Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Skylink opět zákaznická linka!!!!!

Tak nevím...daří se vám dovolat? a pořád Vás otravuje to oznámení za zavedení ser.poplatku co neustále opakují do kola? a nakonec se hovor přeruší........tak to si představuji péči o zákazníky na záaznické lince!!!!!
ani na jednu volbu 1-5 se nedovoláte neustále hlášení že jsou pro vás od 9-19h a pořád ten ser.poplatek!!na email vůbec nemá cenu psát...........jinou možnost jak se dovolat není......

pcword
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 564
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 41
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

tato hlaska by bola lepsia

"Kapacity zákaznického servisu jsme zdvojnásobili a dále je rozšiřujeme. Aktuálně komunikujeme se stovkami tisíc zákazníků týdně (cca 4 tisíce hovorů denně). I kdyby nám jen % z nich v jednu chvíli zavolalo, nedokáže to obsloužit žádné call centrum na světě. Zlepšení očekáváme po skončení komunikační vlny kolem Servisního poplatku"

matho
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 925
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

no jo, když tam volá kdejakej jouda kvůli blbostem, tak se není čemu divit, že se nedá pořádně dovolat. :lookaround:

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

eemil

máš pravdu jednou jím to nestačí vysvětlit jako tomu inviduovy co psal na konkurečni portál jestli vykupujou reciver z kartou a kolik by mu dali na zpět :laughing:

nicolepcd
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 695
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

Tak jsem se konečně po 40min dovolal a žádal o vysvětlení částky 348kč na moji CW kartu!!!když zapltím tak mám přece mít na 1rok podporu,že bude chodit!!!
Operátorka to nedokázala vysvětlit tak mě přepojila na nadřízenou !! ale ani ta!! nedokázala nic vysvětlit...jak to bude v roce 2013 ....i když mám na moji CW kartu /zaplacen ser.poplatek/ podle mého to má logiku...tak proč se vůbec posílá složenka na 348kč!!!
A další bombonek..od nadřízené / zákaznického servisu/ může se stát že vám karta nemusí chodit...a právě jsem se pořád ptal !! a to idyž mám ser.poplatek zaplacen!!!

pcword
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 564
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

Ale ona ti bude chodit. Jen se už může jmenovat ICE..

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15 127
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

Zakážou ti na ni si něco předplatit..a po roce vymění.
Těžké že. Možná bych jim i něco napověděl.

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15 127
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

když se na starej zaplatí po-ser poplatek a pak se během toho roku ta karta vymění za výměnu, tak se o tu zbývajcí část zaplacenýho poplatku prodlouží odklad na tej výměně... Aspoň takhle by to mělo logicky fungovat. :lookaround:

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

nejhorší je, že když tam na tu linku volají samý joudové kvůli blbostem, tak pak na to doplatí ten co tam volá kvůli něčemu opravdu důležitýmu. Joudové ať si tam provolají třeba tisíce, jak se říká, za blbost se platí. :)))

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

A celou výměnu s bonusem si zaplatíš dvěma poplatky za 696 + 40min telefonátem. To jsi je dostal, co.

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15 127
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

když si to platíme, tak proč bysme nevolali? :)))
no a ty kecy, že by to nezvládlo žádné call centrum na světě jsou úsměvné

Vložte TEXT podpisu

linc
Registrace: 4/2011
Příspěvků: 262
Odpověď v diskusním vlákně
 

To: eemil

Jouda, si akurát ty so svojimi trápnymi reakciami. To, že niekam ľudia volajú, znamená, že majú problém, s ktorým si nevedia rady. Že tu je operátor, ktorý počas hry, zmenil pravidlá, je pre veľa ľudí nepochopiteľné. To čo je pre teba blbosť, je pre iných problém, že im neide to čo doteraz šlo. Nehraj tu machra, že vieš trochu viac ako ostaný. Ver, že pride čas aj na teba.

matov3
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 538
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

Ale někteří to tak dělají......čtou zde na Parabole a pak si ještě pro "jistotu" zavolají do Skylinku "za prachy".......29,- za měsíc je jim moc,ale provolaných 30 minut neřeší....dyť to mám v rámci paušálu(třeba 500,- za měsíc) aneb Nechci Slevu Zadarmo...... R^

Femr, to bylo natáčení..... dnes TBS 5925 na 105cm a SG2100, 85E - 30W,olomoucký kraj, W98, W2000, WXP, Vista,W7(64) na plátno 250cm.

Kamil_k4
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 3 858
Galerie: Kamil_k4
Odpověď v diskusním vlákně
 

matov3

ty si taky dobrej jouda :))) Servisní poplatek se mi taky nelíbí, ale přeci kvůli tomu nebudu provolávat další prachy a prd z toho :)))

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

Re: no jo, když tam volá kdejakej jouda kvůli blbostem, tak se není čemu divit, že se nedá pořádně dovolat.

A v jiném vlákně ti podobnej jouda poradí, ať tady neotravuješ a zavoláš si na skylink. ....... Jak úsměvné! :laughing:

Topfield TF 7710 HD PVR 250GB HDD, Ferguson 7318, motor SG 2100, Parabola 73x80 Al Emme Esse, LNB Maximum Pro-Line P-2 Twin.

kuba
Registrace: 3/2007
Příspěvků: 4 247
Odpověď v diskusním vlákně
 

nejslušnější

a nespravedlivější CHYTROST
zvítězí nad všemi JOUDY

:laughing:

tonek
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 6 117
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí :)))

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

Tonečku,

Jen škoda, že se tvoje myšlenkové pochody nedají dost dobře zařadit. Písmenka umíš, slova skládáš již docela obstojně, jen ta skladba vět trochu vázne,to ne jen v tomto příspěvku. A nebo vázne moje chápání?

Topfield TF 7710 HD PVR 250GB HDD, Ferguson 7318, motor SG 2100, Parabola 73x80 Al Emme Esse, LNB Maximum Pro-Line P-2 Twin.

kuba
Registrace: 3/2007
Příspěvků: 4 247
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

Takový nápory na telefon u operátorky nebyl ani u DIGI TV a v jeho krizi v začácích a přitom jste prskali , kopali , atd jak to šlo .Ted je to horší - Skylink 30-40 min čekání a je relaktivný klid , asi jste si zvykli . :laughing: :scared:

standa111
Registrace: 11/2009
Příspěvků: 1 753
Odpověď v diskusním vlákně
 

vážení,

běžní lidi na zák.linku volají protože mají problém, nebo jsou zmatení a pod... těžko tam někdo volá aby trácel svůj čas a peníze pro svou letní zábavu! Naprostá většina jsou laici kteří nesledují denně problematiku jako zdejší chytrolíni.

Vůbec se např. nedivím logickému dotazu pcworda proč musí platit serpo na starou CW kartu na rok dopředu když mu Skylink nezaručuje její funkčnost po tuto dobu - naopak je skoro jisté že CW systém Skylinku fungovat za rok už nebude. Nikdo od Skylinku neřekl, že bude následně zasílat ICE výměny za CW karty které mají uhrazen serpo. Takže je logická otázka pcworda, co bude případně s jeho "nevyčerpaným" serpo na staré CW kartě přesahujícím životnost karty, pokud nebude chtít pokračovat výměnou...
- samozřejmě to má jednoduchý důvod - Skylink takto víc grátisáky podojí, než kdyby prostě jednoduše umožnil měsíční úhradu serpo všemi platebními metodami... a pak by tento typ "problému" odpadl (ono by to zase pak mosc neštymovalo s tím, že serpo není za programy gratis ale za "servisní služby" že?)
- takže tu máme přesně jeden z příkladů, kdy si Skylink sám svou politikou, neúplnými, nepřesnými a nevčasnými informacemi sám vyrábí problémy a sám zajišťuje "přetížení" své zák. linky ...
dalšími příkladem je stanovování deadline o prázdninách a pod. bezva nápady...

Kdyby byl zveřejněn jasný a KOMPLETNÍ čas. HARMONOGRAM útlumu/přechodu z CW na ICE/IR, v DOSTATEČNÉM čas. PŘEDSTIHU, vč. úplných informací zaslaných včas uživatelům (ne pár dní před konečným deadline pro výměnu o prázdninách a pod...), předpokládal by se např. problém s uživatelů přihlaš. údajů do správy karet (mohly být třeba "preventivně" posílány spolu s informačními dopisy o serpo...) a pod..., tak 90% provozu zák.linky by odpadlo, o tom jsem přesvědčen.

