Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

https://www.parabola.cz/zpravicky/17281/nekteri-divaci-skylink-zaznamenali-problemy-s-dekodovanim-programu/
Tak a máme vysvetlené!

jklajban
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 1 798
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 36
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

No mňa v tom článku zaujalo toto Glisníkové vyjadrenie -

"Systém Irdeto posílá občas na kartu softwarové patche, které kartu upgradují a připravují na další bezpečnostní kroky"

Znamená to, že M77 softwarovo upravuje prístupové karty, ktoré sú v osobnom vlastníctve zákazníkov bez toho, aby s tím majiteľ karty súhlasil a bol o tom informovaný ? Karta nie je majetkom M77 a pokiaľ na tieto úpravy nemá súhlas vlastníka, akým právom túto kartu upgraduje ?

smetanova
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 71
Odpověď v diskusním vlákně
 

smetanova

Podla mna Glisnik trepe dve na tri...

dodiak
Registrace: 7/2011
Příspěvků: 380
Odpověď v diskusním vlákně
 

smetanova

no boha :)))

tanabe
Registrace: 7/2010
Příspěvků: 1 806
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

to je lhář kdyby dodávaly přijímače pak by to bylo OK

Amiko mini combo,Amiko A4K combo+,HD Box 9105+,Mystique SaTiX-S2,SG-2100

alda
Registrace: 2/2007
Příspěvků: 3 393
Odpověď v diskusním vlákně
 

Stand-by

Dle Glisníkova vyjádření přijímače ve standby se normálně naladí na skylink a přijímají instrukce ???
To se mi zdá velmi nepravděpodobné.

HaryFotr
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 156
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

Za chvilu ked bude problem, tak Glisnik bude tvrdit,ze treba,aby jeden z rodiny drzal parabolu na streche :))) :))) :))) robi len sasov z ludi.... ;P

dodiak
Registrace: 7/2011
Příspěvků: 380
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE:Smetanova

Doufám že nepoužíváš kreditní kartu,sim kartu v telefonu a ted přemýšlím jestli vubec používáš mozek a nebo místo ní tu část z dírou neméně duležitou.

Vše na chatě: Philips 40PFL6606H/12 - APEBOX C2 4K Skylink Full - TESLA MediaBox XA400 Android TV apka O2 TV stříbrná - Philips 32PFL6626H - Opticum SLOTH Combo Plus Philips - TCL 32S5200

habr
Registrace: 4/2006
Příspěvků: 7 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

:laughing: :laughing: :laughing: kua az som padol pod stol.... :laughing:

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

smetanova

A není to tak, že karta je sice v osobním vlastnictví, ale za dekódovací systém je "pouze" zaplacena licence, což možná tu upgrade umožňuje? To mě jen tak napadlo. Sice to asi nikde není napsané, ale mohlo by to tak být.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

habr

Prečo tá nervozita ? Pýtam sa slušne ako viac-menej laik v tejto oblasti a pokiaľ nevieš reagovať bez invektív, prosím Ťa zbytočne neotĺkaj klávesnicu

smetanova
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 71
Odpověď v diskusním vlákně
 

smetanova

to mas jak i widlama taky si je koupis jsou jako tvoje ale MS vydava zaplaty atd ktere si stahujes a kdyz ne nemusi ti system fungovat korektne

tanabe
Registrace: 7/2010
Příspěvků: 1 806
Odpověď v diskusním vlákně
 

tanabe

U windowsu sa ale môžeš slobodne rozhodnúť, či si aktualizáciu stiahneš alebo nie ....

smetanova
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 71
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

Nic ve zlém ale to zde od začátku opakuje samozvaný spasitel Luterán.

Vše na chatě: Philips 40PFL6606H/12 - APEBOX C2 4K Skylink Full - TESLA MediaBox XA400 Android TV apka O2 TV stříbrná - Philips 32PFL6626H - Opticum SLOTH Combo Plus Philips - TCL 32S5200

habr
Registrace: 4/2006
Příspěvků: 7 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

smetanova

Jenomže po koupi windows už v podstatě autorovi operační systému nemusí zálažet na tom, jestli ti na nich chodí to co by mělo, když si ty záplaty nenainstaluješ.
U dekódovacího SW na kartě to bude asi trochu jinak.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

Mno, u mého Skylink certifikovanýho přístroje je v návodu napsáno:
Funkce „Úsporný režim“ prakticky odpojí přijímač od přívodu elektřiny, zajišťuje optimální stav přijímače ve chvílích, kdy jej nepoužíváte, napomáhá tak prodloužit životnost přijímače a předchází možným potížím (blokování a nerozpoznání HDMI připojeným televizorem, nutnost restartu přijímače a
podobně).

Takže poslechnu Skylink, nebudu úsporný režim zapínat, odejde mi přístroj, za což Skylink neručí, nebo naopak poslechnu výrobce a pak se na nic nepodívám:-)

Výstupy od zaměstnanců/zástupců Skylink už ohrožují náš parlament na špičce komediálního žánru :)))

ketiv666
Registrace: 4/2012
Příspěvků: 158
Odpověď v diskusním vlákně
 

smetanova

S tou tvoji logikou by se tě měl Skylink i zeptat, jestli ti může poslat oprávnění do karty, ne? Nebo se radši neptat, neposlat nic a pak si tu kartu můžeš užít jako stěrku na tmel :laughing:

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

pitomec

Posielanie zápisov nie je softwarová úprava karty, ale to isto vieš.....

smetanova
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 71
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

Ne? A co to teda je? Podle mě ti na kartu přijde něco, k čemu - dle tebe - nedals souhlas. Napiš do Skylinku, ať ti tam nic neposílají, že si to nepřeješ :)))

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

pitomec

Akože ako som nedal súhlas ? Veď som si nejaký balíček objednal a zaplatil. Zápis na kartu od poskytovateľa je už len potvrdenie mojej slobodnej vôle o objednaní a zaplatení služby.

smetanova
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 71
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

Tos tady psal ty, že nedals k čemusi souhlas, já jenom opakoval tvoje slova...

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

pitomec

Asi hovoríme každý rečou nejakého iného kmeňa.

smetanova
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 71
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE:Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

Já z vás nebudu :O :))) :))) :))) :))) :))) :))) :)))

O2Tv,VU+ Zero,Hliník 85cm IBU Twin 19.2E+23.5E Panasonic TH 42PX80.

Saták1
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 3 291
Odpověď v diskusním vlákně
 

smetanova

Datum přidání: 23.07.2012, 18:44.03 DNES!

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu
No mňa v tom článku zaujalo toto Glisníkové vyjadrenie -

"Systém Irdeto posílá občas na kartu softwarové patche, které kartu upgradují a připravují na další bezpečnostní kroky"

Znamená to, že M77 softwarovo upravuje prístupové karty, ktoré sú v osobnom vlastníctve zákazníkov bez toho, aby s tím majiteľ karty súhlasil a bol o tom informovaný ? Karta nie je majetkom M77 a pokiaľ na tieto úpravy nemá súhlas vlastníka, akým právom túto kartu upgraduje ?
Registrován: 09/2009, Autor: smetanova

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zvýšený počet reklamací u SKYLINKu

inak co som si vsimol ludia dost casto pisu na adresu skylinku do cadce na aku chodia seky...isto je to len neaka fiktivna adresa a urcite ziaden list nik nepreberie

wiking18
Registrace: 6/2008
Příspěvků: 373
Odpověď v diskusním vlákně
 

pitomec

Preboha, a čo Ti nie je jasné ?

V tom príspevku z 18:44.03 som sa pýtal, či môže M77 softwarovo upravovať karty, ktoré sú v osobnom vlastníctve
zákazníkov. Tieto úpravy sa dejú bez súhlasu zákazníkov.
Zasielanie zápisov sa ale deje so súhlasom zákazníka, keďže si objednal a zaplatil určitú službu.

Už viac polopatisticky to neviem napísať, väčšiu lopatu už som doma nenašiel.

smetanova
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 71
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 36
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra