![]() |
|
Skylink opět zákaznická linka!!!!!Tak nevím...daří se vám dovolat? a pořád Vás otravuje to oznámení za zavedení ser.poplatku co neustále opakují do kola? a nakonec se hovor přeruší........tak to si představuji péči o zákazníky na záaznické lince!!!!!ani na jednu volbu 1-5 se nedovoláte neustále hlášení že jsou pro vás od 9-19h a pořád ten ser.poplatek!!na email vůbec nemá cenu psát...........jinou možnost jak se dovolat není...... |
pcword
Registrace: 2/2009 Příspěvků: 564 |
Stránka: 1 [ 2 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 41 | |
![]() |
|
lanceJe to záměr, protože jak si jinak vysvětlit např. to, že zákazník, který má uhrazen servisní polatek přes aktivační web už od července, když byl obeslán v první vlně, nyní dostane opět složenku na úhradu servisního poplatku opět s datumem od 1.9.2012 a na kontrole SP polatku to není vidět, ani v jeho uživatelském účtu také ne a vidíš to až v kontrole plateb, kde je úhrada registrovaná jako zúčtovaná, ale ne konzumovaná.:O Pak nastane buď to, že to uhradí znova a nebo, že ti přijde vynadat, že ti dal peníze a tys to jako neposlal, když on to běžně nikde nevidí :crying: Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
a s takoualternativou ste nepocitali, ze na zakaznickej linke to proste NEBEROU? |
johnysk
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 369 |
![]() |
|
Delta1Když ti běží na kartě zaplacený balíček a zaplatíš na další období v nějakém předstihu, tak také není hned vidět v přehledu karet, že ten balíček je až do konce toho zaplaceného nového období. Jen v přehledu plateb je vidět zaúčtovaná platba.Nebo já jsem třeba kdysi využil kreditu z karty výměna na prodloužení aktivace karty Next. A také se hned neprodloužil termín konce aktivace karty Next v přehledu karet, ale jen byla platba zaúčtovaná. Tak je prostě ten systém udělaný a tak funguje. Neříkám že je to tak zrovna správně, ale asi těžko s tím bude někdo něco dělat. A obsluha aktivačního webu by tohle měla vědět. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
joscerJá to vím, ale ten naštvaný dědeček nikoliv a s ním naštvaný synátor,co mu to kontroloval na webu a nic tam neviděl, tak ten také ne!No je hezké, že je ten systém takto nastaven, ale když prodlužuješ stejnou věc, tak tam se období automaticky přičítá! A víš co vtom bude za bordel, až se bude mět SP prodloužit o něco a ty to jednoduše neuvidíš?! Nevidím zas takový problém tam prostě plácnout ICZ Grátis do XY místo současné - ! A bylo by to! Jenže to asi nezapadá do plánu výběru SP :(( Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
Delta1Ale zapada ... samozrejme tam bude datum, cely system se musi kvuli tomu upravovat a to bohuzel hned nejde. Navic nechapu proc vsichni takhle vyvadi, nezaplaceni SP zacne byt uplatneno az od 1.10, takze casu dost ... |
koudelka
Registrace: 4/2009 Příspěvků: 850 |
![]() |
|
RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!@lance: joj, promiň. Není každej den posvícení.VU+Duo 4K SE, Skylink, Visio Big Bisat, 8xALPS Quad. Odroid N2+, Odroid HC2, Raspberry Pi 4B. CoreElec, OMV.
|
meduzka
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 2 004 |
![]() |
|
koudelkaVšichni takhle vyvádí, protože v adresných listech nemají kompletní informace a o odpojení k 1.10 nemají ani tuchy.Vycházejí z toho co mají adresně napsáno a to je:U přístupových karet, pro které nebude SP "k datu jeho účinnosti uhrazen, dojde v souladu s platnými Všeobecnými podmínkami k zastavení poskytování služby Skylink, resp. CS link". Datum účinnosti servisního poplatku pro vaši kartu:1.9.2012 Proto vyvádí. Kdyby zde byla zmínka a tom, že mají SP uhradit až po 1.9.2012, protože tak bude teprve systém nastaven a k odpojení se přistoupí po neuhrazení SP k 1.10.2012 byl by klid!! :-/ Jen dnes jsem řešil 5 takovýchto případů, proč mají dvě složenky na SP, mají to přitom zaplaceno a nevidí to. Takže času není dost. :( Nechtěj vědět, co jsem si kvůli tomu vyslechnul Rv Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!@delta1spojuj všechny ty hovory koudelkovi když je tak chytrej!!! @koudelka "...cely system se musi kvuli tomu upravovat a to bohuzel hned nejde..." :laughing: - jistě, hlavně že jiné věci jdou hned (vybírat prachy...) koudelko koudelko, ta vaše firma nedopadne dobře. Když neschopný management řídí technické diletanty a nade všemi práská bičem nenažraný majitel... Apropó, spousta lidí vám děkuje za roční never-ending GF. Už jste si s Irdetem vyúčtovali ztráty? Docela by mě zajímalo, jak? ale to nám asi neprozradíš |
lance
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 5 391 |
![]() |
|
RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!Jenom roční? Mě to šlo déle.. :((Ale koudelku nechte na pokoji, ten nemá se Skylinkem nic společného.. ;) Znova osmnáctku v osmiválci
|
Tomik535
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 15 127 |
![]() |
|
DOVOLALA JSEM SEPřesně jsem čekala 27 minut, nez jsem se dostala na řadu - naštěstí firemní telefon, jinak mě to stojí, jak ten roční SP. Hrůza. |
xmacka
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 45 |
![]() |
|
RE: Skylink opět zákaznická linka!!!!!Tomik 535 - mam i nemam :)))Lance - dopadne dobre, tomu ver. Urazky ti nijak nepomohou. Neverending story na GF jiz skoncilo. Delta1 - datum ucinnosti nema nic spolecneho s datumem deaktivace. Jenom 5 pripadu, to je dost malo. Nechtej vedet co ja jsem vyslechnul :laughing: |
koudelka
Registrace: 4/2009 Příspěvků: 850 |
![]() |
|
Tomik 535, koudelkaTomik 535- On už se Skylinkem potažmo T&T má pramálo kdo něco společného, protože vše pro M77 group dělají servisní organizace jako eví....a podobně. Koudelka je zřejmě v některé z nich a bude v technické sekci (fastscan atd.).Koudelka - No ty máš na starosti jiný úsek, tak to nemá cenu (nemáš na starosti neúplný adresný list). Jinak 5 nasr..lidí za den kvůli uhrazenému neviditelnému SP mě přijde hodně, na to, že je to na začátku a běžně z 99,9% to jinak končilo výměnou :-/ Jinak rozuměj 5 nasr...kvůli uhrazenému SP,dalších 80 nasr...kvůli placení SP=výměnám, které mimochodem jsou od včera na našem okrese beznadějně vyprodané(a budou někdy za X?) a 50 nasr...tel.hovorů proč mají platit-zaslaný list-když úhrada má být třebas až za rok či dva! Tak takový je u nás jeden den v prodejně :( A proč? Protože zákaznická linka je nepoužitelná, e-mail taktéž a to co lidem přichází domů jim v tom udělá ještě větší maglajs než co oni vědí. Je to škoda. Dříve byly informace výstižné, dnes jsou plné samých POLOPRAVD s odkazy na *,**,***. Čímž se vše zbytečně přetěžuje. A normální zákazník vůbec neví o co vlastně jde :-/ Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
@koudelkaa další průser se u SkyLink blíží = Irdeto PIN požadovaný u sw FastScan a na kartách z výroby přitom chybí.To bude ostuda. 5 x spol.s r.o.= 5 x společnost s rozumem omezeným . Jedna s.r.o. neví co dělají zbylé 4. Chce se mně zvracet. :fuming: |
RAFI007
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 2 050 |
![]() |
|
RAFI007Plošně-znak Ready a certifikace - nebo jen současný vývoj oné nedokončené utility?Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
RAFI007O tomhle samozrejme vime a vec se resi. Pokud vim FastScan maji pouze dva pristroje certifikovane, kde MR zatim neni dodelane prave z vyse uvedeneho duvodu (i dalsich), ale je mozne ze se najde jeste jine reseni. Kazdopadne zakaznik muze byt zatim v klidu. Zadne OTA neni vysilane.Delta1: Hmm ale pri to vsem je kazdy prodejce maximalne spokojen, protoze takovy biznis jako ma ted, dlouho nemel, ale to se jaksi nehodi sem psat. Ano pises spravne normalni zakaznik nevi o co jde, proto je jeho nejblizsi partner prave jeho prodejce, ktery uz prodal, tak by mu take mohl neco malo rici. Proc je pretizene call centrum vsichni vime, ale to brzy odpadne, tedy az po akci "black screen". |
koudelka
Registrace: 4/2009 Příspěvků: 850 |
![]() |
|
koudelkaPrávě proto, že zainteresovaní vědí, proč je vše přetížené a zcela zbytečně. A mnozí z nás na to dopředu upozorňovali! No je to tu RvA ten black screen to jen završí! O maximální spokojenosti a něco málo vysvětlování- to ani nemá cenu komentovat, protože buď bych musel být sprostý nebo zde naházet plno různých smajlíků. Toto co se nyní děje, není totiž o SAT příjmu, jeho technické stránce a kvalitě, ale o zcela jiných aspektech! Proto to takto vypadá, což je velká škoda! :( Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
Stránka: 1 [ 2 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 41 | |
![]() |
|
![]() |