Quantcast

Diskuse

Uzamknuté diskusní vlákno , sekce: Skylink

Zbohom Skylink

Tak sa mi po dva a pol roku pokazila karta Ice(neviem čo sa mohlo stať), po mailovaní a ozaj dlhom telefonovaní mi povedali aby som im kartu poslal, tajne som dúfal že mi ju za mierny poplatok vymenia. Prišla mi pôvodná karta, neopraviteľná, tak som sa pýtal čo ďalej. Mám si kúpiť novú kartu, zaplatený serpo ešte polroka na ňu nepresunú, ani mi nevrátia. Aby som si kupoval už tretiu kartu,(CS Link, potom výmena) na to sa fakt vybodnem a oželiem HD programy.

satoshi
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 206
Stránka: 1 2 3 4 5 6 [ 7 ] 8
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 193
Odpověď v diskusním vlákně
 

letas

Ak máš možnosť, tak zabezpeč klientovi príjem z pozície 9 E. Áno táto zmena sa udiala veľmi rýchle ale treba pochopiť aj Skylink, ktorý je tlačený konkurenciou a nechce v konkurenčnom boji zaostať, lebo na trh sa hlási už aj AntikSat. Ja na mieste Skylink by som rozšíril ponuku pre balíček Flexi 7 tak, aby bolo možné vybrať zo všetkých programov a myslím si, že konkurencia by bola odpísaná.

karamelka
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 395
Odpověď v diskusním vlákně
 

bol by som rad

keby tato dlha debata mala vyznam pre bezneho uzivatela karty skylink, aby sme sa dozvedeli vsetci co ju pouzivame podla VOP a nepouzivame sharing, ci sa zamietnutie nas to tyka alebo nie? Dakujem.
Satoshi bolo by ferove keby si sa ozval, inak forum ako zdroj informacii v tomto vlakne nemy zmysel....

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pane Glisník tak tedy po lopatě

Já když tu nabídku obdržím,zavolám majiteli karty,on volá k vám a řeknou mu tam děvčata a dokonce i vedoucí směny,že o ničem takovém k té konkretni kartě nevědí a jen jadna řekla,že to je možné,ale ne přes ní.

Mimo tema:převzali jste moje 3 tv karty od T-mobilu a přes telefonické sliby,chyby do dnes je na mém účtu nenajdu,co kdybych chtěl nějaký předražený balík(podle vaši poslední nabídky k jedné z těch karet?
Ale něco pozitivního,za těch 12 let se mi stalo jen jednou ato 21.1.15,že jsem se nedovolal,nebo nedopsal k vám
Tomuhle teď rozumí i můj kocour tady vedle.

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 531
Odpověď v diskusním vlákně
 

korkoran:

To vypadá na nějakou chybu. Vyloučit ji nemohu. Rád bych viděl tu nabídku, kterou jste obdržel, jestli je z ní zřejmé, které karty se týká. E-maily rozesílá stroj na základě jasného algoritmu - tedy na e-mailovou adresu uživatele karty. A bere výhradně karty, kterých se to týká. Jsou pro tento účel označeny v systému, takže operátor (samozřejmě pokud nechybuje) vidí, jaké nabídky jsou pro danou kartu v platnosti.
Ale už se diskutování dále nemohu věnovat. Jdu shrabovat sníh...
J. Glisník

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

popřejeme panu Glisníkovi pěkné hrabání a půjdeme se věnovat něčemu plodnějšímu :-)

pf09
Registrace: 8/2010
Příspěvků: 3 407
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pán Glisník

Jak říkám ,já si s těma vašima děvčaty vždy nějak poradím a děm druhejm taky

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 531
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Mego:
„Nechápem,prečo sa doslova vykruca poskytnúť tieto potrebné údaje,keď je sám poškodený a je mu ponúknutá pomoc ?“
Dovolím si nesouhlasit.
I kdyby poskytl číslo karty a JG by velkoryse to dal do pořádku třeba nad rámec svých povinností, jedna karta bys se vyřešila, ale co ty další karty kterých majitelé se neopováží ani ozvat. K čemu by potom toto velkorysé gesto bylo? Jednoznačně si tím JG nahání body, protože správně by měl dát do pořádku všechny karty automaticky aby k takovým debatám nemuselo dojít. Od toho je tu přeci zákaznický kontakt a pokud je skutečně na vině zákazník, tak mu to řádně vysvětlit proč to nemohou udělat a ne ho jednoduše poslat k čertu. A za co chceš tazatele trestat? Že odmítá spolupráci s panem JG? Mego nezlob se, ale toto je vyhrožování.
Tuto nápravu karty měli udělat přeci jiní fundovaní, pokud neměli jiný rozkaz.

„Převod nevyčerpaného SP nebo předplatného placené služby na jinou kartu je samozřejmě možný a dělá se docela běžně, pokud existuje pádný důvod.“
Opak je pravdou, pádný důvod je jaksi nedostatkové zboží.
„Abych mohl zjistit, zda byl jeho požadavek odmítnut oprávněně nebo chybou zákaznického servisu, potřebuji zjistit konkrétní údaje“
Servis jedná dle Vašich rozkazů a dáte li do pořádku všechny karty, bude v pořádku i tazatele.

člověk
Registrace: 3/2006
Příspěvků: 1 103
Odpověď v diskusním vlákně
 

jglisnik

Špatne prečítané, napísal som s multi balíkom a nie zo základným , špatne to potom vypadá a robí to zo mňa b..ca, ale skutočne tam pri platbe s kreditu zákaznika v správe účtu a kariet o tom, že maďar.balík pôjde iba do konca roka nič nebolo, iba že je potrebné mať aktivovaný aj multi balík, ale to som už niekoľkokrát písal.Stačí si prečítať, čo som už napísal, ale poriadne, nie povrchne.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

karamelka

Príjem signálu som mu z 9E zabezpečil ihneď, ako Skylink deklaroval, že to pôjde už iba z 9E.Ale,ako som tu už mnohokrát uvádzal,poskytovanie maďarského balíčka bolo zákaznikovi aj z 9E zrušené.Však v tom je ten problém, žil v tom, keď si to zriaďoval, že mu to pôjde 1 rok, sám som to tam videl napísané, žiadné obmedzenie do konca roka tam nebolo, určite by si nebol takú vec vôbec zriaďoval. O to,že to bude končiť na Astre 3 sa dozvedel niekedy v novembri, keď to bolo zverejnené.A jedná z jeho otázok pri emailovej komunikacii bola aj tá,či je možné a keď áno, tak ako prijimať tento balíček od Skylink.Zatiaľ,ale ticho, žiadná odpoveď.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

@člověk

Absolutny suhlas! Namiesto toho, aby tu predstavitel Skylinku deklaroval, ze zabezpeci, aby uz k podobnym chybam v Skylinku nedochadzalo a jeho maximalnym usilim bude zorganizovat a zabezpecit zakaznicke sluzby a servis Skylinku k maximalnej spokojnosti vsetkych zakaznikov (co pre vykonnu funkciu by malo byt samozrejme), tak namiesto toho sme tu boli svedkami obvineni, nejasnych odpovedi a ponuky nejakeho kvazi osobneho zainteresovania v konkretnych pripapadoch, to co ma znamenat? Tak sa to robilo v davnej minulosti, dnes sa to robi tak, ze na zaklade staznosti zakaznikov sa reorganizuju zhnite vnutrofiremne pomery a postupy. A ako pises, co ti ostatni, ktori maju problem sa niekde ozvat? Takych pripadov mozu byt stovky, tisice, nie kazdy sa ma moznost niekde ozvat, mnohi to neriesia a pod. a z toho Skylink tazi.

Skutocne taka spolocnost ako Skylink moze existovat len v postkomunistickych krajinach a specifickych SK/CZ trhoch :laughing: :laughing: :laughing:

Traky
Registrace: 8/2013
Příspěvků: 773
Odpověď v diskusním vlákně
 

To_all

Príčin prečo prestane fungovať karta môže byť viacero. Jedná príčina môže byť aj v používaní softwaru, ktorý dokáže upraviť Conax čítačku kariet na univerzálnu. Doteraz padajú samé obvinenia na Skylink a na JG, ale pýtam sa bola karta vložená do prijímača Skylink ready alebo aspoň do dekódovacieho modulu Skylink ready? Ak nie, potom o čom sa tu bavíme. Poskytovateľ satelitného vysielania má právo zdokonaliť svoj systém tak, aby v maximálnej miere zabránil príjem programov bez zaplatenia. Bohužiaľ práve na to zabezpečenie idú financie, ktoré by mohli byť presunuté napr. na zdokonalenie iných služieb. Takže tí ktorí poctivo platia doplácajú na tých ktorí nejakým spôsobom sa snažia obísť platenie. Ak nie je karta vložená minimálne do dekódovacieho modulu Skylink ready tak nemá zmysel niekomu vysvetľovať prečo mu nejde karta. Čo sa týka kvality po zmenách ktoré boli prevedené sa výrazne zlepšila kvalita obrazu a zvuku. Každé zmeny majú svoje etapy a pevne verím, že celý systém sa bude zdokonaľovať aj za cenu, že budeme niečo prelaďovať. Zatiaľ v Čechách a na Slovensku neexistuje poskytovateľ satelitného vysielania, ktorý by poskytoval služby v kvalite ktorú poskytuje Skylink je to dané aj tým, že služby sú poskytované z Astry. To, že sa platí serpo je aj vďaka zákazníkom, ktorí nedokážu pochopiť čo znamená certifikácia Skylink ready. Dúfam, že tento príspevok uzavrie toto vlákno. Osobne prajem pracovníkom Skylink veľa úspechov.

karamelka
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 395
Odpověď v diskusním vlákně
 

@karamelka

Seš ty normální

To, že sa platí serpo je aj vďaka zákazníkom, ktorí nedokážu pochopiť čo znamená certifikácia Skylink ready :scared:

AmikoAlien8900/GM Unibox 2

bigj
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 2 626
Odpověď v diskusním vlákně
 

@karamelka

Co ma co zakaznik chapat? Zakaznik plati a z neho Skylink zije! Aha, takze zakaznik si najskor kupil kartu ak si dobre pamatam za 4 tisic v povodnych SK alebo viac, potom musel platit vymenu, popri tom vsetkom bol ovplyvneny reklamnou klamlivou masazou v zmysle dozivotne zadarmo (v CZ aspon zato dostal pokutu, na skorumpovanom Slovensku nic), potom prisla vymena CW, ktoru zakaznik zacvakal a bol okolo toho bordel, potom resp. teraz vymena SD boxov za HD a tak dalej a tak podobne dookola.. O zavedeni SP a jeho postupnom zvysovani snad ani nema zmysel.. Takze zakaznika nejaky Skylink stal tazke penaze, vsetko ide na zakaznikov vrub.

Takze, zakaznik je ten na ktorom je cela tarcha a Skylink je ten, ktory to len vyuziva. Nepoviem, keby si aspon zakaznikov vazil a bol im maximalne v ustrety, ale takto? Nuz, co cakat, kazdy znaly vie pozadie, pozna machinacie okolo, raz CS Link podmaneny Skylinkom, potom premenovavania z M77 na M7 a teraz Luxemburska spolocnost s vlastnikom nejakej Cyperskej spolocnosti a kto za tym stoji je tazke dokazat, ale uz len to, ze je to tazke dokazat svedci o niecom :laughing: :laughing: :laughing: Ak poznas SK/CZ estebacke pomery tak vies :laughing: :laughing: :laughing:

Traky
Registrace: 8/2013
Příspěvků: 773
Odpověď v diskusním vlákně
 

pro člověka:

Pokud uděláme chybu, rádi je napravíme.
Jenže autor tohoto příspěvku nepodal dostatečné informace, aby bylo možno konstatovat, že se jednalo o chybu Skylinku.
Mimochodem, před časem jste psal, že Skylink záměrně blokuje převod na kartu Prima a že o tom shromáždíte důkazy. Jak se Vám v tomto ohledu daří? Ani Vy jste nebyl ochoten vystoupit z anonymity. Jen jste vyslovil obvinění a ....(?)
Máme standardní postupy a až na zdůvodněné výjimky se jimi zákaznický servis řídí. Nedovedu posoudit, zda v případě autora tohoto příspěvku zákaznický servis postupoval špatně nebo dobře. Spíše soudím, že chyba byla úplně někde jinde a že si je jí autor vědom.
Zamítnutí zvýhodněné výměny karty je vskutku výjimečný případ a bez důvodu by k němu nedošlo.
Pěkný večer a dobrou noc. J. Glisník

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

Traky

Keď sleduješ históriu sám musíš vedieť že Skylink mal v minulosti pomerne dobre nastavený zákaznícky servis prostredníctvom webu, v podstate dá sa povedať že to fungovalo bez telefonického kontaktu. Určite sa pamätáš, že sa tu objavila kritika, prečo Skylink neposkytuje zákaznícky servis prostredníctvom priameho kontaktu. Vyhoveli zákazníkom a potom prišiel serpo. Serpo prišiel až potom čo sa rozšíril zákaznícky servis. Hádam nechceš tvrdiť že prvý bol serpo a potom sa rozšíril zákazníčky servis.

karamelka
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 395
Odpověď v diskusním vlákně
 

karamelka

Neklam,zákaznícky servis prostredníctvom priameho kontaktu fungoval aj pred serpom.

Dreambox 920/7080/TBS 5925/GIBERTINI 150

pele1
Registrace: 2/2008
Příspěvků: 5 397
Odpověď v diskusním vlákně
 

pele1

V minulosti sa tu objavila kritika, že je problém sa dovolať do Skylinku. Ale to nie je podstatné. Podstatné je to, ako vyzerá zákaznícky servis dnes. Aká je doba prístupu. Ako reaguje systém, ak niekde klikneš a pod. Môžeme konštatovať, že systém je prehľadný a rýchly, takže to čo bolo povedané o serpo zo strany Skylink bolo splnené. Aký bol vývoj ceny kariet po zavedení serpo?

karamelka
Registrace: 2/2013
Příspěvků: 395
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Ja myslím že nie bol som pár krát nútený tam volať nie kvôli sebe ale že sa tam dotyčný nevedel dovolať.Aj stará zona bola podla mňa lepšia ale to je len môj názor.

Dreambox 920/7080/TBS 5925/GIBERTINI 150

pele1
Registrace: 2/2008
Příspěvků: 5 397
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

„Pokud uděláme chybu, rádi je napravíme.“
Kdy ?

„Jenže autor tohoto příspěvku nepodal dostatečné informace, aby bylo možno konstatovat, že se jednalo o chybu Skylinku.“
Čemu říkáte dostatečné informace, chcete říci že všichni stěžovatelé na zabavený kredit lžou? Nepřizpůsobujete situaci obrazu svému abyste z toho vyšel jako vítěz (jak to bylo např u nick letas?)

„Mimochodem, před časem jste psal, že Skylink záměrně blokuje převod na kartu Prima a že o tom shromáždíte důkazy.“
Taky že ano! Při prověřování situace u Skylinku nikdo neodpovídal a nijak nereagoval. Byl jsem o tom informován pracovníky/cemi kteří mimo jiné kolem toho dělají.

„Ani Vy jste nebyl ochoten vystoupit z anonymity.“
Naštěstí !
Jistě si také dobře pamatujete že jsem tenkrát napsal již známou větu jako dnes stejného významu:
-Zprovoznění jedné karty je gesto a mě jde o zprovoznění všech karet a pak pojede i mě.-

„Jen jste vyslovil obvinění a ....(?)“
Do 5 dní se všem postiženým karty Prima po necelých 50 dnech rozjely. Neuvěřitelné, že? Chtěl jsem Vás zprostit z toho co nyní píši a proto jsem se k tomu nevracel. Udělal jsem chybu?

„Máme standardní postupy“
Kolikpak máte v podmínkách uvedeno dní k aktivaci karty Prima?

„Zamítnutí zvýhodněné výměny karty je vskutku výjimečný případ a bez důvodu by k němu nedošlo“
Tomu věřím a většina lidí ten důvod zná.

Sníh máte odhrnutý? Když ne, slunko to na jaře uklidí.

člověk
Registrace: 3/2006
Příspěvků: 1 103
Odpověď v diskusním vlákně
 

karamelka

Píšeš "ale pýtam sa bola karta vložená do prijímača Skylink ready alebo aspoň do dekódovacieho modulu Skylink ready?"
Jestli autor vlákna píše, že je karta ICE a je dva a půl roku stará, tak pochybuji, že ji tenkrát snadno (z důvodu dostupnosti) mohl vložit do Irdeto Skylink ready přijímače nebo modulu. Dokonce i kdyby mohl, tak nebyl povinen, protože karta ICE mohla být poprvé vložena do CRW dekodéru a od té doby v něm používána (také tak používám jednu kartu).

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

pán Glisník

Ak by som vedel kontakt na Vás, obrátil by som sa priamo. Keďže ho nemám, prosím o prečítanie môjho príspevku v tomto vlákne z 24.11.2015 o 12:37:33 a zaujatie stanoviska.
Nemám problém zverejniť čísla oboch kariet, ale podľa zvláštnych pravidiel na tomto fóre by som sa to dostal dištanc.
Ďakujem.

emo53
Registrace: 3/2009
Příspěvků: 492
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

emo53-pošli čísla do redakce,oni to rádi předají

marakesh
Registrace: 11/2013
Příspěvků: 317
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Povedal by som, ze az tak vela predajcov v Martine nebude. Je hadam problem zverejnit v pravnom state o koho ide?

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

liquere, marakesh

liquere:
o tom Martine - je to jediná informácia, ktorú mám a bývam cca 55 km odtiaľ
marakesh:
Ak ma redakcia vyzve, nemám prpblém

emo53
Registrace: 3/2009
Příspěvků: 492
Odpověď v diskusním vlákně
 

pan Glisnik

pořád nevím jak to bude s mími 3 kusy T-mobile Tv kartami,které jste převzali od T-mobilu se všemi mímí registračními údaji i adresou a pořád je na svém účtu u skylinku nemám,přes tel.přísliby vašich děvčat,že je tam připíší ? ? ?

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 531
Stránka: 1 2 3 4 5 6 [ 7 ] 8
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 193
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra