, sekce: Skylink |
|
=Všeobecné podmínky= SkylinkuČetli jste to někdo? Je to síla. |
sateliťák
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 1 081 |
|
|
RE: =Všeobecné podmínky= Skylinku7.4. V prípade nesúhlasu užívateľa so zmenami podmienok a/alebo cenníka, je užívateľ oprávnený túto skutočnosťpísomne oznámiť podniku a zmluvu vypovedať s 1 mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začne plynúť prvý deň mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená podniku. V prípade výpovede zmluvného vzťahu sa už zaplatené predplatné nevracia. |
skynett
Registrace: 8/2009 Příspěvků: 1 711 |
|
|
RE: =Všeobecné podmínky= Skylinkučo je na tom sila. Treba platiť mesačne a keď sa ti niečo prestane páčiť tak to zruším.Čítali ste podmienky T-COMu, O2, Orange a pod? Tam máš napríklad 24-mes viazanosť a môžeš sa sťažovať jedine na Lampárni. Máš slávny magickýnet od nich, presťahuješ sa o jednu ulicu a povedia ti že tam ich magionet nevedia (ale keby chceli vedeli by) zaviesť a tak platíš 24 mesiaciv a nemáš nič! |
Dagy2
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 4 181 |
|
|
myslim ze by to pravnikvedel uhrat. najma v pripade ak by skylink tu cenu upravil neadekvatne.. napr. z 10 EUR mesacne by bolo zrazu 50 EUR.. |
soso
Registrace: 2/2010 Příspěvků: 419 |
|
|
RE: =Všeobecné podmínky= SkylinkuInáč sú tam aj Iné a lepšie veci u Skylinku ,ako toto a dokonca sa to vzťahuje aj na Toto vypadávanie ,keď sa to vezme.PS: Nezodpovedaju za nič v podstate a Skylink može Kedikolvek Obmedziť ,alebo znemožniť Pozeranie TV za Presne Určených podmienok ,a tu prichádza tá vec ,že ani z právneho hľadiska sa není pravdepodobne na čo sťažovať ,lebo registráciou napr tej VYMENY ,človek súhlasí z NOVIMY zmluvnymy podmienkamy. :))) |
PISTOK153
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 2 781 |
|
|
sateliťák:Hlavně to chce přečíst před uzavřením smluvního vztahu, což prakticky nikdo nedělá.Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)
|
technikTKR
Registrace: 6/2004 Příspěvků: 6 771 |
|
|
RE: =Všeobecné podmínky= SkylinkuAle je tam napriklad aj toto:4.4. Užívateľ má právo: 4.4.1. na umožnenie príjmu zvolených programov, za predpokladu splnenia podmienok stanovených zmluvou týmito podmienkami či cenníkom; 4.4.2. na bezplatné a včasné odstránenie porúch vzniknutých na strane podniku pri poskytovaní služby Skylink bez zavinenia užívateľa, pokiaľ užívateľ informuje zákaznícky servis písomne, telefonicky, faxom alebo emailom; toto ustanovenie sa nevzťahuje na vady prijímacieho zariadenia užívateľa alebo vady spôsobené nesprávnym nastavením tohto prijímacieho zariadenia; 4.4.3. nepredĺžiť aktivačné obdobie pre príjem zvolených programov v súlade s týmito podmienkami; 4.4.4. na reklamáciu v prípade vadného poskytovania služby Skylink zo strany podniku v súlade s článkom 11 podmienok. |
Kasr
Registrace: 8/2008 Příspěvků: 4 718 |
Zpět na předchozí stránku |
|
Zpět na hlavní stránku diskusního fóra |
|