To, jakým způsobem dnes už dlouhodobě kolabuje zák.podpora této firmy, svědčí pouze o "kvalitě" jejího mamagementu !!!

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

lance

A nemyslíš, že je to záměr?!
Vše hezky vysvětlí, provedou prodejci a montážníci a místo poděkování ještě dostanou od zákazníků vynadáno.
No a SP přeci dostanou v pohodě uhrazen a někdy i dvakrát, díky umělému chaosu, ne?! :-/
Zde nyní nejde o jasné a stručné informace včetně jakéhokoliv předstihu, nýbrž jen o peníze z toho plynoucí Rv

Více věcí mohlo být dávno připravené lépe, kdyby byla vůle!
:crying:

Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)

Delta1
Registrace: 6/2007
Příspěvků: 1 860
Odpověď v diskusním vlákně
 

Delta1

OK, psal jsem to hlavně v reakci na některé zdejší mistry světa kteří zdůvodňují zatížení zák.linek Skylinku údajně zbytečně volajícími tupci kteří nevědí která bije... najdeš to tu skoro v každém vlákně kde se řeší katastrofální stav zák.podpory SkyBlinku

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

@lance: serpo dle vyjádření lišáka Glišáka nepropadne, veškeré služby se po registraci přepíšou na novou kartu a to platí i o serpo, který se bere jako služba. Tudíž nevyčerpaný serpo po roce, po dvouch bude pokračovat na nové kartě.
@all: linka po zavedení serpo bude placená nebo by měla býti zdarma 0800.... když už tedy. Spusťte lavinu požadavků na zelenou. :)) Teď mají žně za tel.popl. :)

VU+Duo 4K SE, Skylink, Visio Big Bisat, 8xALPS Quad. Odroid N2+, Odroid HC2, Raspberry Pi 4B. CoreElec, OMV.

meduzka
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 2 004
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!

@lance, souhlasím s tebou, že to informačně nezvládli. Ale nemyslím si, že nemohou zajistit, aby někomu CW karta za rok nefungovala, je přece jasné, že nikoho k výměně násilím nedonutí. Od určitého momentu bude levnější zbylým balíčkářům s cw kartou poslat výměnu (třeba ještě zvýhodněnou dalším bonusem) s rizikem, že kdo se "šprajcne" a nevymění, tak mu těch pár korun co neprokoukal vrátí a sdělit, že od následujícího měsíce nelze serpo + příplatkové programy zaplatit na starou kartu a následujícího 1. v měsíci odpojit od příplatkových CW. Základáře se zaplaceným serpo mohou klidně nechat dojet..(obrazně třeba těch sto let)

Problém je ale asi ten, že onen "určitý moment" zatím neznají ani oni sami, proto vznikla tato "díra". Záleží jak se povedou akce s výměnou dobrovolnou, tzn. kolik těch co si připlácí zůstane na staré kartě.
Alespoň si mohli na call centru vymyslet lepší výmluvu.

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15 127
Odpověď v diskusním vlákně
 

meduzka

1) přečti si pořádně co jsem psal - o případu kdy dotyčný nebude pokračovat po vypnutí CW výměnou... chápeš?

2) žně za tel.poplatky asi nemají protože nemají barevnou linku - prachy za provolané telefony jdou spíš kyslíkovi... nemyslíš?

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

Tomik535

OK, ale o tom mluvím, dělají rozhodnutí (nebo spíš pouští ven informace) ze dne na den, nikoli uceleně a dostatečně dopředu, pak nikdo nic NEVÍ a nezbývá než spekulovat... pak ty statisíce hovorů na callcentrum...

Je fajn, že Ty nebo já si spoustu věcí domyslíme nebo odhadneme dopředu, ale to není případ běžných userů, kteří jsou právem zmateni a samozřejmě volají...

Jak tu připomněl Delta1, je otázka zda to není záměr (zmást a víc podojit ovečky), pokud ovšem ne záměr, tak určitě neschopnost managementu... většinu veškerých potíží si Skylink způsobuje sám, a to dlouhodobě, ale to se už oplakuju ;)

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 41
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra