Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

HUMAX 5100 S hláška

Po naistalování sw 1.01.10 se mě stále objevuje u některých programů po přepnutí hláška : " Please,check your smart card".
Mám v přístroji vložen do slotu modul a karu UPC. Jde tato hláška v nastavení nějak odstranit? Myslel jsem, že po instalaci nového sw bude pokoj. Ještě prosím o radu, jaký koupit odskoušený wifi modul k tomuto přístroji, nemám možnost táhnout kabel. Moc dík za odpovědi(nejsem odborník, prosím)

goran
Registrace: 2/2006
Odpověď v diskusním vlákně

RE: HUMAX 5100 S hláška

Hlášky musím otestovat, napiš prosím typ modulu a versi UPC karty (CryptoWorks, nebo ICE). Předám info dál, právě se tvoří new FW.
Wifi Humax nabízí vlastní (pohledej na netu), já jsem drátomil, takže wifi jen zcela vyjímečně, k Humaxu jsem zatím vždy dotáhl dráty.

Zip
Registrace: 1/2006

@Zip

pokud chceš testovat, tak při přepínání mezi CsLink CRW v CRW Eurocam (červený) a SkyLink ICE je tato hláška taky, musí se přepnout nahoru/dolu.

RAFI007
Registrace: 1/2006

RE: HUMAX 5100 S hláška