Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Telly/Digi TV SK

vypoved digi

poradi niekto ako je najlepsie riesit vypoved u digi? kedze s tym nemam skusenosti este,hlavne bez komplikacii a nedorozumeni, lebo myslim ze budu mat s tym problem pochopit ako sa mozem vzdat takej super sluzby:)...pocitam ze telefonicky to nepojde tak lahko,zrejme budem musiet napisat list (ziadost) na centralu a poslat postou ako som musel spravit pri vymene dualboxu za partnerbox...neviem, dakujem za kazdu radu

robert79
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 442
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 34
Odpověď v diskusním vlákně
 

Re: vypoved digi

Napiš jim e-mail. Nic s tím nezkazíš. "tvojeměsto"@digislovakia.sk

T.sat Sir, G.ini 100-m.fokus 28°,23°,19°,13°, AB Cryptobox 752 HD G.ini 85-monoblok 19,23°E, Octagon SF 4008, G.ini 125-SG 2100, 30W - 60E, G.tini 100 m.f 30,27.5,22°W, Skylink, ORF, SRG, C. Digitaal NL, E.Esse 15RB3 vert., mot. Conrad, DAB+ Yamaha T-D50

Jousi
Registrace: 12/2012
Příspěvků: 1 478
Odpověď v diskusním vlákně
 

robert79

no já když jsem před 5 lety rušil digi tak jsem si našel nejbližšího dealera 6 km ode mě ,domluvil jsem se s ním ,přivezl mu parabolu ,přijímač ,kartu .převzal si to podepsal jsem papír ,zaplatil jsem mu stovku a bylo hotovo.Nevím jak je to ted ale podle mě asi přes toho dealera .čau měj se.

marksony
Registrace: 3/2006
Příspěvků: 823
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

pokial to nemas daleko tak najrychejsie a najlepsie je vziat box, parabolu a ist do najblizsej pobocky dat vypoved...

LG 32LH5000 1080p - Kaon CO1300 HDMI - Magio Sat L

Eddward
Registrace: 3/2010
Příspěvků: 256
Odpověď v diskusním vlákně
 

robert79

Musiš ju napísať písomne a buď poslať poštou alebo doručiť na pobočku, a až keďd ti príde odpoveď, potom môžeš isť vrátiť zariadenie. Vypovedna doba je 30 dní, to znamená, že keď ti príde odpoveď, že ti službu rušia povedzme k 31. máju, zrušená ti bude až k 30.júnu a ten mesiac musiš ešte normálne zaplatiť

milosza001
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 565
Odpověď v diskusním vlákně
 

robert79

Vzor vypovede mám uloženú v počítači...

milosza001
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 565
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

milosza001...no to som si aj myslel ze to tak je, tak snad sa to podari, pohoda, dakujem

robert79
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 442
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

marksony@ To jsou teda služby na úrovni! Vozit jim někam jejich vlastní krámy a ještě platit stovku, tomu se říká podnikání po Rumunsku :laughing:

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

Poldo vono nevíš jak to v Rumunsku chodí. Možná že tam nebude takovej bordel a že tam jednají se zákazníkem jinak než ta česká sebranka. Já jsem to vracel poštou bo nejbližší digi servis mám 60 km. A bylo to bez problémů. Ale anténu jsem měl svou a vrátil jsem jim i kabel a i baterie a v originá krabici. Ale v každým případě nikdy více. ;)

jiri51
Registrace: 12/2008
Příspěvků: 412
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

Já všem doporučuju, aby nevraceli nic a naopak písemně vyzvali
DIGI Czech Republic, s.r.o., IČ 27569390, se sídlem Brno, Holandská 854/1, PSČ 639 00, zast. jednatelem Serghei Bulgac
k neprodlené demontáží/odstranění a odvozu svého zařízení. V opačném případě že tak bude učiněno na jejich vlastní náklady.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

@jiri51

Kdyz jste jim to posilal postou, tak doporucene nebo jak? Jedna se mi o to, aby pak za 2 roky neprisel dopis, ze jsem neco nevratil... ;P

DVB-T2+0.8W+19.2E+23.5E~freeSAT+O2tv

vilda016
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 238
Odpověď v diskusním vlákně
 

všetkým

Ja som to zaniesol osobne a pre istotu som si dal potvrdiť papier, že som im vrátil všetko, a že im nedľžim žiadne peniaze na faktúrach

milosza001
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 565
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

Samozřejmě musíš doporučeně.

jiri51
Registrace: 12/2008
Příspěvků: 412
Odpověď v diskusním vlákně
 

také všem doporučuji

než dají na PoldaSovu radu vzít brejle a proštudovat smlouvu !

:lookaround:

tonek
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 6 117
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

No jo, měl bys študovat, protože ve smlouvě se žádnej blábol o vlastní demontáží, natož že máš cosi kamsi vozit, nepíše :laughing:

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

7a.2 Uživatel se stává vlastníkem zařízení (s výjimkou Karty) až zaplacením celé dohodnuté ceny. V případě ukončení Smlouvy v okamžiku, kdy Uživatel nenabyl vlastnické právo k Technickému zařízení, je povinen Technické zařízení vrátit společnosti DCZ nepoškozené ve stavu, který odpovídá běžnému opotřebení, nebo uhradit hodnotu Technického zařízení stanovenou podle Tarifu platného v době uzavření Smlouvy, a to nejpozději do 10 dnů od ukončení Smlouvy. V případě ukončení Smlouvy je Uživatel povinen vždy vrátit Kartu a v nepoškozeném stavu. Vrácením Technického zařízení a Karty ze strany Uživatele se rozumí jejich skutečné odevzdání a převzetí v prostorech společnosti DCZ nebo jejího autorizovaného dealera/Technika.

DVB-T2+0.8W+19.2E+23.5E~freeSAT+O2tv

vilda016
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 238
Odpověď v diskusním vlákně
 

PoldaS

přečti si pořádně co napsal vilda016 a pak tady reaguj chytrolíne.A mě tenkrát celkem tlačil čas a potřeboval jsem to rychle vrátit tak jsem mu tu stovku dealerovi dal a bylo to rychle a bez práce ale pro tebe je možná stovka hodně .Jinak nic ve zlém ,měj se a příště pořádně čti. :laughing:

marksony
Registrace: 3/2006
Příspěvků: 823
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

Napsal pitomost, protože něco takovýho nemohl svéprávnej člověk nikdy akceptovat. A nesvéprávnej zase není za svoje skutky odpovědnej, takže se nic neděje. Co za blábol tam máš dál? :D

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

PoldaS

Ak by to svojprávny človek neakceptoval, tak by sa nemohol stať užívateľom služby Digi. Ak sa chcel stať užívateľom služby Digi, tak svojim podpisom súčasne aj súhlasil so zmluvnými podmienkami. Chceš tvrdiť, že všetci, ktorí využívajú službu Digi sú nesvojprávni ? Čo tam ešte máš ?

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 494
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

V dobách největší slávy DIGI nic takový v obchodních podmínkách nebylo. A až se to tam objevilo, tak kdokoliv mohl dát výpověď právě z těchto důvodů.
A do diskuze na téma o nesvéprávnosti uživatelů DIGI bych se fakt nerad pouštěl :laughing:

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

Zariadenie netreba nikde posielat, ani vozit. Da sa s nimi normalne dohodnut, pride technik odmontovat a neplatili sme nic.
Samozrejme, ked sa toho niekto potrebuje rychlo zbavit a nema to daleko do pobocky, moze osobne odovzdat.
A ako bolo spomenute hore, treba dat pisomnu vypoved a lehota je 30 dni.

HornetF18
Registrace: 10/2011
Příspěvků: 878
Odpověď v diskusním vlákně
 

Náčiní digi tv

Zaleželo vždy na typu smlovy.Buď si zákazník ty krámy koupil,což se mu jevilo drahé a nebo pronajmul a pak platí to co říká Tonek a navíc by si Digy Tv mohlo požadovat při opožděném navrácení další platbu.prošel jsem podobným sporem s Českou sítí s.r.o.přes ČTÚ ,vyhrál po 9 měsících, Pozor-Spory toho typu se mají podle zákona 127 o čs.telekomunkacícm z r.2005 řešit jen přes ČTÚ a to málo kdo ví

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 531
Odpověď v diskusním vlákně
 

A stihačko F18

To musel být hodně hodnej servisák,běžně to nedělají

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 531
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: vypoved digi

Už vidím 80 letou babku, která právě končí s Rumunama, jak leze po střeše, sundává tam parabolu pokaděnou od holubů a pak ji ještě veze desítky kilometrů někam do sběrnýho dvora DIGI :laughing: :laughing: :laughing:

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

re system.

Nechapem, ako moze mat niekto problem,ukoncit nieco.Ked je tam napisane, ze to moze byt len v pisomnej forme, tak napisem nedoporuceny list so ziadostou o ukonceni odoberania sluzieb.

majky
Registrace: 1/2012
Příspěvků: 202
Odpověď v diskusním vlákně
 

re system.

Pisem to preto, lebo objednanie sluzby je mozne aj elektronicky.Vypoved jedine pisomne.

majky
Registrace: 1/2012
Příspěvků: 202
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 34
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra