![]() |
|
Podpora SKYLINKJakou mate zkusenost s podporou skylinku? Uz od ctvrtka cekam na odpoved emailu (psal jsem uz tak 4x), vcera jsem zkousel volat, ale nebudu cekat na placenem cisle vic nez 10 minut. |
Mirectec
Registrace: 12/2007 Příspěvků: 240 |
Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 38 | |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKje to podpora velmi biedna, ako zacali vyberat SP tak miesto zlepsenia je to zhorsenie, asi ten SP nejde na spravu kariet ale do vrecka, aby sa nakup co najskor zaplatil |
mjamriska
Registrace: 4/2003 Příspěvků: 1 713 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKu mna odpoved do par minut..cca 30 |
Rosta1
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 329 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKAsi týden, než mi odepsali na mail. |
Corgi
Registrace: 9/2009 Příspěvků: 129 |
![]() |
|
MirectecA můžeš naznačit co jsi od nich chtěl?Já jsem nedávno chtěl sjednotit pod jeden účet ke kartám u Skylinku i kartu převedenou při sjednocování databáze s CSlinkem (tam jsem měl účet pod jiným jménem). Byl to pátek odpoledne. Psal jsem jim kolem půl druhé, za půl hodiny přišel zpět e-mail s doplňujícím dotazem. Na ten jsem odpověděl a v pondělí odpoledne mi přišel e-mail, že je vše hotovo. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
Tebe tam mají totiž zapsanýho jako hot mail lineOpravdu nevím, jak charakter otázky souvisí s dobou odpovědi. Jestli ano, znamenalo by to jen to, že se na některé otázky odpovídat chce a na jiné prostě neeee. Kdo tam parkrát zkusil zavolat ví, že bez neomezeného tarifu to nemá smysl - čekání 10 - 20 min. je naprosto běžné. Jednou jsem čekal schválně se zapnutým repro do vybití baterie tel. tedy 37 min. Myslím, že by bylo fér, kdyby Skylink zveřejnil kolik peněz dává na technickou podporu a bylo by to číslo porovnáno s tím, co známe o počtu aktivních karet..... Rv Rv Rv |
minestra
Registrace: 4/2009 Příspěvků: 608 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKJeště když jsem měl placené programy, bylo to podobné. Teď mi zatím vždy odpověděli do 48 hod. Mám ale pocit že neustále kopírují 3 typy univerzální odpovědi, nebo za každou cenu tvrdí, že chyba není na jejich straně. Takže má zkušenost: bída.DVB-T: 135Kč (ČT)
sledovani.tv: 0Kč (v síti partnera)
|
Suarez
Registrace: 5/2012 Příspěvků: 50 |
![]() |
|
minestraMeleš nesmysly. Žádná hot mail line. Ale, škoda si šoupat klávesnici.Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
Podpora SKYLINKziadna "Podpora SKYLINK" nexistuje.Skylink sice ma tel. linku a emal adresu no rozhodne sa to neda nazvat podpora lebo ziadnej podpory sa nedockas. |
kukisk
Registrace: 6/2013 Příspěvků: 66 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKNa technické podpoře jsou momentálně 2 maily!!!Na kterou adresu jsi dotaz posílal, popř. z jaké adresy? |
TDHenry
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 536 |
![]() |
|
kombiJa se zeptam na trosku jinou vec at zbytecne nezakladam dalsi vlakno.Pri objednani baliku Kombi v akci -25% pres platbu inkasem to vychazi na mesic balik zdarma?Kdyz se prvni mesic neplati a muze se kdykoliv predplatne ukoncit? Je tak? :bigeyes: |
zdenyp
Registrace: 2/2012 Příspěvků: 43 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKMoja skúsenosť:Odpoveď na email od jedného do desať dní,ako kedy.Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
|
letas
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 3 147 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKNamiesto smajlíka tam mala byť dvojbodka ;)Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
|
letas
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 3 147 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKZáleží na kterou adresu dotaz posíláte:skylink@skylink.cz...spousta obecných dotazů - delší doba na odpověď podpora@skylink.cz...technické dotazy - odpověď zpravidla do druhého dne. Pokud dotaz vyžaduje monitoring, může být i delší. |
TDHenry
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 536 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKNaposledy pred týždňom,večer som poslal požiadavku o udaje a na drhý deň boli na emali. V tomoto ich chválim pretože v už viackrát som potreboval a vždy super bleskovka!Pozri nevižiadanu poštu,alebo spam alebo zmeň email ak ti tam nechodí nejeký email.R^ |
pego097
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 367 |
![]() |
|
zdenypAno první měsíc je zdarma a pak poslední dva. Tuším, že to vychází na červenec a srpen.Dreamsky HD6 Duo, parabola Maximum E85 Multifocus (23,5°E; 19,2°E; 13,0°E;1,0°W)
|
wladys
Registrace: 2/2009 Příspěvků: 3 444 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKA co se podpory týká, tak po mailu vždy bylo vše vyřízeno velice rychle. Telefonovat nemá smysl.Dreamsky HD6 Duo, parabola Maximum E85 Multifocus (23,5°E; 19,2°E; 13,0°E;1,0°W)
|
wladys
Registrace: 2/2009 Příspěvků: 3 444 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKV kazdom pripade je vzdy chyba na strane zakaznika! Niektore spolocnosti maju fylozofiu "Zakaznik ma vzdy pravdu", Skylink ma zakladnu fylozofiu "Chyba je vzdy na strane zakaznika". Ked sa sekal zvuk na History HD bola podla Skylinku chyba u mna. Ked zacali pridavat madarske programy, tak sa zacalo zobrazovat pri dokumentarnych programoch madarske EPG. Opat chyba u mna. Chceli po mne vediet cislo karty, typ primaca, velkost paraboly, ako mam prepojeny primac s TV a aj to co som mal na ranajky. Vobec ich nezaujimalo ze na identicku chybu sa stazuje mnozstvo zakaznikov ci uz na strankach Paraboly alebo na ich Facebookovej stranke, zaver chyba je u mna! Jedine vysvetlenie je, ze som ich klucovy zakaznik cez ktoreho vedie cela distribucia Skylinku, tak sa tieto chyby preniesli aj na ostatnych zakaznikov Skylinku :)Skylink je vzorom toho ako by sa spolocnost nemala spravat. Ich spravanie je na hranici spravania sa spolocnosti v mediach znamych ako "SMEJDI" TV Sony Bravia XR-55A90J, CAM TechniSat TechniCrypt IR CI+ Skylink karta
|
Matrix44
Registrace: 11/2009 Příspěvků: 579 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKMatrix44:Patrně jsi narazil na nějakou operátorku. Technické dotazy směřujte na podpora@skylink.cz, popř. chtěj přepojit rovnou na techniky. Tam by jsi takovou odpověď jistě nedostal...oba problémy se po upozornění zákazníků řešili. |
TDHenry
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 536 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKomluva *řešily |
TDHenry
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 536 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKWladys:Co se volání týče, tak pokud se proklikáš na operátorku, je průměrná doba čekání 64 vteřin! Záleží jak dlouho Ti trvá "proklikání", ale i toto se dá zvládnout za 20 vteřin ;) |
TDHenry
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 536 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKMatrix44:Patrně jsi narazil na nějakou operátorku. Technické dotazy směřujte na podpora@skylink.cz, popř. chtěj přepojit rovnou na techniky. Tam by jsi takovou odpověď jistě nedostal...oba problémy se po upozornění zákazníků řešili. TDHenry ty musis byt asi jediny clovek v skylinku ktoremu nejako zalezi na zakaznikoch a rieseni problemov lebo ani samotna stranka neuvadza (nenasiel som) kam smerovat dotazy tech. charakteru. V kontaktoch je iba tel.cislo a kontaktny formular ktory ako zakaznik neviem nasmerovat a bol/som odkazany na "nějakou operátorku" Po 2 nic nehovoriacich mailoch za 2tyzdne som ziadal preposlat moj mail niektoremu z tech pracovnikov lebo operatorka ocivedne namala ani potuchy o co ide. Po dalsich 2ch mailoch a 2 tyzdnoch som rezignoval a kupil kartu u ineho oeratora. |
kukisk
Registrace: 6/2013 Příspěvků: 66 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKkukisk:Tak to mě mrzí, pokud by se dostal dotaz na techniky, odpověď by jsi měl do druhého dne. No nic, když to nevadí vedení, tak já s tím nic neudělám ;) |
TDHenry
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 536 |
![]() |
|
kukiskA co jsi vlastně měl za problém?Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKPro kukiskNahlavní stránce klikni na Praktické informace a dole budou odkazy: Dotaz na Zákaznický servis Dotaz na Techniky Dotaz na Oddělení plateb Objednávka služeb přes SIPO Objednávka služeb přes INKASO z bankovního účtu Objednávka karty Výměna M7 |
MT543
Registrace: 11/2012 Příspěvků: 68 |
![]() |
|
RE: Podpora SKYLINKtieto reakcie sú oprávnené a trefné.Už niekoľko rokov tu omieľam, že skylink sa riadi heslom "náš zákazník,náš otrok!".Platíme im a oni nás osierajú. Menia pravidlá za pochodu, keď im asi tak melón ľudí zaplatí za služby.A tá tech.podpora je na úrovni albánskeho murára, čo z neho za noc urobia jadrového fyzika. Ale to je globálny problém nielen Skylinku, ale aj iných firiem,kde majú operátori ako cvičené opice zabezpečiť technickú podporu troma druhmi odpovedí, čo majú na papieri pred nosom. A aj ten NASERSI-PO poplatok je asi len na to, aby im v zime nestuhol jazyk, lebo by to kazilo image, keby sme v telefóne počuli mumlajúce opice. A laná na hojdanie a banány nám už FIDEL zadarmo neposiela. :))) |
gauč
Registrace: 9/2010 Příspěvků: 34 |
Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 38 | |
![]() |
|
![]() |