Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

Jednoduchý konvertor v češtine

Včera som tu hľadal konvertor z 3GP do AVI alebo MP4. Poradili ste mi niekoľko druhov, no ani jeden z bezplatných konvertorov neprekonvertoroval celý súbor. Jeden len 20%, druhý o niečo viac, ďalší zo mňa ťahal peniaze. Existuje vôbec jeden bezplatný konvertor z 3GP do MP4 alebo aspoň do jednoduchého MPEG, ktorý je v češtine alebo v slovenčine, aby som sa ako laik v ňom vyznal?

Karner
Registrace: 3/2010
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Jednoduchý konvertor v češtine

http://www.formatoz.com/

Vše na chatě: Philips 40PFL6606H/12 - APEBOX C2 4K Skylink Full - TESLA MediaBox XA400 Android TV apka O2 TV stříbrná - Philips 32PFL6626H - Opticum SLOTH Combo Plus Philips - TCL 32S5200

habr
Registrace: 4/2006

Ti poradia sra.ck.y, co zbytocne budu rekomprimovat subor(kvalita dole,procak musi pracovat). Neviem,ci avidemux otvori 3gp,ale asi ano a ten ti staci,pripadne super od erightsoft(tiez pozaskrtavat copy u audia a videa),pripadne mediacoder-tiez samozrejme copy. No je urcite ovela viac moznosti.

Kasr
Registrace: 8/2008

a nepoznáš uja gogla ;)

🇸🇰

Jupi
Registrace: 5/2007

@karner

Veľmi jednoduchy aj pre nas dôchodcov je tento:Total Video Converter
stiahni si ho z torrentov
Prevod z napr. z 3GP do ASF,AVI,FLV,MP4,WMV ,MOV a pod.

Milan C

Cez uja Googla som skúšal 5 konvertorov a ani jeden mi nepreviedol celé video. Zistil som, že ak chcem celé, bolo treba zaplatiť - napr. u Fast Video Converteru. U Avidemuxu som nevedel čo zadať u audia a videa, lebo 3GP tam nebolo. Aj Cool 3GP TO MPEG a FS studio mi úplne nefungovalo. Preto hľadám overený konvertor v češtine.

Karner

Ale s tým čo som ti napísal, som robil aj robím video aj 60 min.minimálne.A úplne v pohode.Je to TVC 3.12 setup wizard...

Milan C