Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Skylink-kvalita služeb

Zdravím pánové.Kdo prosím poradí?Před měsícem jsem aktivoval 2x ICE kartu, které si na netu sám zaregistroval. Obdržel e-mail za úspěšnou registraci. Včera však obě karty a všechny programy zakódovány. Pokusil jsem se o refreš ze servisního webu, kde se mi vystřídalo několik chybových hlášení,jako že karta nebyla přiřazena, nebo že karta nebyla aktivována atd. Po neúspěšném refreši na obě karty jsem tedy pokusil štěstí telefonem na víkendové Hotline pro obchodní partnery. 3x jsem si vyslechl automat o tom ,že služby mohou být monitorovány v rámci zkvalitnění a po té hovor vždy spadl.Jsem naprosto bez názoru a zákazník nasra-nej.Co dál?

Pepa 3
Registrace: 4/2007
Příspěvků: 413
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink-kvalita služeb

Urcite se Ti ta rada nebude libit, ale schovej si ty karty na zimu na skrabani ledu z auta a porid si nejake od firmy, ktera funguje. Akorat budes mozna muset pootocit antenou :-/

mufik
Registrace: 7/2010
Příspěvků: 52
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink-kvalita služeb

co mas za prijmac jestli nemas treba zaplej BLOCKER

tanabe
Registrace: 7/2010
Příspěvků: 1 806
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink-kvalita služeb

napiš mi čísla karet na :moduly@seznam.cz
kouknu na to

Octagon SF 8008 V3 Supreme , Skylink Premium, Oneplay Maximum, Eurosport player - MAX, SONY Bravia 49XG9005, E85 multifocus.

drobeček
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 6 763
Odpověď v diskusním vlákně
 

Re:Skylink

Přijímače jsou Homecast 3000CR. Pět neděl to šlo a teď nic.Mě spíš zaráží ten asi naprosto neuvěřitelnej bordel v databázi Skylinku, viz.chybová hlášení v úvodním textu, nebo jejich servisní hotline. Karty výměna si zákazník registroval na webu
ve svém účtu a přšly mu i obratem e-maily ohledně úspěšné registrace.

Pepa 3
Registrace: 4/2007
Příspěvků: 413
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra