![]() |
|
Opět reklamaceZdravím, řešil jsem reklamaci v tomto tématu: https://www.parabola.cz/forum/topic-65048/a zajímalo by mě, zda se někdo vyzná v tomto: poslal jsem přijímač 29.7. a 1.8. byl doručen prodejci ten mi teď tvrdí, že po 30 dnech mi peníze nevrátí, že to tak nedělá že on mohl reklamaci zahájit až později, např. teprve minulý týden rád bych tedy věděl, na čem jsem? od jakého data se počítá zahájení, když mi nedal telefonickou ani písemnou zmínku o tom,že přijímač převzal a zahájil reklamační řízení? je to od data, jaké si určí, nebo od data převzetí přijímače? díky za rady |
ardno01
Registrace: 2/2011 Příspěvků: 62 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceon ti rekne, ze si ho klidne popotahuj u soudu a pravniky, ze mu to je jedno. on pocita s tim, ze takovy ukony te budou stat penize a cas a ze do toho nepujdes.urcite mas podaci listek z posty , takze nejakej doklad o podani tam je. rekni mi co to je za firmu, me to neco pripomina. Dreambox DM520-OpenATV 6.2, Cloudibox3-MBMini-OpenATV 6.3 a 6.4, Vu+ Zero4K-OpenATV 6.4, T-90 5W-42E
|
bublajs
Registrace: 9/2006 Příspěvků: 8 830 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceSte pravny stat?On si nemoze nic urcit,urcuje to zakon ak sa citis byt podvedeny obrat sa obchodnu inspekciu alebo ako sa to u vas vola.To by si kazdy mohol urcovat kedy sa mu co hodi.Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Opět reklamacezavolej si na http://www.spotrebitele.info/poradenstvi-po-telefonu.html a tam ti přesně poradí jak dál postupovat. Jinak ta 30 denní lhůta se počítá od následujícího dne od doručení, takže je jasný, že prodejce se tě snaží oblbnout. :lookaround:Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý
|
eemil
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 273 |
![]() |
|
RE: Opět reklamacena tu linku jsem volal, tam mi bylo řečeno, že si ještě mám zjistit, kdy mu to pošta dodalaa přes stránky čp a sledování zásilky jsem si našel, že mu to bylo doručeno hned 1.8. |
ardno01
Registrace: 2/2011 Příspěvků: 62 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceMusim se jenom smat, kdyz vidim jak postupne dochazi na vse, co tu pisu jiz nekolik mesicu. |
J a
Registrace: 7/2005 Příspěvků: 3 337 |
![]() |
|
RE: Opět reklamacetam zavolej znova a prokonzultuj další postup, ta lhůta je jednoznačně překročena, protože doručený to bylo 1.8 a počítá se to tedy od 2.8 :lookaround:Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý
|
eemil
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 273 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceak je to tak, tak napíš sťažnosť na obchodnú inšpekciu. Uvidíš že to poriešia k tvojej spokojnosti |
lubomir63
Registrace: 6/2006 Příspěvků: 916 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceJá jsem si nebyl jistý jenom v tomto.jinak mi řekli, že mám požadovat vrácení penez, když nebude chtít, řesit to přes českou obchodní inspekcipředat jim materiály, co mám a počkat |
ardno01
Registrace: 2/2011 Příspěvků: 62 |
![]() |
|
ardno01Taky jsi nám mohl napsat za jakých okolností a jak k samotné reklamaci došlo,možná si někde udělal chybu a prodejce si toho je vědom a tahá tě za nosFerguson HF 8900 / SG2100 / Triax 105cm / Inverto Eco Green/Ariva 200 HD / SG2100 / No Name 120cm / Inverto Black single/Magic Module/X-Cam / Multicrypt Technisat / SkyLink/CsLink/ SkyItalia / MTV Unlimited / Když všechno zklame, je třeba přečíst si návod
|
skohy
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 1 330 |
![]() |
|
skohyPokazil se mi přijímač DM500S.vůbec se nerozjel, nereagoval...měl jsem ho půl roku, to běžel dobře...jestě ráno jsem se díval na zprávy a večer už jsem ho nezapnul...psal jsem prodejci,co s tím,řekl poslat na reklamaci...poslal jsem 29.7. a od té doby přijímač nemám doma...minutý týden, jak uplynul měsíc jsem to začal řešit, psal jsem mu, řekl, že už to je měsíc, ale že má přijímač technik a on o tom nic nevím, že mi to tento týden zjistí a dá vedet...dnes je pátek a nedal vedet, tak jsem mu volal a co mi řekl, jsem psal v prvním příspěvku |
ardno01
Registrace: 2/2011 Příspěvků: 62 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceneco podobnyho sem absolvoval najare s kamosovym prijimacem. behem flasovani to na 80% skoncilo a zadna moznost jak to ozivit nebyla. po 35 dnech se to vratilo z reklamace ze neofiko firmware a ze se na to nevztahuje zaruka. tak sem si vyzadal cislo na toho servisaka, hodil jsem s nim rec, proc to jako neudelal a jak zjistil ze tam je neofiko firmware, ze on by mel vedet ze zadna takova vec neexistuje ( a to fakt neexistuje) a ze to proste udelalo tohle pri firmware ze stranek vyrobce. on ze to neni schopen zjistit a at to teda poslu zpatky s popisem ze to udelal ofiko firmware a napisu primo k jeho rukam. za tejden to bylo zpatky s vymenenym bordem. takze to cely trvalo asi 42 dnu. podobny reci jako pise tazatel sem slysel taky a prislo mi min unavny se s prodejcem domluvit nez resit nejaky pravniky cojku a spol. prodejce (majitel) se po vyreseni nekolikrat omlouval, i kdyz sem byl v pravu ja (jako reklamujici) on za to nemohl. mozna to obcas chce najit tu lidskou rovinu a neohanet se znacne zkostnatelym pravnim radem. to nez bych z nekoho vymohl nejaky penize by trvalo dyl a bylo by vic unavny nez si jeste tejden pockat. ja uz vidim vase reakce, ale sami dobre vite jaka je vymahatelnost prava v cechach a cojka taky neni vsemocnej uradDreambox DM520-OpenATV 6.2, Cloudibox3-MBMini-OpenATV 6.3 a 6.4, Vu+ Zero4K-OpenATV 6.4, T-90 5W-42E
|
bublajs
Registrace: 9/2006 Příspěvků: 8 830 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceAlebo je rozpor medzi tvojim predajcom a servisom este z minulosti a teraz ich spor si vypijes ty.Ani to sa neda vylucit.Tak nech ti da kontakt na servis,trvaj na tom!Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceHmm nic ve zlém ale aby nebyl kámen úrazu právě v onom firmware to se pak těžko dokazuje z obou stran co zapříčinilo onu neodstranitelnou závadu z nejhoršího ale by to mělo fungovat jako pozáruční servis po dohodě s prodejcem a alespoň částečné uznání jeho chyby že to skutečně může být vadným kusem,přeji hodně štěstíFerguson HF 8900 / SG2100 / Triax 105cm / Inverto Eco Green/Ariva 200 HD / SG2100 / No Name 120cm / Inverto Black single/Magic Module/X-Cam / Multicrypt Technisat / SkyLink/CsLink/ SkyItalia / MTV Unlimited / Když všechno zklame, je třeba přečíst si návod
|
skohy
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 1 330 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceTak už jsme doma jedná se o KLON DM 500S protože origo dávno nevyrábí.Takže reklamuješ totální čínskou sra**ku kde jsou součástky z papíru a prodal Ti to pochybnej prodejce protože slušní prodejci takový srač*ky neprodávají.Budeš to mít těžký přijímač řádově ve stokorunách.bude to boj... Jinač určitě by nebylo špatné uvést o jaké ho prodejce se jedná. |
pat
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 3 108 Galerie: pat |
![]() |
|
patto prezentujes stanovisko servisu?Ak ano aky je problem zverejnit ho?A zaroven aj predajcu nech zverejni ardno01!Bude to ponaucenie pre vsetkych co kupuju sroty ! R^ Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceJá naštěstí žádný servis nemám. |
pat
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 3 108 Galerie: pat |
![]() |
|
@ardno01 otazka c.1mas doklad z posty o odoslani baliku, alebo si chcel usetrit 5Kc a si to poslal len tak?!Akonahle mas doklad o zaslani ktory eviduje viac ako 30 kalend. dni, bum ho! Plus si vytlac jeho email kde ako tak potvrdil ze prijal tvoju zasielku toho data ako uvadzas. A hned ze vec eskalujes na COI... Otazka je este chces spaet opraveny prijimac - ten - a za to pockas aj tyzden a sa dohodnete - rozidete v dobrom -- alebo idete sa kakat a radsej chces uz peniaze aj za cenu natahovania sa a riesenia cez COI atp?! PS: ako je to daleko? Preco si tam nesiel osobne podat reklamaciu?!? Kolko by ta vysla cena tam ist, viac ako postovne??! |
krikri
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 1 823 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceVzdy,vsude,za vsech okolnosti existuji solidni a ostatni prodejci.Solidni prodejci byli doposud v nevyhode,nebot si MUSI trosicku zvysit marzi jednak na kvalitni reklamacni rizeni a jednak ,ze se neuzivi srackovymi stroji (dnes je vsak tezke oddelit zrno od plev).Jsou dokonce i takovi (nemuzeme je nazyvat jenom prodejci),kteri v pripade dobrych klientu,kterym napr. provedli i montaz,zapujci,neb vymeni prijimac primo na miste.Ano takove sluzby jsou.Samozrejme prvotni montaz nestala 5 000,- Kc za 1 komplet SKY LINK,ale napr. 8 500,- Kc.Krome zakona,je to i na vhodne domluve,proste kdyz Vim,ze napr.je oprava jde do spec.servisu,tak se neposeru kdyz to bude trvat o 14 dni dele. |
hdpe
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 4 402 |
![]() |
|
Jak reklamovatPokud prodejce u soudu neprokáže, že nějak reagoval do 30 kalendářních dnů na reklamaci, soud vyhraješ, prodejce Ti vrátí peníze a zaplatí soudní poplatky. Těch 30 dnů je včetně opravy. Při překročení této lhůty by měl vrátit pořizovací cenu. Ale píšu "by měl". Pokud ne, musíš si to vysoudit a nepomůže ti nikdo jiný, ani ČOI, ta může řešit pouze prodejce, může ukládat i nějaké pokuty, ale to nevyřeší tvé peníze.Pokud by prodejce reagoval a opravu by ti zamítl, musel by jsi prokázat ty, že je přístroj vadný a ty jsi to nezavinil. V prvních 6 měsících po zakoupení musí toto prokazovat prodejce. Než půjdeš k soudu, nachystej si peníze na právníka a soudní poplatek, spoustu času a odježděných kilometrů. Pokud jsi si ale jistý, tak vyhraješ soudně pouze peníze ale ne svůj čas. Pokud jsi přístroj koupil na IČO třeba v Makru,apod., výše uvedené neplatí. Kdo je kdo a co je co.
|
Janik
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 618 |
![]() |
|
RE: Opět reklamacejá měl v opravě zdroj na počítač ,za 30 dní mi nepřišela zpráva zdali je hotov atd. , tak jsem 31 den šel do opravny zeptat a nebyl hotoví ještě . Bez nějakých problémů mi okamžitě vyplatili 700 kč a šel jsem koupit jinam jiný. R^ |
standa111
Registrace: 11/2009 Příspěvků: 1 753 |
![]() |
|
RE: Opět reklamaceseriózní prodejce se tak zachová, bohužel vždy na takového nenatrefíš |
ardno01
Registrace: 2/2011 Příspěvků: 62 |
![]() |
|
![]() |