Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Nejde naladit A19,2 a A23,5 - nejsem začátečník

Ahoj všem,
předem děkuji za Váš čas :) .
Nejde mi doma naladit A1 a A3 a to si tím přividělávám :D ale doma se mi to nedaří. Asi to bude tím, že nemám koupený set :D . Ale k věci. Mám parabolu od Digi TV a lnb jsem si koupil Smart Titanium LNB Twin Monoblock 4.3° TMT43 . Problém bych viděl , že se mi astra 23,5 chytá na LNB A viz foto1 http://djdouble-v.cz/img/LNB.jpg , pro jistotu vám sem dávám i fotku nastavení recieveru http://djdouble-v.cz/img/LNB3.jpg .
zkoušel jsem to i v recieveru prohodit z AA(19,2)AB(23,5) na AA(23,5) AB(19,2) ale stále se mi astra 23,5 chytá na lnb A . Všem díky za rady

cesarek2
Registrace: 5/2012
Stránka: 1 [ 2 ] 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 74
Odpověď v diskusním vlákně

děkuji za tento příspěvek

už dlouho jsem se tak dobře nebavil. Má ten člověk vůbec elektrotechnické vzdělání...??? Doporučuji všem, které tento typ "montážníka" navštíví, okamžitě ho vyhodit. :8)

DVB-S/S2 ( E-85 /28,5/23,5/19,2/13/ ), DVB-T/T2 ( Žižkov,Ládví,Cukrák,Černá hora,Buková hora, Ještěd, Jablonec,Sněžné jámy (PL),

pigfucker
Registrace: 5/2008

to vypadá na jézeďáka

co nemá práci a fušuje do řemesla. :lookaround: Zaregistruje se jenom proto že je kde asi?fe finale je to opět kamarád co mu to nejde.A pomíjím to že se přihlásil poprvé dnes a jaký má řecnický /sprostý/ slovník.Rada zní:svěř to odborníku-ty tomu nerozumíš a nezvládneš to a začátečník jsi tak jdi do sekce ABC a uč se!! :lookaround:

slávista
Registrace: 11/2010

RE: Nejde naladit A19,2 a A23,5 - nejsem začát...

jo tak tohle je fakt brutalita, já nejsem žádnej montážník, ale s takovohle banalitou bych se neodvážil přijít na fórum a žádat o rady, to bych se musel ostudou propadnout. A ještě tvrdit že si tím přivydělávám. :dead: :zombie: :laughing:

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006

pigfucker