![]() |
|
Servisní web,ověření služeb a reutorizaceZdravím všechny nadšence a rád bych požádal o radu.Volal mi zákazník, že mu včera vypadly z nenadání všechny volné kanály.Vyzkoušel 2hod, zapnuto na ČT1, nepomohlo. Zaslal mi číslo karty (Irdeto výměna), již 3/4 roku v provozu, při kontrole a ověření na servisním webu mi vypadlo, že karta neníaktivována, a při dalším pokusu o deslání reautorizece byla data na kartu odeslána. Po další následné kontrole a ověření karta není stále aktivována. Pánové, co s tím? Jsou takovéto slžby normální? |
Pepa 3
Registrace: 4/2007 Příspěvků: 413 |
![]() |
|
potvrzujijiž od středy pozoruju to samé. Nemám zaplacenou 5000,- kauci tak mne asi zkrouhli. Ze skylink končím přecházím na prodej T-Mobile. Toho jejich vybarvování máj již dost |
bore67
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 219 |
![]() |
|
@ bore67https://www.parabola.cz/forum/topic-77014/AmikoAlien8900/GM Unibox 2
|
bigj
Registrace: 1/2009 Příspěvků: 2 626 |
![]() |
|
@bigjse hned nenervuj,k tomu jsem se také postupně dočetl. Tento příspěvek byl na této strance jako první. Dále jsem tu našel i dost užitečný odkaz na reset i pro neregistrované, tak s dovolením kopíruji https://registrace.skylink.cz/cms_eshop/ANONYM_CardForAnonym.do |
bore67
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 219 |
![]() |
|
RE: Servisní web,ověření služeb a reutorizaceJá jsem v klidu , ale admin to tady fest každé ráno čistí Rv :)))AmikoAlien8900/GM Unibox 2
|
bigj
Registrace: 1/2009 Příspěvků: 2 626 |
![]() |
|
![]() |