Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Servisní web,ověření služeb a reutorizace

Zdravím všechny nadšence a rád bych požádal o radu.Volal mi zákazník, že mu včera vypadly z nenadání všechny volné kanály.Vyzkoušel 2hod, zapnuto na ČT1, nepomohlo. Zaslal mi číslo karty (Irdeto výměna), již 3/4 roku v provozu, při kontrole a ověření na servisním webu mi vypadlo, že karta není
aktivována, a při dalším pokusu o deslání reautorizece byla data na kartu odeslána. Po další následné kontrole a ověření karta není stále aktivována. Pánové, co s tím? Jsou takovéto slžby normální?

Pepa 3
Registrace: 4/2007
Příspěvků: 413
Odpověď v diskusním vlákně
 

potvrzuji

již od středy pozoruju to samé. Nemám zaplacenou 5000,- kauci tak mne asi zkrouhli. Ze skylink končím přecházím na prodej T-Mobile. Toho jejich vybarvování máj již dost

bore67
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 219
Odpověď v diskusním vlákně
 

@ bore67

https://www.parabola.cz/forum/topic-77014/

AmikoAlien8900/GM Unibox 2

bigj
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 2 626
Odpověď v diskusním vlákně
 

@bigj

se hned nenervuj,k tomu jsem se také postupně dočetl. Tento příspěvek byl na této strance jako první. Dále jsem tu našel i dost užitečný odkaz na reset i pro neregistrované, tak s dovolením kopíruji https://registrace.skylink.cz/cms_eshop/ANONYM_CardForAnonym.do

bore67
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 219
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Servisní web,ověření služeb a reutorizace

Já jsem v klidu , ale admin to tady fest každé ráno čistí Rv :)))

AmikoAlien8900/GM Unibox 2

bigj
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 2 626
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra