Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

Zaseklý H-H motor

Na otáčení paraboly mám motor H-H. Doposud dobře fungoval se satelitem Technisat Technistar SIR, ale nyní když jsem použil televizor Smart TV Samsung se zabudovaným satelitem při ladění družic motor se otočil úplně na západ " nosem dolů" mimo stupnici na motoru a prakticky "zamrzl "Nereagoval na žádné ladění dle menu.Ani když jsem použil zpět satelitní přijímač Technisat , tak nijak motor při ladění nereagoval. Zkoušel jsem na motoru funkci reset , ale také bez výsledku.Měl někdo podobný problém a dá se s tím něco udělat ? Děkuji za každou dobře míněnou radu , protože nejsem žádný odborník v tomto směru.Ještě jednou díky.

janeko
Registrace: 10/2011
Odpověď v diskusním vlákně

Zaseklý motor.

Neboj nie to tragédia,to sa stáva.Motor tlačitldami dotoč na "0" a potom daj reset,naraz stlačením oboch tlačidiel,alebo odpojením napájania.Ten motor sa po pripojení na iný tuner zblbol a preto ho musíš nastaviť na daný tuner,ktorý momentálne používaš.Neviem aký používaš na natáčanie protokol? Diseqc 1,2-uložiť po nastavení na najlepší signál,aby si motor zapamätal pozíciu ,alebo Usals/nastaviť podľa súradníc bydliska/.Nech sa darí.

DM-800 SE-DM-500SD-Golden Interstár-UNI-BOX-9060-Motor DIGIPOVER-SG-2100S,parabola Gibertini 100cm,točím kam chcem a kopa iných šuntov.

vladoholu
Registrace: 6/2009

RE: Zaseklý H-H motor

Díky za pomoc , ale když jsem manuálním tlačítkem na motoru zkoušel podle návodu otočit motor na "O", t. zn. dle návodu na západ stisknout jednou a držet , na východ stisknout dvakrát během 0,5 sec a držet,tak motor se jen pootočí asi na 1 sekundu a zastaví se. takže je problém dostat se na "O".Takže nevím co s tím .

janeko

@janeko

Věčný holub ti tak poradí akorát tak do hrobu.Najdi si v okolí odborníka,motor přejel koncovou polohu,proto ti to nejde,musí se rozebrat a opravit,pak ti bude fungovat.

Prosat
Registrace: 8/2005