Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Telly/Digi TV SK

Zamrzání obrazu.

Jsem laik a trápí mě zamrzající obraz,který se objeví vždy v tu nejnevhodnější chvíli.Co je toho příčinou a lze tomu předejít ?

bogdan
Registrace: 10/2010
Odpověď v diskusním vlákně

Tak

na takto položenou otázku muže odpovědět tak leda Rumburak ;)

hobo
Registrace: 1/2007

RE: Zamrzání obrazu.

asi poslat dedu mrazika domu. pokud to neni chyba prijimace, tak to je asi nekvalitni signal. oprav si to .

Dreambox DM520-OpenATV 6.2, Cloudibox3-MBMini-OpenATV 6.3 a 6.4, Vu+ Zero4K-OpenATV 6.4, T-90 5W-42E

bublajs
Registrace: 9/2006

bogdan

nedivte se kluci,že Vám tady někteří agresivně opdpovídají,nebo dělají srandičky!!!!
Víš,když něco chci pomoci musím za :
1./ uvést které programy,na které družici/jestli to dělají kodované,nebo i FTA.
2./ Vždy uveďte přístroj,jeho typ,jaká parabola a LNB,
3./ Jestli si nedával nový SW do přístroje,nebo jestli jedeš na původní.
4./ Nebyla u Vás za poslední dobu bouřka,nebo silný vítr????
Nepohnula se Ti malinko parabolka???? To je většinou ta závada,která může tento jev vyvolat!!!
a ostatní!!! buďte v klidu a když tak ho nasměrujte,!!!
čau hery

Dreambox 800HD se,OPTIMUS OS1 plus,Optimus OS1, VU+zero, 3x SG2100 motor, paraboly GILBERTINY 105,FUBA 90,MASCOM 90,

hery
Registrace: 5/2007

a nebo

křišťálová koule :laughing:

Rocco
Registrace: 2/2010

Děkuji všem za ochotné vysvětlení. Jen jaksi nechápu, proč ten obraz zamrzá i mnoha mým známým, i když nepřijímají DIGI. Mají jiný přístroj, jinou parabolu ,žádné bouřky ani vítr v místě, natáčejí parabolu ......ale mrzne to všem.

bogdan

bez dostatku informaci muzem jen hadat. zacal bych u nedostatku signalu. rekni procenta pristroj frekvenci a muzem pokracovat, jinak zustanem u vyhaneni dedy mraze.

Dreambox DM520-OpenATV 6.2, Cloudibox3-MBMini-OpenATV 6.3 a 6.4, Vu+ Zero4K-OpenATV 6.4, T-90 5W-42E

bublajs

bogdan

přečetl jsi příspěvek co ti napsal hery?

hobo