Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

technik skilink a jeho jednání

No..Nepsal jsem tady už hodně dlouho..Ale dnes mě tak vytočil technik na Skylinku,že to tady napíšu..Skylink měl nedávno potíže s Filmboxem a ted už asi týden s českou verzí Eurosportu.Jde jim zvuk asi o 1s dopředu.Nejvíc to zamrzí při sledování tenisu.Volal jsem na Skylink technikovi v tomto týdnu asi 3x.Včera mi řekl:Zavolejte si na Eurosport,to je jediný co vám k tomu řeknu.A tak bych se chtěl zeptat,kdo za ten problem zodpovídá?Multi balíček zdražili a technik je ofouklej víc,než byl předtím..HANBA SKYLINKU!!!Chování k zákazníkovi otřesný..Jděte do pr*ele :fuming:

djaligator
Registrace: 8/2007
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 50
Odpověď v diskusním vlákně

RE: technik skilink a jeho jednání

jupi to prirovnanie je o nicom.Ak by si mal hadicu z mliekarne a bude ti tiect pokazene mlieko tak samozrejme.Kedze kupujes mlieko v obchode a kupis pokazene vratis ho do obchodu,oni ho predavaju.Tak isto skylink predava nieco a ty to kupujes od nich.Odkial to maju oni je ich problem.

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008

Stačí si uvědomit

jak celá věc funguje, a celkem snadno člověk příjde na to, kde je chyba. Pokud nesedí obraz se zvukem na všech zvukových stopách, pak je problém téměř jistě u Canal Digitaal. Pokud nesedí pouze jedna stopa, pak je pravděpodbně na vině dodavatel této stopy. To lze zjistit celkem snadno.