Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Vážení,
prostě musím zveřejnit nový, tvůrčí přístup zákaznického servisu Skylinku ke klientovi.
Krátce po zveřejnění existence servisního poplatku jsem zaslal přes jejich web velice ostrý dotaz spojený s vyjádřením spřáteleného právníka. Zpět přišlo, že : Váš dotaz byl přijat ke zpracování. Na zodpovězení dotazu pracujeme. Čekal jsem téměř pět dní a poté odpověď urgoval. Zase přišlo: Váš dotaz byl přijat ke zpracování. Na zodpovězení dotazu pracujeme.
Dneska 6.6.(po týdnu) mi přišel mail, že prý prosí o přeposlání toho prvního dotazu !!!
A za tento bordel prosím chtějí 29,-Kč měsíčně...

rogue
Registrace: 9/2008
Příspěvků: 342
Stránka: 1 2 3 [ 4 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 94
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Nápodobně, ty tady taky meleš už kolikátej den furt to stejný a sranda je, že je ti to naprosto k ničemu :laughing:

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

@pitomec

ak nedokazes fundovane reagovat na noju odpoved joscerovi 14:13:10 alebo sa vyjadrit k prispevku ktory som napisal 12:14:40, tak akymisi s.o.c.k.a.m.i ma zrovna ty nemozes vyprovokovat, pretoze viem kto si. no odpracovat si takymto trapnym sposobom /ako pitomec/predplatne skylinku je ubohe zoldnierstvo pitomcov, ktori su nakoniec pre skylink zbytocni a kontraproduktivni!
mali by ti nariadit psychotesty, pretoze tvoja pracovna metoda je loz a ta ma kratke nohy, kedze klamar klamara sa zastava.
uplne v klude, ukaze cas kolkoze predplatitelov skylink ziska alebo strati /aj tvojou zasluhou/ pretoze cesko-slovenski ludia uz niesu taki pitomi ako pred 20-timi rokmi.
ten kto klame nech si trhne nohou, skylink nemusim!!!
vsak zivot nieje len o prachoch...kludne nech sa ma skylink zbavi. dufam ze si uzijes hlavne v zdravi to predplatne co si takto trapne ospracoval!
len sa ne.po.ser aby skylink prezil, pretoze o rok nas budu zaujimat podstatnejsie veci ako existencia skylinku na ktory davno zabudnem. ;)

Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-

bohus31
Registrace: 10/2009
Příspěvků: 8 673
Galerie: bohus31
Odpověď v diskusním vlákně
 

prepacte

mi mozne gramaticke chyby v mojom predoslom prispevku sposobene predchadzajucou konzumaciou piva...dakujem. ;)

Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-

bohus31
Registrace: 10/2009
Příspěvků: 8 673
Galerie: bohus31
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pitomec

Říká se chytrému napověz,hloupého trkni.V Tvém případě ovšem nepomůže ani cisterna svěcené vody k tomu,abys pochopil,co se Ti někteří snaží říci.Nejde apriori o 29,-Kč,ale o to,že mám někomu platit servisní poplatek za imaginární servis a přitom by stačilo zlepšit nabídku a bylo by po problémech.Bohužel řadě lidí nevadí,že platí za něco,co vlastně nepotřebují,aby se mohli dívat na to,co je doopravdy zajímá a zdůvodňují to nesmyslnými argumenty.Pokud jsi zákazník,tak si s tím nalož jak chceš,jsou to Tvé peníze.Jestli jsi ale obchodník,tak jsem zvědav,jak dlouho Ti ten byznys s těmito názory bude ještě fungovat.
:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

mlengy
Registrace: 2/2012
Příspěvků: 44
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

a divitese ze to spoplatnili hodne lidi ma prijimac za par kacek povecinou srot s uni cteckou a porad mel naky problem skodovanim porad tam volali volali domlouvali na zahlcovani a prozestech ze stim udajne neco porad dellaji a me to nende na mem srotu tak se nedivte ze to dopadlo jak to dopadlo aj to muze byt 1 s pricin nemyslite meli ste ptedtim drzet hubu a nerypat s tim zerizenim co mate

satman1
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 4 109
Odpověď v diskusním vlákně
 

satman1

a nebolo nahodou spolatnenie gratisu naplanovane uz pri predaji spolocnosti menghem? len islo o to kto to spoplatni, pretoze dovtedy kazda spolocnost bola na predaji skylinku ziskova. avsak teraz je to jedine vychodisko, pretoze uz je skylink nepredajny a treba oklamat ludi a vytahat z nich prachy...

Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-

bohus31
Registrace: 10/2009
Příspěvků: 8 673
Galerie: bohus31
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Satman v zivote som tam nevolal a nebol som (nevhodné slovo) a balik som platil podla toho, kedy mi to vyhovovalo.Ale asi aj to je malo,kedze som asi neplatil cely rok,tak teraz mozem platit SE-poplatok v case ked nepotrebujem balik?To je logika jak hovado !!! Rv

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

ti co neco plati je tak dest patnact procent zbytek se vezl a to je bri zpritez na penize

satman1
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 4 109
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

tech dest procent je malo na sponzorovani ostatnich

satman1
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 4 109
Odpověď v diskusním vlákně
 

Převod kreditu z CSlinku.

Pánové, má tady někdo také negativní zkušenost s převodem kreditu z CSLinku na Skylink, i když je u CSlinku stále jedna karta aktivní, která slouží na mých 6?? Na maily nereaguje nikdo, není možné se tam dovolat. Jestli si to představují takhle .....

polulin
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 2 534
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Mne sa stale zda, ze ten system sa dal vymysliet aj inac.Ale uvidime ci teda ostane podla planov led tych 10-15 % platiacich zakaznikov.Alebo tí co nemaju inu moznost,pripadne nevedia iny jazyk.
Kto ma sledovat, kedy som mal balik, kedy sa mi kolko mesiacov presunul se-poplatok a co ja viem co este kvoli jednej telke?

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

Vahač má pravdu

HD je je sledovat hnus a čumět na půl obrazovky filmů je dělaných na SD

josef1
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 93
Odpověď v diskusním vlákně
 

satman

to znie uprimne, nevypil si nieco? pretoze v tom tvojom prispevku 21:13:34 mas pravdu ekonomicku. no podla mna nech sa firmy klamu medzi sebou. avsak ak ma tie predosle podvody pri predajoch splacat cesko-slovensky obcan, za seba poviem ani za svet! kazdy je svojpravny do tej miery ze si najde taku cestu ktora mu najviac vyhovuje.

Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-

bohus31
Registrace: 10/2009
Příspěvků: 8 673
Galerie: bohus31
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

proc bych mel pit jen hledam priciny jak zacali menit kodovani tak vsichni rvali ze to nezaplati ze kartu chcou zadarmo i kdyz byla zadarmo atd...
tak tovyresili takhle . stejne hodne lidi by nepreslo na nove kodovani a casem na mpg4 tak to asi chteli vycistit hned od neplaticu a udelat s sl placenou tv a ne porad nekoho premlouvat k pri nake zmene ti co plati baliky uz maji karty vymenene temer vsicni a ti co neplati a nechcou vymenit karty sou pritezi a tak to asi vyresili takhle poplatkem

satman1
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 4 109
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pitomec

Pitomec = 0

soso
Registrace: 2/2010
Příspěvků: 419
Odpověď v diskusním vlákně
 

satman1

Na to nové kodovanie prechádzať vobec nemuseli a do 2015 to mohli nechať dobehnuť, a navyše ja ti poviem jak to bude, do 2015 pojde ICE v CRW a potom prechodové obdobie skončí a šlapať to bude na čisté IRDT, tu nešlo o nič iné, len sa nejak skor trošku nabaliť X krát 24eur a hlavne Spustiť SurfLock, čo zachvilu aj príde, pretože, ak sa bude platiť ten Servisny poplatok za každu kartu, tak zjavne to tam speje, šak čo by zarobily, ak budem používať iba jednu kartu s poplatkom na Grátis a nasharujem si ju aj na 4 STB. :)))

PISTOK153
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 2 781
Odpověď v diskusním vlákně
 

satman1

čo ty tu trepeš o volaní na Skylink. Však problémy s kartami boli a vyskytujú sa. Častokrát sa to dalo vyriešiť a dá sa vyriešiť refrešom. Nie raz boli rôzne dôvody, prečo tu o ne bolo žiadané. No a podržtaška Pitomec,jeho zástupca slávista vždy tu ako majstri sveta uvádzali donekonečna telefonický kontakt na Skylink. Žeby to títo dvaja spôsobili zvýšenie nákladov na servis?

emo53
Registrace: 3/2009
Příspěvků: 492
Odpověď v diskusním vlákně
 

emo53

emo53 ze zacatku problem byl pak to doladili a bylo po problemu skodovanim jenom uni ctecky mely problem a sroty

satman1
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 4 109
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

chlapci, ze vas to este bavi, priznam sa uz ma to nebavi ani citat nie to este pisat

mjamriska
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 1 713
Stránka: 1 2 3 [ 4 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 94
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra