Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Skylink verzus zákazník

Je možné, že Skylink neodpovedá na maily? Pred mesiacom som dvakrat písal o nový účet na kartu, bohužial sa neozvali.Teraz susedovi vypli na novovlozenej ICE karty platené programy po 2 tyzdnoch a márne čaká na odpoved prečo...žeby maliuž dosť zákazníkov? :))

01peter011
Registrace: 4/2007
Příspěvků: 303
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 41
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

Pred dvoma až troma rokmi sme skoro všetci ani len netušili,že existuje nejaký refresh.A prečo? Lebo ho nik nepotreboval.Sám so ho potreboval až po nástupe ICE a Irdeto kariet a to v tejto oblasti robím od začiatku.To ukazuje,že niečo je tu nedobré,choré a zbytočne komplikované.Nebudem to tu rozpísovať,ale tí,ktorí sa pohybujú v tejto oblasti vedia o čom hovorím.Uvediem len jeden príklad:U kariet cs linku bolo vždy všetko v poriadku,nik sa nesťažoval,že by mu niečo nešlo,alebo neprešli zápisy.Ale v poslednej dobe sa to množí a zaujimavé,že hlavne u STV2 a STV2 a to tí zakaznici majú stále tie isté prijimače a karty.Tak nech nik nehovorí,že je všetko košér.Asi bude mať trochu pravdy ten pán z východu,ktorého tu nemajú radi a tvedil,že sa s niečím manipuluje.Mali by nechať na pokoji aspoň ten základ,veď ako sa vyžšie píše majú ho poväčšine starší ľudia,ktorí bez reptania aj ten serpo poplatili,lebo nechcú mať problémy a len spokojne a nerušené pozerať.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

V "normálním" provozu to zas takový problém není, tam je to spíše problém některých přijímačů kdy si lidi myslí, že jim Ice/IR pojede ve všem stejně jako kdysi. Horší je to s chataři - chalupáři, ale tam by to šlo vyřešit opravdu funkční refreší přes sms. Samozřejmě nejlépe kdyby se nemuselo. Protože bludy o třech minutách a půlhodince se už několikrát nepotvrdily a karty několik měsíců nepoužívané naskočily až po 24 - 36h v ready střepech nebo modulech. Mohl to být v tom letošním roce plném novinek a změn problém u nich, protože se to stalo vyjímečně (v naprosté většině případů karta opravdu za pár minut dekóduje), uvidíme opět po zimě.

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15 127
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

Ako som pisal mal som jeden problem, ked karta naskocila po strasnych hodinach a refresi, ked bola odstavena pre zateplovanie asi 2-3 mesiace.To bol fakt! Ale tiez tvrdim, ze vela mailov a telefonatov je len z blbosti! R^

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

letas: Dřív reautorizaci karty nikdo nepotřeboval, protože pokud přijímal kódované CZ a SK programy, tak jedině v originál čtečkách a originál CAM (Humax, Homecast, TechniSat). Problémy začaly až s příchodem UNI, a to nikoliv kvůli té "univerzálnosti", ale proto, že spousta troubů bez znalosti věci začala vrtat do povolování/blokování EMM apod., což tyto přístroje umožňovaly. A dneska se k tomu zase nabalují jedinci, kteří mají kartu mimo provoz a pak čekají, že po zapnutí jim všechno půjde hned. Samozřejmě nepůjde a dá se to přirovnat k mrazáku, který když je nějakou dobu mimo provoz, tak taky neudělá -18st. v celém chladícím prostoru za pár minut, ale potřebuje k tomu aspoň den. Prostě to tak je a každý s tím musí počítat a ne se divit jak jojo :8)

Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)

technikTKR
Registrace: 6/2004
Příspěvků: 6 771
Odpověď v diskusním vlákně
 

fascinuje ma

vždy rýchla reakcia členov "Zväzu československo-freesatového priateľstva" keď niektorý nadpis témy začína slovíčkom SkyLink.
Všetci okamžite vedia kde je chyba aj ako ju napraviť.
všetci majú ihneď čiarku vo fízlbloku aby mohli ďalší deň v ďalšej téme ihneď referovať, že "každý deň sa riešia problémy a teda to stojí za p.r.d."

takže
A/ Čo s touto témou, kde pán si neprečítal a za 26EUR reklamuje službu ktorá mu neprináleží?
B/ asi milion aktívnych kariet môže mať nárok na 10x viac problémov ako 100tisíc pri doržaní rovnakej kvality/nekvality služby
C/ Včera (ale je to pravidlom aj z minulosti) sa vyskytlo vlákno s dosť podstatným problémom u frísatu. Ani jeden z dobrosrdečných rádcov sa v tom vlákne nevyskytol, aby poradil zákazníkovi, ktorému HBO HD poskakuje. Kde ste boli, priatelia?
D/ keď raz dovolí flexibilitu platenia služieb kreditnými kartami, kuponmi, SIPO, prevodmi a pod iný operátor možno sa tiež dostane do problémov, že občas niečo nepôjde. Pokiaľ niekomu vyhovuje že vždy musí ísť do zákazníckeho centra (magio), podať si písomnú objednávku a čakať či mu ju schvália tak to možno funguje bez zádrhelov.
Neviem ako sa objednáva napr. Hd služba u frísatu-SK na mesiac, myslím že možno telefonom v pracovných hodinách.

Dagy2
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 4 173
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

NJ techniku,uni čítačky sú tu už hodne dávno a problémy neboli.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

@Dagy2, bohužel po takovém příspěvku jsi u některých vlezdoprd.elka a podržtaška konkurence. A i když se jim snažíš to logicky vysvětlit, nic na tom již nezměníš. ;)

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15 127
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

letas: Jsou tady tak dlouho, jak se s jejich rozšířením začaly objevovat problémy.

Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)

technikTKR
Registrace: 6/2004
Příspěvků: 6 771
Odpověď v diskusním vlákně
 

drobeček

Kalendár už dorazil.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

tomik

je mi to jasne, ale keďže beriem po každom predplatnom provízie vo forme 3-5 dni zadara tak mi to patrí. :laughing:

Dagy2
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 4 173
Odpověď v diskusním vlákně
 

technisat sir a důchodci

pepa 3 - tento sat mají už rok příbuzní 80 let a ani jednou nepotřeboval nikdo otravovat zákaznickou linku ,protože jede (taky jsem jim ho kvůli tomu koupil i když není dokonalý).
Ale například já se strojem co nedoporučuje skylink jsem musel dávat cca za tento rok 3x refreš ale nestěžuji si u skylinku ale je to věc podpory ze strany výrobce tohoto stroje - on ale umí něco jiného kvůli čemu jsem ho koupil.

HDbox FS-9105 +HD PVR fw 2.12.21 + DREAMSKY NXP 256 HD fw 1.60 - parabola 85 multifocus 28.2°E + 23.5°E + 13.0°E + 4.8°E + diseq 8/1 goto mm switch EMP+ motor 90stab HH ,karta skylink ICE + CA irdeto smit

v.h
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 409
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

Dagy2, to máš nějak krátkou provizi, běžně bývá cca měsíc ;) :)))

Octagon SF 8008 V3 Supreme , Skylink Premium, Oneplay Maximum, Eurosport player - MAX, SONY Bravia 49XG9005, E85 multifocus.

drobeček
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 6 764
Odpověď v diskusním vlákně
 

drobeček

On Dagy2 zřejmě vždycky zaplatí jen na měsíc, ale vždy až se mu přechozí platba vyčerpá a má tmu. Tedy přeběh je těch 3 až 5 dní, jak u kterého oprávnění. Já bych na to nervy neměl, poslouchat doma (od matky, která je v důchodu), že se dopoledne, když jsem byl v práci, nedalo na něco koukat, protože ten či onen program nešel.
Stejně se na více jak 60 dní "provize" nedostane (spíše méně). Kdo teď zaplatil 10+2 měsíce zdarma, tak je na tom minimálně stejně. Už jen proto, že má klid.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

"Zvýhodnená ponuka na kartu výmena už dávno skončila,teraz to nieje chyba skylinku ale zákazníka,bolo treba meniť v septembri."

Nahoď si Emu na "Digital" a s vymenenou ICE môžeš škrabať okna na aute ak primrzne! :laughing: :laughing: :laughing:

Ingemar13
Registrace: 10/2012
Příspěvků: 234
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

Zajímalo by mě, kolik chytráků, co radí používat karty jako škrabky při námraze na autě, to s takovým kouskem plastu zkusilo. Vlastně, zkusit se to dá, to ano. Spíše kolik je takových, že je používá stále i po tom vyzkoušení.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink verzus zákazník

Aj keď už zvyhodnená ponuka na výmenu karty v podobe bonusov už skončila,zkontrolujte si ,ktorí Ste robili výmenu 15.9.2012,ako Vám ukazuje zaplatené serpo.Podľa vtedy platných bonusov by malo byť serpo na dva roky,keď sa urobila výmena do 15.9.2012 vrátane.Ale viacerí mi hovorili,čo robili výmenu 15.9.2012, tak serpo je len na rok.Tak,ako je to vlastne?Sám som robil niektorým kontrolu,čo menili toho 15.9.a skutočne serpo zaplatené iba do 15.9.2013.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 41
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra