Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

Co místo STR 1

Až dosud jsem byl spokojen s DigiPlusSTR1,ale technickým pokrokem, obchodní politikou providerů a dcerou jsem dokopán k pořízení HD přijímače. ISIO je na mě až moc sofistikované a drahé (důchodce),takže nevim, jestli Technistar 1, Technistar SIR nebo S2. Jde mi o slušný obraz a bezporuchovost. Mám Skylink + CSlink, televizi Samsung HD Ready 82cm a parabolu 80cm, monoblok 19,2 + 23,5.
Děkuji všem za názory a pomoc při výběru.

rs505
Registrace: 11/2009
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Co místo STR 1

no teoreticky máš to najlepšie,tak ostaň pri tom.... R^ :)
PS: a nevymýšlaj... :laughing: :laughing: :laughing:

Vu+ZERO4k,STAB HH100, par.Famaval 80, LnB-IBUTWIN, NORDIX-koax, LEDTVSONY, LEDTVHITACHI4k,NEO QLED Samsung TV 65",SKYWORTH ITV/...X98 ITV,

mat
Registrace: 1/2006
Galerie: mat

to mat

Kdyby to záleželo jen na mě... Ale vážně, jsem laik a tak se chci poradit, co je nejlepší řešení. R^

rs505

1/ ako používač SkyLink aj CS link na STR1? máš predplatené nejaké programy zo Skylinku a nejaké iné z CSlinku?
ak by si chcel s týmto pokračovať tak Technistar S1 to nedokáže, pretože má len 1ks CI-slot.
Slo by to jedine kúpou CI-modulu twin pre dve karty, ale jednu by si musel mať vylamovaciu (SIM)

2/ dcera ťa pravdepodobne tlačí do HD a nových programov, ktoré sú na ICE/Irdeto karte.
V tomto prípade môžeš vybrať Technistar SIR, ktorý má IRD čítačku + 1 CI slot.
Potom môžeš vymeniť jednu kartu za ICE a strčiť ju do čítačky. Druhú kartu do CI-slotu

3/ keďže CSlink pomaly ale isto zdochýna je otázkou či ti bude k niečomu s HD prijímačom CSlink karty snáď zatiaľ AXN a Film+.
Ak ti nejde o tieto programy (ale o ktoré potom?) tak môžeš vymeniť CSlink kartu za Skylink ICE v akcii (budeš mať 2 mesiace promo) a išiel by som aj tak do Technistar SIR.
Tu máš možnosť aj čítačky aj modulu ak by niekto chcel nahrávať a prenášať nahrávky do iného zariadenia.

Dagy2
Registrace: 11/2010