Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Šilhající monoblok

Zdravím a rád bych se zeptal. Předem předesílám, že jsem v tomto naprostý laik tak mě prosím nekamenujte. Přijímám UPC Direct na Thoru a po přesměrování parabol postrádám kanály jako RTL, PRO 7 atd. Chci se proto zeptat jestli je technicky možné na parabolu pomocí multifeedu přijímat satelity Astra. Jde mi o to, že Thor by byl jako hlavní a Astra s monoblokem šilhající. Jde to vyřešit pomocí monobloku nebo je potřeba na každou Astru samostatný konvertor? Používám Quad konvertor čili řešení pomocí motoru nevidím jako ideální z důvodů toho že na každém přijímači by musel jet program z konkrétního satelitu. Předem děkuju za odpověď.

rotvajler
Registrace: 9/2010
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Šilhající monoblok

Včerejší fotbalový drama Německo - Japonsko na ZDF HD nemělo chybu, akorát v zakončení se oběma ženským týmům příliš nedařilo. K tvojí otázce. Dá se to řešit, ten rozdíl 20 stupňů není tak obrovskej. Ale parabola musí být rozhodně větší než 60-tka a střed by měl být na 9E nebo třeba 13E. Takže budeš potřebovat tři LNB a nebo nějaký speciální držák.

Vantage 7100S / EmmeEsse 160 offset / Multifeed 13+19+26+28E / Inverto Black Ultra Twin / Giga Twin Blue CAM/HD+ DEU / Sky Italia / UK Freesat Card/ Lets see what we can do and learn in this land of misery.

vortimond
Registrace: 2/2006

https://www.parabola.cz/clanky/3420/instalace-paraboly-multibeam/

netace
Registrace: 12/2008

Padre Pio/vortimond/deltagama:

Proč by měl potřebovat 3 konvertory? Střed paraboly vůbec nemusí být konvertorem osazený, stačí jenom jeden na Thor a druhý na Astru.

Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)

technikTKR
Registrace: 6/2004

Jako "amatérovi" mohu doporučit jedině E85 či třeba T55.Sám to asi nenastaví......takže jedině kontaktovat nějakého "montážníka".... R^