![]() |
|
Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuVážení,prostě musím zveřejnit nový, tvůrčí přístup zákaznického servisu Skylinku ke klientovi. Krátce po zveřejnění existence servisního poplatku jsem zaslal přes jejich web velice ostrý dotaz spojený s vyjádřením spřáteleného právníka. Zpět přišlo, že : Váš dotaz byl přijat ke zpracování. Na zodpovězení dotazu pracujeme. Čekal jsem téměř pět dní a poté odpověď urgoval. Zase přišlo: Váš dotaz byl přijat ke zpracování. Na zodpovězení dotazu pracujeme. Dneska 6.6.(po týdnu) mi přišel mail, že prý prosí o přeposlání toho prvního dotazu !!! A za tento bordel prosím chtějí 29,-Kč měsíčně... |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
Stránka: 1 [ 2 ] 3 4 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 94 | |
![]() |
|
vahačumna je to tak mám Hd primač tak mam HD verzie iba rodičia SD tak maju len SDtv nie všetci maju Hd primače🇸🇰
|
Jupi
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 17 338 |
![]() |
|
JupiJasně - klidně to může tak někdo mít - jen jsem chtěl říct, že někdo i s HD přijímačem může mít naladěny obě verze... ;) |
vahač
Registrace: 6/2009 Příspěvků: 148 |
![]() |
|
vahačA ty problémy, kvůli kterým přepínáš na SD, nejsou takhle náhodou způsobené seřízením paraboly nabo nějakou jinou nedokonalostí na straně příjmu?Já totiž nemám pocit, že bych někdy měl nutkání přepnout na SD verzi z HD kvůli tomu, co popisuješ. Teď v úterý, to ano, při tenise na ESP HD zamrzl obraz, tak jsem přepnul na SD, ale zpětně si nic dalšího nevybavuji. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkutaky sem v poslednich dnech nevidel nic kvuli cemu bych musel z HD prepnout na SD |
tanabe
Registrace: 7/2010 Příspěvků: 1 806 |
![]() |
|
@rarasek 08:51:04jasné. vsak menghem z cypru zarobil na celej transakcii desiatky milionov eur. skylink kupil menghem od tradetec za cca 40 mil. eur.peniaze menghemu poskytla j&t banka. potom bankari z j&t radili skylinku pri jeho predaji M77group. predajna cena nebola nizssia ako 100 milionov eur. m77group vsak patri skupine m7, ktora vlastni viacere sat. platformy v europe. cas ukaze ktorej znacky sa m7 vzda, vsak cslink a skylink uz od toho nemaju daleko! uplne staci pri podpise novych vop jednoduchym ludom nemat ani tuzku! financni zraloci sa snad uz nazrali... a tajomni investori z menghemu mozu dobre mlaskat, kedze ich spravca morison patsalides spravuje aj lemikon ktory sa sudi so statnym tiposom... zivot celeho skylinku maju v rukach jednoduchy ludia a ich podpis! ano rarasek! ;) Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-
|
bohus31
Registrace: 10/2009 Příspěvků: 8 673 Galerie: bohus31 |
![]() |
|
joscer, tanabeJá jsem nepopisoval příčiny - to by bylo asi na dlouhou debatu, ale obecně od "velkého ladění" (tuším k 31.1.2012) mám problémy především na HD programech vysíláných na TP s 8PSK (NovaHD, Prima Family HD, History HD apod.).Zatím jsem neměl síly a prostředky zjišťovat v čem je problém - tedy nedokážu ani vyloučit, že je u mně (ale stejné problémy popisovala spousta dalších lidí na fóru vantagefunclub - tedy předpokládám, že chyba je obecnější - byť možná postihuje pouze určitý typ přijímačů). |
vahač
Registrace: 6/2009 Příspěvků: 148 |
![]() |
|
vahačfakt nemam tuseni mozna je tam neco co prijmaci nesedi (mozna doladit parabalu atd) ja sam mam parabulu amatersky natocenou proste TATO uz tam neco hraje a zatim hraje vse ok:-) |
tanabe
Registrace: 7/2010 Příspěvků: 1 806 |
![]() |
|
Část mé komunikace se SkylinkemPřepisu pro ilustraci část komunikace mezi mnou a SkyLinkem:Dobrý den, Dané potíže byly po přeladěny způsobeny SW chybou u několika málo starších přijímačů některých značek - mimo jiné i toho Vašeho. Po přelaďování se začalo na uplinku používat nové zařízení, které při určitém nastavení umožňilo vysílat kvalitnější obraz se stejný datovým tokem. S tímto nastavením měly právě některé přijímače potíže, byť toto nastavení nijak neodporovalo platným normám pro vysílání. Vstřícným krokem ze strany Skylinku bylo, že jsme vysílání upravili tak, aby i tato malá skupina satelitních přijímačů mohla přijímat stanice bezproblémově - tzn. vysílání bylo upraveno, což mělo za následek mimo jiné i snížení kvality obrazu. Tato úprava je však jen dočasná - čas dotali zejména výrobci daných satelitních přijímačů na to, aby upravili SW daných přijímačů tak, aby tyto uměly korektně pracovat i s výše uvedeným nastavením. Problém tedy nebyl způsoben primárně přeladěním, ale technickým nedostatkem SW Vašeho satelitního přijímače. Není proto možné vyhovět Vašemu požadavku na kompenzaci daného období - naprostá většina našich zákazníků žádné potíže neevidovala - vysílání bylo zcela v pořádku. S pozdravem Jozef Szentkereszty Zákaznický servis Skylink Toto je jejich odpověď. Vlastním VANTAGE HD8000 a VANTAGE HD7100S,podle nich asi staré šunky. Dobrý den. Styl Vaší odpovědi i její obsah jsem čekal. Jen mi prosím vysvětlete,že programy v HD jiných poskytovatelů např.ORF,ARD......nikdy žádné problémy nevykazovaly.Zasemi ale nepište,že přijímač VANTAGE HD 7100S je určený pouze pro německý trh.Takzvané Vámi certifikované přijímače za 3000,-Kč se mu co do kvality nemůžou rovnat-viz.patřičné testy. Děkuji. Dobrý den, nic takového netvrdím pane Carlosi, dané FTA stanice, jednoduše řečeno, vysílají s jinými parametry. S pozdravem Jozef Szentkereszty Zákaznický servis Skylink |
CARLOS89
Registrace: 1/2009 Příspěvků: 79 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuVed to je ale pravda ! S inymi parametrami ale vsetkymi ! R^ :laughing:Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuMilý Pitomče, děláš opravdu čest svému nicku. Nevím proč se tu bezdůvodně navážíš do mně a mých přátel. Počítej s tím, že požádám adminy fóra abys dostal banán... |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
roguePitomec sice má někdy svérázný způsob vyjadřování, ale podstatu vystihne skoro vždycky.Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
@joscerpromiň, že s tebou nesouhlasím, ale tady je úplně mimo mísu.Ne poprvé. btw: kamarád je opravdu právník se specializací na obchodní právo u celkem velké firmy. Už jsem požádal adminy o citron případně o banán pro něj, protože tady překročil hranici, kterou jsem ochoten u diskuze tolerovat. |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
holt když se napíše pravdatak má hned někdo vohýnek u prde.e.a bude brečet prozměnu u admina.JÉÉ někdo mi ukradl kačera dělejte něco!! :laughing: :laughing: Tady je vidět typický český uplakánek Rv -To jako to tvoje brekoty tady vyřešíme?Koho to zajímá?stěžuj si jinde třeba na lampárně nebo na překadovém nádraží-tady to nikdo nevyřeší. :laughing: |
slávista
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 583 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkurogue: Čest mýmu nickname dělá spíš ten tvůj povedenej právník (jestli vůbec existuje a není to jenom virtuál z tvý kebule), kterej místo aby ti hned zkraje řekl, že se Skylinkem nemáš šanci uspět, tak ti ještě posvěcuje dopis :laughing: |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
roguekdyž to nechceš tolerovat tak proč sem chodíš? :lookaround: tady jsou dalece horší výpady a nevadí to nikomu.Ty musíš být nějaký citlivka když ti napíše nornální věc .O2TV STŘÍBRNÁ
|
petr33
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 1 734 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkurogue: A ještě něco - ty tady nejseš od toho, abys něco nebo někoho toleroval. To si můžeš zkoušet doma ve svý rodině, jestli ti hned nedá stará pánvičkou přes hlavu a je klid :razz: |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
CARLOS89Jo jasně - mám taky Vantage HD 8000 - a jak jsem psal - ten samý problém popisuje mnoho "Vantážistů" na jiném fóru.Já (alespoň zatím) neuvažuji o výměně tohoto přijímače - dnes mám takový pocit, že srovnatelné přijímače (asi i lepší) jsou všechny "linuxové" (DM, VU...) - a do toho se mi nechce. A ty slavné "certifikované" jsou podle mně docela "chuďoučké" a do toho taky nechci jít. |
vahač
Registrace: 6/2009 Příspěvků: 148 |
![]() |
|
@joscernekecaj, tak nech Pitomec pitomy vystihne podstatu spolocnosti Menghem versus J&T a Morison patsalides v navaznosti na Lemikon ohladne slovenskeho statneho Tiposu! a transakciu medzi: Trade Tec - Menghem /j&t/- M77Group /M7/...Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-
|
bohus31
Registrace: 10/2009 Příspěvků: 8 673 Galerie: bohus31 |
![]() |
|
Pitomecjestli nějakou má/ rodinu/ a třeba už tou pánvičkou dostal tak si léčí mindráky napřed na sky a pak tady :laughing: Na sky to nevyšlo tak se chytil tady. ;)O2TV STŘÍBRNÁ
|
petr33
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 1 734 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuKlidek, netreba hned ukvakat kazdeho kto ma iny nazor... ;)Ved nikde neplati , ze kto najhlasnejsie krici ma aj pravdu... :))) Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku@pitomecpočítej s citronem, urážet se od tebe nenechám @slávista drž tlamu, nebo tak dopadneš taky. Já se zabýval satelitním příjmem už když jste vy dva tahali kačera po dvoře. Končím diskuzi, s kindermafií se nezahazuju |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuPodstata je v tom, že buď budeš platit a dívat se, anebo platit nebudeš a můžeš sledovat jenom FTA. A toto je prostě fakt, přes kterej nejede vlak a žádnej brekot na tom nic nezmění. |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
roguedoporučuji si pčečíst zdejší pravidla, abys nádodou toho citrona za vyhrožování nedostal ty ./@slávistadrž tlamu, nebo tak dopadneš taky./Bez komentáře :-/ O2TV STŘÍBRNÁ
|
petr33
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 1 734 |
![]() |
|
@pitomecKonečně ses vrátil k tématu R^. Kdo říká, že musím platit zrovna Skylinku ? souhlasím s tebou, že brekot na tom nic nezmění o tom ani ň. Ale jestli přes něco vlak jede nebo ne, je zatím ještě otevřený, víme ?? Zatím se ještě nevyjádřila například Česká televize, víme ?? Jde mi jen o to , že sledování třeba týhle televize jsem už jednou zaplatil z koncesionářskýho poplatku |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
@petr 33já nemám za co dostat ovoce, neboť tlama je slovo spisovné nikoliv urážka :razz: |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
Stránka: 1 [ 2 ] 3 4 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 94 | |
![]() |
|
![]() |