Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Freesat from Sky - jak přijímat?

Dobrý den,

předesílám, že jsem laik, již několik dnů téma googluji, čtu články na webech i tady a přesto aktuální a srozumitelnou informaci jsem dosud nenašel. Buď to nikdo neví, nebo je to "tajné" a nikdo nechce poradit, nebo to nikoho nezajímá, anebo to vědí všichni akorát nechtějí poradit začátečníkovi... Netuším.

Proto se zde dovoluji zeptat:
Jak u nás chytat Freesat from Sky?
Jde mi prostě o zajímavé anglické pořady a stanice. FTA stanice mi nestačí (zpravodajství z Ruska, Číny či Francie, kanály pro gaye, astrologie, kázání apod.) a české satelitní společnosti mě také nezajímají (většinou cca 20 českých stanic, několika FTA viz výše a dva tři placené kanály).

Mám přijímač "Golden Media UNI-BOX 9060 CRCI HD PVR+", na střeše parabolu 80 cm na 28,2E a konvektor "MASCOM MC Q S03 UNIVERSAL Q nad LNBF".

Je možné s tímto vybavením Freesat from Sky chytat? (na Olomoucku).
Co dalšího (nebo jiného) k tomu potřebuji?
Pokud ano, jak a kde to sehnat?

Moc děkuji za rady.

hair
Registrace: 11/2014
Odpověď v diskusním vlákně

GM Box 9060

ten umí síťového klienta ,ale jen s Lan připojením a s tím se dá něco už dělat,pokud si zaktivuješ registraci PM nahoře souk.zprávy,tak tě něco kuknu.
není to unibox ,ten má čís.9080

korkoran
Registrace: 10/2006

RE: Freesat from Sky - jak přijímat?

Zavolej si místnímu technikovi a neotravuj.. Je tady sekce bazar.. Proč by tvůj inzerát mělo číst půlka republiky, když jsi z Olomouce..

rysavy3
Registrace: 7/2007

Pokud tě "otravuje" dotyčným založený dotaz s prosbou o radu, pak to jednoduše NEČTI ! Nikde nevidím, že by si dotyčný něco v příspěvku inzeroval a proč by měl dotaz směřovat do sekce bazar.

Nikdo není neomylný.

michal
Registrace: 4/2003