Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

VU+Solo 2/první dojem

Zdravím.
Podotýkám, že nejsem odborník. Včera jsem si přinesl Vúčko. Po tří hodinovém zprovozňování jsem byl značně rozladěn. Teď už vím, že nikdy Linux. Při porovnání s Humaxem HDCI 2000 je obsluha nebe a dudy. U Humaxe pohoda při nastaveí azprovoznění. Žádné nesmyslné a zcela zbytečné položky. Jednoduchá obsluha a obraz naprosto stejný. Můj názor je, že tento stroj je vyloženě pro hračičky kteří stráví půl života u satelitu. Ale nehaním ho. Je to určitě vinikající stroj ale jak už jsem napsal-pro hračičky. Už teď mne mrzí, že jsem vyhodil 8700,-. I proti zákonu,žádný nanuál. Slovensky pět stránek jak ho zapnout. To je vše. U Humaxe bylo naprosto všechno. Horko těžko jsem naladil kanály a nepřišel jsem na to jak je uložit do oblíbených a ani na to jak je přepínat.Zatím jsem nepřišel na to jak nastavit obrazový výstup,rozlišení.
Prosím, neporadí někdo kde sehnat český manuál? Po prodejci jsem chtěl aby vše nastavil a připravil k provozu včetně stáhnutí potřebných plugin pro kartu výměna, ale marně. Nestalo se.Myslím, že nejsem tupec určitě se to naučím ale potřebuji žduchnout. Dík za trpělivost při čtení.
Možná kdyby se našel ve Zlíně někdo kdo to Vúčko má v malíčku tak by chom se domluvili za nějakou odměnu na pomoci. Jarda.

tatin
Registrace: 8/2007
Stránka: 1 2 3 4 [ 5 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 111
Odpověď v diskusním vlákně

RE: VU+Solo 2/první dojem

Pierre upresni to tak, ze ten navod predpoklada aj nieco vediet o PC. R^

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008

ano je to tak

,každý,kdo chce být uživatelem sat.,nebo PC,nebo auta,nemusí,ani nepotřebuje rozumět systému,chce jen užívat zařízení ,žádný návod,nechat nastavit a používat R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006

Liquere,