Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má 8 dní!

Spotrebiteľské Centrum: Zákazníci Skylinku a CS Linku majú osem dní na odstúpenie od zmluvy

“V prípade, ak spotrebitelia do 15. júna 2012 od spotrebiteľskej zmluvy neodstúpia, dávajú poskytovateľovi automatický súhlas s novou zmenou Všeobecných obchodných podmienok, a teda aj s jednotným servisným poplatkom vo výške 14,40 eura ročne,” upozornil dnes generálny riaditeľ Spotrebiteľského Centra Miroslav Antoňak.

Streamingový obsah z: Netflix, Max, Prime Video, SkyShowtime, Apple TV+, Disney+. Lineárne: DVB-T, SAT (1°W - 28.2°E). Iné: VOYO, Magio GO.

zmarian
Registrace: 6/2011
Příspěvků: 3 052
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 50
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Komu odvedl prodejce není tvoje starost, stejně jako v obchodě si koupíš zboží a je ti kulový po tom, kam obchod ty prachy nakonec dal. A pokladní je zaměstnanec obchodu, takže si nepleť pojem s průjmem, protože prodejce satelitních karet rozhodně není zaměstnancem Skylinku :razz:

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

To je zaujimave,tak potom otvorenim balenia by som mal suhlasit s VOP daneho predajcu podla tvojej logiky.Co s tym ma potom skylink?Cize zase robi niekto vola s predajcov?Kupis u predajcu jemu si dal peniaze,ale zmluvu si kupou uzavrel so skylinkom?Cize reklamuj tam, ale plat nam?Predajcovia vam este neskace dekel?

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE TO tompr

...to poznáme po 15.6.!!, myslím si,že když jsme registrací karty v podstatě podepsali smluvní podmínky SKYLINKU, tak by měl všem!! opakuji všem zaslat dopis o změně podmínek a né,že když se podle nichklient neozve,že automaticky souhlasí s novými podmínkmi a poplatek zaplatí. Otázka zní-a co když se to klienti nemají jak dozvědět protože i mí rodiče /82 letí/ nemají PC /a obdobných je víc/ a tedy nechodí na web, tak se to nedozvědí a po 15.6. jim kartu zruší-protože nezaplatili? Pokud vím, tak do dnešního dne žádný dopis nedostali,že budou muset platit nějaké další poplatky. Skylik určitě bude všem co nezaplatí poplatek po dném termínu vypínat karty a pak jim bude tvrdit,že dostali všichni upozorňovací dopis?? U koho myslíš že pak bude "důkazní břemeno" pokud půjde věc k soudu když SKYLIK nebude moci doložit že byli "vypnutí" o změně vyrozuměni? Pak bych souhlasil na skupinovou žalobu všemi "zrušenými".Co vy nato přátelé??

thomas0
Registrace: 6/2012
Příspěvků: 4
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Zjisti si odlišnost mezi nákupem zboží a poskytováním nějaký služby. Otevřením balení karty souhlasíš s VOP providera, jenž ti na kartě aktivuje programy. Ale nemá to nic společnýho s fyzickou kartou jako takovou, kterou zaplatils prodejci (a taktéž např. reklamaci budeš řešit s ním).

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

thomas0: Máš hezkou představu, ale při změně VOP se poskytuje v souladu se zákonem o elektronických komunikacích, takže kroky Skylinku jsou v pořádku. A že se někdo něco údajně nedozví, no to má fakt smůlu :laughing: , ale zrovna ty to svým rodičům můžeš jistě sdělit :)))
Zasílání dopisů všem je pak ztráta času, protože pokud přijde dopis normálně, tak se bude spousta lidí vymlouvat, že nic nedostala a když ho pošleš doporučeně, tak zase budou kecy, že si to musí někdo jít vyzvedávat na poště s tát tam frontu. Navíc náklady na rozesílání korespondence jistě nebudou zanedbatelný a hádej, kdo by je asi zaplatil? :-/

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE to Pitomec

Tak nevím jestli si odpověděl mě, nebo to byl jen tak plácnutý příspěvek...dle tvého:" Otevřením balení karty souhlasíš s VOP providera," -co to je ten provider??,myslím si,že pokud kartu nevložím do přístroje,tak jsem ji neaktivoval a v šuplíku se sama neaktivuje.... dále "říkáš" že on (provider) ti aktivuje na kartě programy " ale pokud do měsíce neuděláš přes web neo písemně přihlášení-tedy uvedení tvého bydliště,číslo SIPA atd,tak ti kartu zablokují-mám pravdu?? nebo to dělá prodejna karet?? ...ale "že nemá nic společného s fyz.kartou,..kterou platíš prodejci" Takže karta koupena u OMKA je Omka, v Tescu je Tesca, Lidlu je Lidla a v případě reklamace ji vyřeší sám Lidl, OMKO aj.? nebo ji postoupí u skylinku na SKYLINK?
....tak asi si to ty, kdo si plete dojmy s pojmy jak uvádíš tady někde na diskuzi. Buď vždy konkretní!!, nechci tě urážet a nicka sis vybral sám, nebo ti byl ustanoven?? R^

thomas0
Registrace: 6/2012
Příspěvků: 4
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Cize ako som pisal,pitomec je predajca ............teda nie nick pitomec.Skoda pisat.A ked si niekto objednal kartu priamo,ako napr. next?Tomu ju neposielal skylink?Je to jedno mate pravdu,uvidime za rok. R^ :laughing: :laughing:

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

liquere

Karta NEXT je stále vlastnictvím Skylinku. Ať ji má v přístroji kdokoliv.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Beru zpět, není vlastnictvím Skylinku.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Aha, cize ju treba vratit,ked ukoncis zmluvu?Nepouzivam preto sa pytam.

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

joscer

o.k. pisal som skor ako som cital tvoju opravu.No nic, ako vo filme katakomby.Aj tam sa to nakoniec vycistilo od lumpov.

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

thomas0: Nickname sem si vybral kvůli takovým jako seš ty, aby se měli blbý čemu divit :laughing: Kdes koupil kartu, tam vyřizuješ reklamaci a co dělá prodejce (s kým to řeší) je jeho starost a ne tvoje. Mimochodem pokud neprovedeš registraci (resp. nezaplatíš servisní poplatek), tak ti Skylink žádnou kartu nezablokuje, ale pouze ti ji neaktivuje (resp. neprodlouží platnost). Takže si opravdu nepleť pojmy s dojmy a než něco plácneš na webu, tak si zjisti jak se věci mají :)))

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Aj keď zákaznik vymení starú kartu za novú nemá istotu,
že ti podvodníci o pol roka nezmenia zmluvné podmienky.
Keď ľudia začnú platiť 1,2 Eur mesačne.... s jedlom rastie chuť, pôjdu hore aj platené balíky a založia si 10 ďaľšich servisných spoločností.

Treba ich ignorovať a žiadne poplatky neplatiť.

konjo
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 115
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Správně, nic neplatit a nedívat se. Aspoň si člověk nezkazí oči :laughing:

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Myslim si že platiť sa bude,ale ta suma je prehnana,ak dokaže upc ponuknuť zaklad za 20eur a skylink chce 15 a pritom prenajom tp si neplati...tak sa mi ta suma požadovana skylinkom javi ako nehorazna :fuming:

par32
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 977
Odpověď v diskusním vlákně
 

konjo

A tyhle obavy máš obecně nebo jen u Skylinku? Jestli obecně, tak vem televizor a vyhoď ho z okna. Jestli jen u Skylinku, je něco divného ve státě Dánském.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Správně, když už platit, tak 500 ročně, protože je výhodnější, než 348 ročně :laughing:

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pitomec

To totiž nechápeš to základní o co jde. Jde přeci o PRINCIP. :)))

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Aha! Tak já se jdu z principu radši naobědvat a pak si zasportovat a uvidíme, co se tady do večera principiálně urodí za skvosty od ubrekánků :laughing:

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Volám sa XY, platím koncesionársky poplatok a sledujem verejnoprávnu STV prostredníctvom vlastného satelitného zariadenia z družice Astra 23,5 E. Neznáma spoločnosť sa mi vyhráža zrušením príjmu STV zablokovaním karty, ktorá je mojim vlastníctvom. Príjem podmieňuje neoprávnenými mesačnými poplatkami. Žiadam Vás preto o zabezpečenie môjho ústavného práva na informácie. Zabezpečte, aby do signálu STV nemohli byť vkladané dáta neoprávneným subjektom zabraňujúce jeho príjmu. Ako orgán štátnej správy Vás žiadam, aby ste o uvedenej skutočnosti informovali NR SR, vládu SR a ÚS SR.

RADA PRE VYSIELANIE A RETRANSMISIU
Dobrovičova 8
P.O.BOX 155
81000 Bratislava
office@rada-rtv.sk

dream500
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 12
Odpověď v diskusním vlákně
 

dream500

Doufám, že nám sem vložíš i odpověď, až tě s plnou parádou vyprovodí.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Pitomec: bez tych invektiv...

nech sa dari, ahoj ;)

Vzdát se je horší než být poslední.

alfasex
Registrace: 8/2006
Příspěvků: 4 085
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

V prípade, ak spotrebitelia do 15. júna 2012 od spotrebiteľskej zmluvy neodstúpia, nedávajú poskytovateľovi automatický súhlas s novou zmenou Všeobecných obchodných podmienok
Takto napsaná forma VOP by vystihovala názor většiny držitelů karet

Zgemma H9 combo-OpenATV 6.4.Parabola no name AL 112/97,motor DG 240S,2x karta Freesat,tv LG 65QNED91Q/ 55FUC8160 Finlux s modulem Smit Cl+.Příjem pozic 80E - 45W.

Jarous
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 2 100
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

alfasex: Už sem se rozhodl, že na téma Skylink a poplatky reagovat nebudu. Je to ztráta času, obě strany se vypovídaly a nevyřeší se stejně nic, Skylink je zavede a kdo se bude chtít dívat, bude muset platit :8)

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

To chce klid, nic nedělat, nekupovat a vydžať ! ! ! ! :)

CES
Registrace: 4/2007
Příspěvků: 4 385
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 50
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra