Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

VU+Solo 2/první dojem

Zdravím.
Podotýkám, že nejsem odborník. Včera jsem si přinesl Vúčko. Po tří hodinovém zprovozňování jsem byl značně rozladěn. Teď už vím, že nikdy Linux. Při porovnání s Humaxem HDCI 2000 je obsluha nebe a dudy. U Humaxe pohoda při nastaveí azprovoznění. Žádné nesmyslné a zcela zbytečné položky. Jednoduchá obsluha a obraz naprosto stejný. Můj názor je, že tento stroj je vyloženě pro hračičky kteří stráví půl života u satelitu. Ale nehaním ho. Je to určitě vinikající stroj ale jak už jsem napsal-pro hračičky. Už teď mne mrzí, že jsem vyhodil 8700,-. I proti zákonu,žádný nanuál. Slovensky pět stránek jak ho zapnout. To je vše. U Humaxe bylo naprosto všechno. Horko těžko jsem naladil kanály a nepřišel jsem na to jak je uložit do oblíbených a ani na to jak je přepínat.Zatím jsem nepřišel na to jak nastavit obrazový výstup,rozlišení.
Prosím, neporadí někdo kde sehnat český manuál? Po prodejci jsem chtěl aby vše nastavil a připravil k provozu včetně stáhnutí potřebných plugin pro kartu výměna, ale marně. Nestalo se.Myslím, že nejsem tupec určitě se to naučím ale potřebuji žduchnout. Dík za trpělivost při čtení.
Možná kdyby se našel ve Zlíně někdo kdo to Vúčko má v malíčku tak by chom se domluvili za nějakou odměnu na pomoci. Jarda.

tatin
Registrace: 8/2007
Stránka: 1 2 [ 3 ] 4 5
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 111
Odpověď v diskusním vlákně

@tatin

Pokud ti kostickuji programy, muze to byt zpusobeno prijimacem. Solo2 ma problem s drivery na tuner.

Hypnos
Registrace: 3/2009

RE: VU+Solo 2/první dojem

solo2 mam asi dva tyzdne a programy mi idu ako maju vobec nekostickuju chce to len vela citat o linux strojoch,nic rychlejsie som este nemal.
pre PeMa flash ma 256 mb a nie 128

MARCADOR
Registrace: 5/2008

tatin

Hlavně napiš jaký bude tvůj druhý dojem R^ :)))

AmikoAlien8900/GM Unibox 2

bigj
Registrace: 1/2009