Quantcast

Diskuse

Uzamknuté diskusní vlákno , sekce: Skylink

Zbohom Skylink

Tak sa mi po dva a pol roku pokazila karta Ice(neviem čo sa mohlo stať), po mailovaní a ozaj dlhom telefonovaní mi povedali aby som im kartu poslal, tajne som dúfal že mi ju za mierny poplatok vymenia. Prišla mi pôvodná karta, neopraviteľná, tak som sa pýtal čo ďalej. Mám si kúpiť novú kartu, zaplatený serpo ešte polroka na ňu nepresunú, ani mi nevrátia. Aby som si kupoval už tretiu kartu,(CS Link, potom výmena) na to sa fakt vybodnem a oželiem HD programy.

satoshi
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 206
Stránka: 1 2 3 4 5 [ 6 ] 7 8
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 193
Odpověď v diskusním vlákně
 

letas

Bohužel za 9,95 Euro jsi měl maďarský balíček jenom do 31.12.2014. Pokud bys zaplatil 43,45 Euro měl bys ho na celý rok. Jinak se za něj platí 3,95 Eura měsíčně. Špatně jsi pochopil nabídku.
http://www.skylink.cz/novinky/skylink-spousti-plnohodnotnou-nabidku-pro-madarsky-mluvici-divaky-25-cz61.html

Dula11
Registrace: 5/2012
Příspěvků: 123
Odpověď v diskusním vlákně
 

Dula11

Ano bylo to presne tak, ale obavam se ze proste to tady nevysvetlis. Ten rozdil ceny byl do oci bijici a bylo to tam tucne napsano, ze to bylo do konce roku.

koudelka
Registrace: 4/2009
Příspěvků: 855
Odpověď v diskusním vlákně
 

Shrnutí

Dovoluji si shrnout můj závěr z této přínosné konverzace.
satoshi:
si stěžuje, že mu Skylink odmítnul vyměnit vadnou kartu po záruce a nevrátil nevyčerpaný Servisní poplatek. K tomu dochází naprosto výjimečně a vždy je k tomu konkrétní důvod. Měl jsem dobrou vůli tento případ prověřit a vyřídit ke spokojenosti zákazníka. Třeba mi přijde konkrétní informace od satoshi e-mailem. Jinak bez uvedení konkrétního čísla karty pomoci nedovedu.
letas:
Z toho, co letas uvedl, nelze přesně určit, k čemu došlo. Velmi pravděpodobně uhradil jednorázový poplatek 9,95 euro pro aktivaci Maďarského balíčku k základnímu balíčku DO KONCE ROKU 2014. Maďarský balíček mu fungoval do 6.1.2015 tedy dokonce o pár dní déle. Přesto chce vrátit nějaké peníze. Není naprosto jasné, o jaké peníze mu v tomto případě jde.
Pokud by uhradil roční předplatné Maďarského balíčku (43,45 euro), nevyčerpaná část by se mu automaticky převedla do jeho kreditu.
Pěknou neděli přeje Jaromír Glisník, Skylink

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

satoshi

Ak sa pokazila karta tak podľa mňa na novú kartu zadarmo nemáš nárok, to je tak, ako keď sa niečo pokazí po záruke. Na prenesenie servisného poplatku máš právo, preto sa ho dožaduj. Napíš písomnú žiadosť o presunutie serpo na novú kartu. Napíš im, že akceptuješ cenu za novú kartu, ale že požaduješ presun zvyšku serpo na novú kartu. Pošli list doporučene a čakaj na odpoveď. V prípade zápornej odpovede obráť sa na obchodnú inšpekciu.

karamelka
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 395
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

SL sa stavia k vymene karty ako keby ta karta stala tisice korun, podla mna cena karty je max 5 korun a ja, pokial by sa potvrdilo, ze je vadna, by som ju menil zadarmo

mjamriska
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 1 714
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Jj, tak to dopadá když je něco bez smluvního vztahu- nevázaně. Jeden z toho profituje, druhý ostrouhá mrkvičku.

silesian
Registrace: 4/2011
Příspěvků: 1 014
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

jglisnik@ Sice nevím, jestli je tento nickname skutečně autentický se jménem šéfa Skylinku a ne jenom registračka nějakýho vtipálka, ale mělo by tady zcela jasně zaznít jak se postupuje v případě, že mám na kartě uhrazený předplatný, karta již není v záruce a zdechne. Prostě pěkně polopaticky jak na to a hlavně co se stane s oním předplatným, který je vázaný na konkrétní kartu.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

satoshi

Vždy treba uviesť číslo karty, väčšinou sa snažia či už je to Skylink alebo Freesat vyriešiť vzniknutý problém v spokojnosti zákazníka. Čo sa týka HD treba dávať pozor na to, či sa daný program vysiela v HD kvalite. Či nahrávka je v HD kvalite. Trošku treba byť opatrný s vyjadreniami či na Skylink alebo Freesat.

karamelka
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 395
Odpověď v diskusním vlákně
 

PoldaS

Bohužiaľ to nepatrí do tohoto fóra, tak ako emócie. Osobne si myslím, že sa vždy dá dohodnúť tak aby obe strany boli spokojné.

karamelka
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 395
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE:Zbohom Skylink

Pôvodne som nechcel vstúpiť do už zabehnutej diskusie,ale nedá mi to z niekoľkých dôvodov.
Vlákno,ktoré tu vzniklo,mi pripadá založené viacmenej komicky a sám zakladateľ vlákna-satoshi sa chce istým spôsobom zviditeľniť,aby sa rozpútala urputna diskusia,ktorá skôr,či neskôr vyvolá len hádky a neustále kydanie špiny,či remzania,ktoré nikam nevedie
Vyzývam týmto autora tohto vlákna,aby podložil svoje tvrdenie zaslanim potrebných údajov redakcii,pričom k tomuto kroku bol vyzvaný od samotného p.Glisnika,ktorý reagoval na podnet nicku satoshi.
Nechápem,prečo sa doslova vykruca poskytnúť tieto potrebné údaje,keď je sám poškodený a je mu ponúknutá pomoc ? O čo ide tomuto užívateľovi mi hlava neberie...
Mám problém ? Riešim ho.
Prečo odmietaš ponúknutu pomoc od človeka,ktorý nesedí v call centre,ale je člen predstavenstva spoločnosti a chce obetovať kúsok svojho času vyriešiť možno Tvoj problém ?
Radšej budeš datlovat do klávesnice a písať na fórum,ako si povedať OK,pošlem to a nech sa na to pozrú ?...
Keďže sme na satelitnom serveri,každého z nás štve istým spôsobom platforma,ktorú máme,chceme to,ono,tamto a nik nie je 100 %-ny,ale zbytočne kydanie tu tolerovane nebude.
Možno spustím na seba domino,ale vidím to tak,ze zakladateľ témy záhadne zmizol,včera vyletel ako osa z hniezda,večer a dnes,akoby nebol.
Takže počkám do zajtra večera,máš času viac,než dosť,ak pošleš potrebné údaje,ktoré sú od Teba žiadané,tému považujem za relevantnu,i keď názov je nemastny-neslany,ale čo už.
Pokiaľ toto nebude uskutočnené,trest v podobe porušenia Pravidiel tohto webu Ťa neminie a ver,že bude dlhý.
Nepáči sa mi na ľuďoch,ktorí si robia "z huby rit" a aj napriek ponúknutéj pomoci sa stále vyhybas a zakladas fakt zbytočnú tému,ktorá tu konkrétne nič nevyrieši.
Toto môžu urobiť i ostatní,ktorí majú uvedený problém,ale najviac to však platí pre zakladateľa tohto vlákna.

Octagon 8008 mini Karty SKY DE, Skylink Astra 19.2E,23.5E,Thor 0.8W

Mego
Registrace: 2/2010
Příspěvků: 967
Odpověď v diskusním vlákně
 

Mego

Kupodivu se tu do SkyLinku moc nerýpalo. Souhladím s Tebou, že satoshi by to měl dotáhnput do konce. Ovšem stejně tak J.Glisník, který nám zde dluží odpověď PROČ nelze SERPO převést na novou kartu, když původní je KO. To je případ, který se může stát komukoliv z nás. Nuže ...

silesian
Registrace: 4/2011
Příspěvků: 1 014
Odpověď v diskusním vlákně
 

silesian

vsetci dobre vieme odpoved, lebo SL treba prasule a nemaju problem sa uchylit aj k nekalym praktikam, neviem si predstavit, ze zaplatim SP na 2 roky, co je 35 euro, po mesiaci sa mi pokazi karta a oni mi nic nevratia

mjamriska
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 1 714
Odpověď v diskusním vlákně
 

silesian:

Převod nevyčerpaného SP nebo předplatného placené služby na jinou kartu je samozřejmě možný a dělá se docela běžně, pokud existuje pádný důvod. Vadná karta je jistě pádným důvodem.
Ačkoli bychom nemuseli, poskytujeme dokonce i výměnu poškozené karty s uplynulou záruční dobou za zvýhodněných podmínek.
Jen v naprosto výjimečných případech - vím o dvou případech z nedávné doby - výměnu za zvýhodněných podmínek odmítneme.
satoshi uvedl takovýto případ.
Abych mohl zjistit, zda byl jeho požadavek odmítnut oprávněně nebo chybou zákaznického servisu, potřebuji zjistit konkrétní údaje. Ale to už se opakuji. Řekl bych, že nemá smysl si kazit neděli. Bude-li satoshi o řešení svého případu stát, ozve se mi. V opačném případě mi nezbývá, než opětovat jeho "Zbohom".
Zdraví Jaromír Glisník, Skylink

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

letas

Asi to nemajú ešte ošetrené ako postupovať ale myslím, že v budúcnosti nebude problém ako presunúť serpo. Napíšte aké kódovanie používa Skylink na maďarský balíček, ktorý je šírený z 9 E, ale určite je tam Irdeto, ináč by Skylink nezrušil vysielanie z Asrty 23. Ja som túto zmenu privítal, prečo by mali z viacerých družíc na nás dopadať rovnaké programy, s kapacitou TP je potrebné šetriť. Osobne si myslím, že o kapacitu a o TP treba bojovať a nie je ľahké získať voľné kapacity.

karamelka
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 395
Odpověď v diskusním vlákně
 

mjamriska

A to je to, oč tu od počátku běží. Pak tedy ať se někdo nediví negativním reakcím veřejnosti na tuto společnost. Pro mě není nákup nové karty problém, nehodlám však platit něco již jednou předplacené, byť na kartě původní. Zde je systémová chyba, kde dochází k neoprávněnému obohacování providera. To je takový problém si od zákazníka v tomto případě kartu vyžádat, aby nedošlo k zneužití poplatku? Asi není, ale ... peníze nesmrdí.

silesian
Registrace: 4/2011
Příspěvků: 1 014
Odpověď v diskusním vlákně
 

jglisnik

Děkuji za odpověď. Zkuste nad tím zapřemýšlet,
jak takové případy ujednotit ve VOP-co je pádný důvod. Pak tu nemusíme debatovat celý víkend. Jestliže někdo vaši společnost okrádá, souhlasím s represí a novou kartu bych taktéž nevydal.

silesian
Registrace: 4/2011
Příspěvků: 1 014
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Karta je produkt s 2 letou zárukou. Serpo je služba vázaná na možnost příjmu sat.tv. Koupě služby je oddělená od produktu karty a je na zákazníkovi, zda službu využije. Myslím, že není co řešit, zapalcené serpo (službu) by měli přepsat bez řečí, ztráta a porucha karty by na to neměla mít vliv, jedná se pouze o identifikační údaj, který je určen primárně pro kontrolu čerpání a využití služby, pokud není smluvními a obchodními podmínkami určeno jinak. A nemělo by, protože se jedna o dva rozdílné produkty.

VU+Duo 4K SE, Skylink, Visio Big Bisat, 8xALPS Quad. Odroid N2+, Odroid HC2, Raspberry Pi 4B. CoreElec, OMV.

meduzka
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 2 013
Odpověď v diskusním vlákně
 

meduzka

Nedivím se proč tomu není tak, jak říkáš ,,bez řečí,,. Provider se brání zneužití karty. Ale pak vniká i ten vedlejší produkt. Dokud nebude vše ošetřeno smluvním vztahem, budou vznikat pořád nějaké nesrovnalosti.

silesian
Registrace: 4/2011
Příspěvků: 1 014
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pane Glisník

Něco z vlastní zkušenosti:
starám se o několik karet svých a svých kamarádů supr seniorů,kteVámří by jinak utekli.A několikrát mě a jim přes můj email byla nabídnutá spešl nabídka, když jsme volali,že tedy ano,tak odpověď zněla něco takového neexistuje,nebo že to je akce nějakého manažera.tedy ,že noha neví co říká ruka.A rezumé :RE-odpovědí jen na ten jistý mail jsem to dořešil.Takhle to mohlo vzniknout u satoshiho.Dokonce v jeden den mi přišli o skylinku rozporuplné výroky.Já si s tím poradím,ale někteří ten váš problem nepochopí.karty ....792,...209,...875atd.Při stížnosti,že vaše tl.číslo 596....hlásí,že nexistuj,mi odpověděla Nikol Vatralová ,že takové číslo karty je stará CRW karta(o pár řádku doleji)21.1.15
460440

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 538
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE.pan glisník

460440 (440460)tam najdete tu dobrou i zmatečnou mail komunikaci

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 538
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Upozorňujem,že ja ten maďarský balíček nepotrebujem a ani som ho ja nemal predplatený, len mám jedného klienta, ktorému je maďarský jazyk blízky, lebo pochádza z ježnej časti Slovenska.Inak by som si tuto tematiku ani nevšímal, ale z dôvodu, že som sa vtedy v septembri 2014 sám do toho pozeral pri ponuke, keď si zákaznik zaplatí aspoň multi balík jasne svietilo, že keď si jednorázovo zaplatí 9,95€, tak bude mať možnosť tento balíček prijimať 1 rok.Nikde tam nebolo ani zmienky, že to pôjde len do konca roka.Iba,že je to na 1 rok.V tom vidím to zavádzanie zákaznika.To,že,Ste tu niečo vyhodili, čo bolo na Skylinku rok predtým zverejnené, to si zákaznik, vôbec nemusel a ani nemohol nikdy prečítať.Určite to malo byť jasne napísané pri ponuke, tak , ako bolo tam napísané aj, že si musí zaplatiť najskôr aspoň multi balík,lebo keby to tam bolo,tak neurobí dve hlúposti.Myslím tým,že zaplatil skoro zbytočne multi balík a iba na 3 mesiace ten maďarský balík.Chcel by som vidieť toho hl...ka, ktorý by si to za takýchto podmienok,aké sa teraz deklarujú, že tam boli uvedené aj predplatil.Toľko asi k tomu z mojej stránky.Poučenie do budúcna.Určite si 3 krát premysli komu bude veriť.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

korkoran:

Z Vašeho popisu nejsem moudrý. Faktem je, že existují speciální nabídky pro určité karty. Takovou nabídku však nelze využít na jiné kartě. A operátor zákaznického servisu s tím nic neudělá.
Pokud spravujete více karet, je třeba si vždy všímat, pro kterou kartu je nabídka platná.
Zdraví J. Glisník

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Katakomby - je se toc koroptvicka jen se toc...... :laughing:

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

letas:

Nikde nebylo uvedeno, že za 9,95€ je možno sledovat Maďarský balíček v kombinaci se základním balíčkem jeden rok. Bylo tam uvedeno do konce roku 2014.
Měsíční předplatné Maďarského balíčku bylo 3,95€ a roční 43,45€.
Platit 9,95€ v septembri za minimálně 3 měsíce do konce roku bylo výhodnější, než platit 3 x 3,95€. A například v marci to bylo ještě výhodnější. Samozřejmě za předpokladu, že máte zájem o balíček Multi. Pokud o Multi zájem nemáte, bylo výhodnější uhradit 3 x 3,95€. Každá varianta prostě vyhovuje někomu jinému. Měl jste svobodu volby.
Píšete o klamavé informaci ze strany Skylinku. Pak bych ovšem očekával, že doložíte, kde tato klamavá informace byla uvedena.
Zdraví J. Glisník

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

Re:letas

To je ono,já si pro jistotu ukládám mail komunikaci,ale telefonní se těžko dochová,i když,stačí si zapsat den,a přesný čas/té nabídky)pak ten čas připomeneš,taky mi to jednou pomohlo,s tím,že to maji zaznamenané oni.Takhle mi vrátili na kartu odebraný minibal po nejakém dokazování chyby jejich děvčice.Na stranu druhou -my všichni jsme chybující

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 538
Stránka: 1 2 3 4 5 [ 6 ] 7 8
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 193
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra