430
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

Nedivte se jim, že jsou občas nasraní a nepříjemní.
Taky by jste nebyli "happy", kdyby vás celý den od rána někdo jebal, že to či ono nefunguje. Nikdo jim tam nevolá aby je pochválil jak je všechno super a krásné, vždy jim tam volaji lidi s nějakým problémem.
Myslim si, že nejsou vyjímky že dostanou spucunk i od nadřízených, že např. "ať si kupujou lidi přijímače od nás, nebo s našim cejchem a pokud maji přijímače s UNI čtečkou, tak ty rovnou posílejte do řezanky".
Finanční motivace taky asi nebude to pravé ořechové a pracovbní podmínky, no fuj blejt.. Rv

On Air!

Saxon
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 18 235
Galerie: Saxon
Odpověď v diskusním vlákně
 

djaligator

bůď rád, že tě ten technik neposlal do pldele, jako by to třeba na jeho místě udělali někteří "Hujerové" co se snaží za každou cenu lést skylinku do pr.... a ve všem se ho zastávat. :laughing: :laughing: :laughing:

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

P.Glisnik

žijete pořát v době komunismu,pokud máte problém tak ho už konečně řešte a nevymlouvejte se,ten technik se svým přístupem tam nemá co dělat,o vašich vlez do ... se radši nebudu vyjadřovat,ale i jim byste to měl řádně vysvětlit,image firmy zato stojí !!!

Ne všichni lidé, s vysokým IQ, si ho zaslouží!

spyko
Registrace: 6/2006
Příspěvků: 3 916
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

Přidám taky trošku do mlýna se svými zkušenostmi. Nejlépe je reklamaci posílat na Skylink mailem. Řešil jsem to takto již několikrát a nakonec vždy k mé spokojenosti uspěl. A posun zvuku opravdu někdy může způsobovat konkrétní verze fw v přijímači, i když tento případ to asi nebude. Co se týče pana Glisníka, jsem rád, že fórum na parabole sleduje a občas se do něho zapojuje, i když často jsou k němu reakce ne příliš příjemné. Alespoň sleduje co se děje a jaké jsou reakce zákazníků a předpokládejme, že to povede k zlepšování služeb. Z pohledu majitele MultiHD, jsem s rozšiřováním nabídky Skylink maximálně spokojený, i když občas v poslední době něco zaskřípe.

ZdenekMi
Registrace: 1/2011
Příspěvků: 513
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

spyko: ja mam pocit, ze pan Glislik jasne napisal, ze v danej veci postupovali promtne, alebo si myslis ze vsetko sa vie zriesit mavnutim carovneho prutika? ... nesranduj, ono v obchode ti pripadnu reklamaciu tiez nemusia vybavit za 1sekundu (i ked toto nie je vhodny priklad)

nech sa dari, ahoj ;)

ps: nie som v ziadnom internom/externom zamestnaneckom vztahu ku spolocnosti Towercom a.s. (to pre tych, co zase zacnu mudrovat, ze ma niekto plati)

Vzdát se je horší než být poslední.

alfasex
Registrace: 8/2006
Příspěvků: 4 085
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

alfasex: ale vždyť tady jde jen a pouze o tu reakci technika reprezentujícího Skylink na infolince (pokud proběhl tak jak popisuje djaligator...) - kdyby odpověděl jak by se slušelo - něco ve smyslu "víme/nevíme o tomto problému a řešíme ho..." neměli bychom se tu o čem bavit, ale posílat stěžovatele ať si stěžuje jinde je v tomto případě chyba ne?

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

Nechci nikoho obhajovat, nevím jak rozhovor proběhl. Ale i technikovi mohou někdy nervy povolit ... Ono dělat technickou podporu je docela dost náročná práce - i když to tak na první pohled nevypadá. Vím to z vlastní zkušenosti.

ZdenekMi
Registrace: 1/2011
Příspěvků: 513
Odpověď v diskusním vlákně
 

to ZdenekMi and co.

nie kazdy sa hodi na kazdu pracu. a praca s ludmi je tazka a vyzaduje si psychcky vyrovnanych jedincov a nie nejakeho hulvata s nervami v koncoch ;) tomu technikovi ta praca aj tak evidentne nici zdravie :D

soso
Registrace: 2/2010
Příspěvků: 419
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

Jak jsem psal, nevím jak rozhovor probíhal, a proto těžko soudit. Pokud technik jednal hulvátsky, tak je jasné, že to v pořádku není. Ale i ten technik je jen člověk a se zákazníky je to občas taky trochu složité. Řešil jsem se Skylink a jejich techniky osobně již několik problémů a vždy se mnou jednali slušně a korektně. Takže taková je moje zkušenost.

ZdenekMi
Registrace: 1/2011
Příspěvků: 513
Odpověď v diskusním vlákně
 

Souhlasím, souhlasím, ALE

Pánové,
pokud jakýkoli pracovník Skylinku jedná hulvátsky, je to špatně.
Než však přijmu jakékoli opatření, které někteří z vás navrhují, musím si být naprosto jist, že se opravdu jednalo o hulvátské jednání. Není zas tak velký problém to zjistit, nahrávky hovorů uchováváme 48 hodin. Myslím, že byste postupovali stejně.
Podobné případy jsem řešil cca 5x a pouze v jednom jediném jsem byl nucen dát zákazníkovi za pravdu. Pracovník, který pochybil, přišel o prémie a už u nás dnes nepracuje. Ovšem ve většině případů jsem se byl nucen (ke svému potěšení) postavit na stranu našeho pracovníka.
Pěkný víkend přeje JG

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

jglisnik

Dobrý den, mám pro Vás návrh. Když Vám volají zákazníci své problémy, které se kumulují na daný problém, tak jak to bylo třeba s Panasonicem, aby jste na stránkách Skylinku zavedli kolonku třeba "rýchlý servis", kde by se tyto problémy ihned zveřejnily a hledalo se řešení, případně i uvedl postup nápravy. Ušetřilo by to spoustu nedorozumění a pomohlo to Vašim zákazníkům. A i kredit Skylinku by se tím zvýšil. ;)

rodra
Registrace: 10/2010
Příspěvků: 251
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

Hm ked ta nevypoculi, napis list a posli im to pisomne. Bola by to reklamacia, ktoru musia riesit oni, nakolko su tvojim prevadzkovatelom, teda im platis za sluzby. U nas je to 30 dni, do kedy ma byt reklamacia poriesena... ;) Odstranenie zavady, vratenie penazi, atd...

nic nemam

loon
Registrace: 7/2007
Příspěvků: 786
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skylink a jeho jednání

dakujeme za sladke recicky zo strany skylinku ale to neni riesenie daneho problemu,ked kupis nejaky iny vyrobok ides reklamovat do obchodu a je ti jedno skade a zaco ho ma predavajuci,ty chces aby fungoval nie?? potom aj ked kupis chleba a je tvrdy obchod za to nemoze treba ist do pekarne a tam reklamovat ,hahaha.Skylink nech radsej dava to co ma za tie peniaze co dostava od platiacich ....a treba davat pisomne staznosti priamo na skylink nie tu tu to nepomoze ludom ale skylinku,vie co sa deje a nemate dokaz ze ste to podali u nich,ani odpoved od p.Glisnika nemusi byt jeho ale kohokolvek ineho....ludia kedy sa zobudite nepiste tu reakcie ,navody nic,len pomahate niekomu zarobit na vas nic ine....ved cas ukaze kam skylink padne a prajem mu aby dost hlboko padol za to vsetko co s ludmi robi.a ludia poriadne aleporiadne sa pozrite aj po inych prevadzkovateloch co a ako davaju a aky su ustretovejsi....vid cslink objednate sa na cas a oni zavolaju a snazia sa vyriesit vas problem,nie vyhovorkami ale realnym riesenim,zazil som to a neraz a som nadmieru spokojny s ich jednanim a ustretovostou,ako aj dochvilnostou s akou zavolaju.Dufam ze pre nas pripravia kopu novych programov,a nemusia byt ani prepocitavane s SD stacia SD ale dobre,zatial maju super ponuku a rozsiruju ju tiez spravnym smerom a programami,zaco im dakujem a prajem vela uspechov akopu spokojnych zakaznikov. :) :) :)

easy
Registrace: 8/2006
Příspěvků: 253
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

Rozšiřují? :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: jenom kecama.SD je mrtvé,stejně jak cslink

Dreambox Two,parabola 100 cm,motor SG 2100,TV Sony OLED XR55A83K,Skylink Kombi+,Netflix

Antoš
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 2 318
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: technik skilink a jeho jednání

len aby si nebol prekvapeny.... a skylink ked chce spustit hd baliky nech tam da hd programy nie upravovane sd,ved to je len politika ako ziskat zakaznika lebo o kvalite sa hovorit neda...sdeste pojde hodne rokov lebo nie vsetko je hd a ked sa ma tak prepocitavat naco to je?????este musia urobit vela a pochopitvela ze zakaznik diktuje co chce a nie prevadzkovatel......takto skonci....ale nech sa takto biju mozno to prinesie ovocie zakaznikovi...

easy
Registrace: 8/2006
Příspěvků: 253
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 50
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra