| 03.09.2007, 20:38.23 | |
dreambox a kabeldeutschlandzdravim,prosim vas , je mozne naladit a prijimat s dreamboxem Kabeldeutschland ( astra 23,5 ) nebo je to mozne jenom s HDTV pristrojem``? ( FEC 9/10). diky za pomoc |
![]() dyx |
| 03.09.2007, 20:51.57 | |
RE: dreambox a kabeldeutschlandjen s HDTV pristrojem (zadny dream to neumi) |
![]() clyde |