Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Koupě sat.přijimače:

Dobrý den,chlapi potřebuju poradit.Mám starou telku i starý satelit Shoubox S300.Rád bych si udělal radost a koupil něco nového,ale nastalo dilema jestli koupit televizi už se sat. tunerem (LG,Philips,Samsung),a nebo koupit televizi a sat. přijímač zvlášť. Napadlo mě složení telku Samsung UE-325450,nebo Panasonic TX-L 32E5E popřípadě Philips 32PFL3517H a k tomu přijímač Homecast HS 3200 CIIR . Přiznávám že jsem v tomto spíš začátečník,i když v důchodu a proto se na vás obracím jako na odborníky,prosím poradte. Všem moc děkuji.

mtajchl
Registrace: 1/2009
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 30
Odpověď v diskusním vlákně

Re: Koupě sat.přijimače:

No já jsem letos konečně (po cca 2,5 letech vybírání) koupil TX-L37ET5E a s obrazem celkem spokojenost. Jen upozorňuju, že jsem porovnával i s TX-L37E5E (32 palcový model L32E5E je v recenzích hodnocený obrazově opravdu velmi dobře) a řešil tak dilema 100 Hz panelu od LG (řada ET5) vs. 50 Hz od Panasonicu (E5). Běhal jsem po elektrech sem a tam. E5 panel má možná o chloupek lepší černou, ale (a teď přichází má rada) oba tyhle IPS panely (E5 i ET5) jsou velmi špatný při pohledu zhora a sdola a subjektivně mi E5 v tomto přišel horší (doporučuji prohlédnout). Nicméně do stran (v úrovni výšky TV) je to naprosto perfektní a u mně to vyřešilo problém kvůli kterému jsem kdysi vracel Samsung 37C6700 (rychlé šednutí pruhů při poposednutí na sedačce u filmů 2,35:1, příp. 4:3). Nakonec i to pasivní 3D u řady ET5 je celkem koukatelný i když v 37 palcích je hlouka 3D efektu ve srovnání s kinem mnohem menší. Jiná věc je u ET5 nefunkční Wi-fi při zapojení flashky do USB1 - na tom jsem strávil cca 10 hod různými konfiguracemi routeru než jsem zjistil, že to dělá právě ta flashka.

pivoj13
Registrace: 3/2008

Re: Koupě sat.přijimače: