Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

nova hd a další české hd jsou pryč

Dobrý den pánové. Jsem amatér a tak bych požádal o radu. Vlastím HD tv Samsung se satelitním tunerem. Nastavil jsem si parabolu a naladil 28.2 a 23.5. Vše fungovalo, ale pře pár dny ovšem Nova hd nova cinema Hd atd ztratil signál a po opětovném lazení už se ani neukazuje v programovém průvodci jako nalazená. Zkusil jsem tedy ladit ručně, ale nemohu v předvolených frekvencích najít na satelitu 23,5 najít nikde 11876 H.....zadal jsem to tedy ručně, ale píše mi to, že tam nelze nic naladit. Bohužel už nevím v čem může být chyba. Pokud to nevyřeším tak budu muset volat servis. Měl by prosím někdo nápad jak to vyřešit ?: Děkuji Roman

goty
Registrace: 1/2015
Stránka: 1 2 [ 3 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 62
Odpověď v diskusním vlákně

Standa3

Na to dvb - c to musíš zkusit nemám kabelovku ale funguje to na sat a dvb - t jinak použij chanel editor a udělej to v pc tam jde i kabel jsou dvě verze tak si stáhni tu se kterou se ti to bude dělat líp já mám v pc dvě verze

kanon
Registrace: 2/2007

Kanon

Philips Channel editor používám jen u zetě na jeho Philips. Stáhnu složku Repair a v PC zobrazím jeho stanice DVB-T a DVB-S (kabelovku nemá). V tom editoru to jde snadno třídit, mazat a přesouvat. Zpátky do toho Philips to však jde nahrát jen po továrním nastavení. Poslední nastavení před stažením Repair to neumí přepsat. Nebo jsem dosud nepřišel na to, jak to zpětně jen přepsat.
Jak je to u Samsungu? Asi musím na Netu najít Samsung channel editor. Je pak nutno před zpětným nahráním udělat také továrko, nebo se dá zpětně přepsat původní stav? Dík za info.

Standa3
Registrace: 1/2006

Už ho mám stažený

Tak jsem už nějaký Samsung channel editor našel a mám ho stažený. Vyzkouším. Jen mi něco řekni o tom zpětném nahrání po editaci.

Standa3

Standa3

nikdy jsem továrko nepotřeboval normálně nahrál do tv a vše jede myslím samsung

kanon

Standa3