![]() |
|
Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuVážení,prostě musím zveřejnit nový, tvůrčí přístup zákaznického servisu Skylinku ke klientovi. Krátce po zveřejnění existence servisního poplatku jsem zaslal přes jejich web velice ostrý dotaz spojený s vyjádřením spřáteleného právníka. Zpět přišlo, že : Váš dotaz byl přijat ke zpracování. Na zodpovězení dotazu pracujeme. Čekal jsem téměř pět dní a poté odpověď urgoval. Zase přišlo: Váš dotaz byl přijat ke zpracování. Na zodpovězení dotazu pracujeme. Dneska 6.6.(po týdnu) mi přišel mail, že prý prosí o přeposlání toho prvního dotazu !!! A za tento bordel prosím chtějí 29,-Kč měsíčně... |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
Stránka: 1 2 [ 3 ] 4 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 94 | |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkurogue : To sem nepsal tobě, ale bohušovi. Ovšem klidně si to vztáhni na sebe, protože zjevně brečíš taky a taky zbytečně a ČT na tom nezmění prakticky nic (nanejvýš se to nebude platit na kartách Skylink ČT, což ale stejně nikoho nezajímá, protože ty karty doma nepoužívá ani promile lidí z celkovýho počtu uživatelů) :8) |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
@Pitomectvoja logika je chora, pretoze ty dokazes vidiet veci ako kon s klapkami na ociach a ked napise A nevidis B a pritom moze byt aj C ktore ani nevies ze existuje! aka bude tvoja ODPOVED na moju joscerovi 14:13:10...si proste mimo, pretoze tu skylink bojuje o prezitie a nie ja o to aby som cumel na tv,si pri zmysloch alebo bohnice ta cakaju...Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-
|
bohus31
Registrace: 10/2009 Příspěvků: 8 673 Galerie: bohus31 |
![]() |
|
@pitomecBrečím no a co ? Zbytečně ? možná, no a co ? Klidně si mě kritizuj, mě to nevadí. Vraťme se k věci ano ? M77 prostě zpoplatnilo něco, co už jsme jednou zaplatili z jiný hromádky. Tobě to připadá OK ? Jestli jo, tak se už dál nemáme o čem bavit. |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
@Pitomec14:14:39 ak toto mam brat ako odpoved pre mna tak naozaj nevidis moc daleko, a odpovedas len na to co sa ti hodi do kramu.a co trepes o akychsi mojich brekotoch? skutocne patris do bohnic - skus psychotesty! Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-
|
bohus31
Registrace: 10/2009 Příspěvků: 8 673 Galerie: bohus31 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkudychajte z hlboka, niekedy i cokolada pomoze, a v pripade ak by nepomohlo, pokracujte, ja vam pomozemnech sa dari, ahoj ;) Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
@alfasexPomůžeš nám ?? Zaplatíš za nás servisní poplatky ? :laughing: |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
alfikdnes mam volno a namiesto cokolady idem radsej na pivo...ze vraj v MT capovany ostravar, no ci neo.jeb.uju chutovo skontrolujem...Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-
|
bohus31
Registrace: 10/2009 Příspěvků: 8 673 Galerie: bohus31 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkurogue: skor som mal na mysli osobne utoky, experimentalny poplatok s kludnym srdcom kritizujte dalejbohus31: nech padne na uzitok, vybrane slova po j nie je potrebne spominat :8) nech sa dari, ahoj ;) Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuNestačím se divit, kolik vláken už zde bylo založeno ohledně servisního poplatku. Původně jsem je přehlížel bez nějaké reakce. Ale už mě to nedá. Co všechno tady zaznělo a to kvůli 29.- Kč měsíčně je neskutečné. Rv |
neuzil
Registrace: 7/2009 Příspěvků: 1 528 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuNo ale keby si to cital, vedel by si, ze tu nejde o prachy.... ;)Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
@neuzilNejde o blbejch 29,-Kč, jde o princip ! Někdo se na nás chce sprostě nakapsovat o tom to je ! To to nechápete ??? |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkujo nejde o prachy ale o princip kua Rv🇸🇰
|
Jupi
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 17 338 |
![]() |
|
vahač1) To, o com hovoris ty, su dve rozne stanice. Napr. History HD a History. Ja som reagoval na poznamku, ze niektora stanica je v ponuke dvakrat, ako HD aj SD verzia, napr. taka NOVA. A pre tuto stanicu plati to, co som povedal.2) Ak mas problem s prijmom niektorych stanic, treba ho riesit. Ja mam naladenu kazdu stanicu iba 1x, ak existuje HD verzia, tak samozrejme mam naladenu len tu a ziaden problem s vypadkami alebo kostickovanim nemam. |
xpirin
Registrace: 4/2011 Příspěvků: 103 |
![]() |
|
xpirinNo já myslím, že nejsme ve sporu R^ - každý to má jinak - ad 1) naprostý souhlas jsou to v podstatě dvě různé stanice i když by se podle názvu mohlo zdát že je to totéž a ad 2) já ten problém s příjmem mám - řešit ho neumím, tak mám "v záloze" SD verze na které můžu přepnout... Kdybych problém neměl, tak pravděpodobně taky nebudu držet HD a SD verzi vedle sebe |
vahač
Registrace: 6/2009 Příspěvků: 148 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuNo koukám na některé příspěvky a nestačím se divit.To jako si mám s HD vybavením kupovat balík s SD programy,když HD verze vypadne,to myslíte vážně?Proč tuto verzi příjmu nepotřebuji pro německé stanice?Pod pojmem volitelný balíček si představuji to,že si mohu něco vybrat,což ale není tento případ,protože skladba programů je dána operátorem,který jediný může ty programy balíku měnit.Takže volitelný je leda tak pro Skylink.Pokud tyto názory mají koncoví zákazníci neznalí věci,tak se to dá ještě pochopit,ale jestli na danou problematiku takto reaguje obbhodník-montážník satelitní techniky,tak to je pánové tragédie.On by měl být tím,jdo bude dávat dodavateli tu největší masáž,aby vědel co vlastně trh žádá a ne slepě obhajovat špatné produkty.Ono pak totiž jednou dojde na to,že se ty zmetky přestanou prodávat a budou se divit oba jak to,že to najednou nejde. :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: |
mlengy
Registrace: 2/2012 Příspěvků: 44 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkubohus31: Pokud Skylink bojuje o přežití (jak tvrdíš), tak si na to vybral vhodný řešení - zbavit se otravů a s-o-c-e-k s neplaceným základem tvýho typu, ze kterých nic není a naopak zvýhodnit předplatitele R^ |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkumlengy: Tak čum jenom na německý stanice, co ti v tom brání? Aha - neumíš německy, že? Potom holt musíš vzít za vděk tím, co ti nabízí zdejší trh a neblábolit co je někde v cizině :razz: |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuTo si pis ze budem pozerat, aj ked to nepises mne.Co uz skoncila porada mas nove "instrukce" ? Tak mi vysvetli aky to ma vyznam zavadzat nieco a davat spatne odklad pre karty regnute pred datumom startu poplatkov,bez ohladu na to ci niekto plati BALIK pravidelne, obcas alebo vobec.a potom 1 rok na karty regnute po tomto termine?To voci komu ustretove?Alebo naco?Je to len oblbovanie ludi.Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuMyslím, že když Skylink požádáš, aby ti zpoplatnil všechny karty a nebral ohled na těch 24. měsíců, tak ti rád vyhoví :laughing: |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
@PitomecNeuvažuješ třeba vzít místo jako SKY operatorka?Tvoje rady by určitě všichni ocenili a hlavně jsou zcela k nazaplacení :) VU+ solo2 ; VU+ uno ; AZBOX HD Premium ; 28,2°v;23,5°v;19,2°v;13°v;1°z;4°z 2x parabola 100cm
|
martin5
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 1 889 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinkuja len na ten zakaznicky servis: volal tam moj klient, ktory ma asi 50 kariet a jedna mu nesla, pani mala naucenu pesnicku c.1, prej mate jenom uni ctecku a vam to asi nepujde. zakaznik jej povedal, ze ma opensat ir alfa. aspon, keby si nastudovali na co dali certifikaty. je to na poslednej strane casopisu! |
satan
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 1 230 |
![]() |
|
PitomecKoukám,že činíš čest nicku pod kterým zde na fóru vystupuješ.Jen mi prosím prozraď,zda sir to vybral sám nebo Ti byl díky Tvým názorům úředně přidělen.Myslím,že nejsem sám,koho by to zajímalo.Rozdíl mezi námi dvěma je ten,že já chci sledovat a také platit to,co mě zajímá,kdežto Ty holt čumíš a je Ti jedno na co,jen když tam něco hraje. :laughing: :laughing: :laughing: |
mlengy
Registrace: 2/2012 Příspěvků: 44 |
![]() |
|
PitomecNo právě proto,že neumím ani slovo německy,tak koukám na němce. :))) Chlape kam na ty perly chodíš,by mě fakt zajímalo.Jak říká jeden můj kamarád-blbci padaj z nebe sami. :laughing: :laughing: :laughing: |
mlengy
Registrace: 2/2012 Příspěvků: 44 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuČest mýmu nickname tady zatím děláš ty a těch pár ubrečenců, kteří nemají 29 kaček na měsíc :laughing: |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
RE: Nový přístup zákaznického servisu SkylinkuTo si odpovedal ako na ich linke,aj ked som tam nikdy nevolal,len podla toho co tu pisu ludia.Ale vidim,ze omielat to iste mas vydrz.To co pises je jasne, napriek tomu to zostava neseriozne svinstvo,ako napisal Luteran u seba tak na stretnuti predajcov na SK na otazku ohladne se-poplatkov zastupca skylinku povedal, ze aj kolace nieco stoja co tam jedli............odborna odpoved... :)Ak sa zle pamatam a este niekto to cital opravte ma.Mne je to jedno,nie som odkazany na VIP karty skylinku,aby som tu ako ty kazdemu odpovedal na tu istu temu.Ale je to tvoja vec,zadarmo urcite nesedis uz tyzden pri pocitaci, aby si kazdemu vynadal do "socek" a inych zivlov. Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
Stránka: 1 2 [ 3 ] 4 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 94 | |
![]() |
|
![]() |