![]() |
|
odpárování kartymáte někdo zkušenost z odpárováním karty |
kristl
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 6 |
Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 45 | |
![]() |
|
RE: odpárování kartyMám s tím zkušenost, dělal jsem to pro kamaráda a už bych to nikdy nechtěl zažít.![]() DM920 UHD, DMTwo UHD, Panasonic TX-55MZ2000E - ORF - ČT karta
|
Kibicak
Registrace: 8/2010 Příspěvků: 1 104 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyStejná zkušenost![]() Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
odpárování kartyJak mám donutit Skylink aby mi odpároval kartu od přijímače.Platil jsem rok balíček kombi tím jsem splnil podmínky pro odpárování.Skylink ale nereaguje na mé dopisy a telefony. |
kristl
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 6 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyJak nereaguje? Skylink není žádný Róm u silnice, od kterého jsi koupil zlatý prstýnek :D |
toothpick
Registrace: 11/2014 Příspěvků: 3 308 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyNo a ked napises ze sa prijmac pokazil, tak ti to odparuju. |
loop12
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 663 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyJe to akosi divné. Jak může Skylink nereagovat na něčí telefonáty? To mu s tím jako vztekle praští nebo co? Nevěřím. |
toothpick
Registrace: 11/2014 Příspěvků: 3 308 |
![]() |
|
parování kartymě se 4x pokazil přijimač a Skylink mě nedal nový přijimac ani kartu.akdyz je to na smlouvu tak se na to nevstahuje zaruka.muzu mit na to třeba tisic reklamaci.nevim jak ukoncit smlouvu.pěkný den |
myšáček67
Registrace: 3/2015 Příspěvků: 69 |
![]() |
|
opárování kartyNa telefonu vám řeknou že musíte poslat žádost písemně což jsem udělal už 3krát.Pří reklamaci vám sdělí že na to mají 30 dní.Já čekám a reklamuji už 2 měsíce.Zkoušel jsem i že mám poruchu na příjimači ale nezájem. |
kristl
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 6 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyNa reklamaci zboží skutečně existuje lhůta 30 dní. S tím nic neuděláš.Když posíláš žádost dopisem, já jsem třeba posílal přeregistraci karty, tak to může trvat klidně 14 dní i déle. |
toothpick
Registrace: 11/2014 Příspěvků: 3 308 |
![]() |
|
odpárování kartyOni vědí že tam mají ode mne žádost už dva měsíce ale nezájem.Nevím co dělat.Skylink už nikdy. |
kristl
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 6 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyMusíš to napsat přes ten jejich kontaktní formulář na techniky, k tomu musíš napsat extra žádost s číslem karty a s číslem a typem přijímače, kterou musíš podepsat, oskenovat a přiložit k vlastní žádosti. Druhý den ti přijde potvrzení o přijetí tvé žádosti a se sdělením, že ti někdy zavolá technik a že to přes telefon odpáruje. U mého kamaráda to trvalo 14 dnů a měl velký štěstí, že byl zrovna doma. Technik pošle příkaz přes satelit a ty musíš odpárování potvrdit přímo na receiveru, pokud jsi třeba v práci, máš smůlu. Tak tkhle nějak to proběhlo v případě, který důvěrně znám.![]() DM920 UHD, DMTwo UHD, Panasonic TX-55MZ2000E - ORF - ČT karta
|
Kibicak
Registrace: 8/2010 Příspěvků: 1 104 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyTakle jsem to udělal už 3krát,žádné potvrzení o příjmu nepřišlo.Při telefonické reklamaci mi řekly že o tom vědí ale že mám čekat.Tak čekám už dva měsíce,občas zavolám ale nezájem. |
kristl
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 6 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyTo bol nápad od skylinku brať prijímač so sparovanou kartou,aj zadarmo je to drahé![]() ![]() ![]() T90 - (42°e-1°w) Pár krámov na pozeranie, ale zaobídem sa aj bez nich
|
THXKO
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 2 739 Galerie: THXKO |
![]() |
|
@ THXKOKeď vidím slovo zľava, zadarmo, akcia, len pre členov klubu, len pre verných zákazníkov.... tak okamžite ruky preč, a utekať čím ďalej. Každý rozumný človek, ktorý si vie spočítať svoje príjmy a výdaje, vie, že nič nie je zadarmo. Je to len marketingový ťah ako ošklbať zákazníka.4K Box HD61; parabola 80 cm; Twin monoblock 4.3
|
Crescenzio
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 1 388 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyto je famozní provider |
PavelTP
Registrace: 8/2014 Příspěvků: 32 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyKOUKÁM , že je to horší než kdysi u DIGI TV . Kdyby se mohlo ( jako dříve na na Digi tv ) na Skylink koukat jen na jejich přímačích spárovaný s kartou , tak by koukalo jen pár lidí a bylo by horší než u DIGI TV . Skylink má štěstí , že si zákazník může koupit ještě kvalitní svůj přímač , proto mají méně reklamací .![]() |
amater3389
Registrace: 7/2012 Příspěvků: 486 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyja by som išiel aj na česku verziu šoi.... |
par32
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 977 |
![]() |
|
odpárování kartyCelý obsah tohoto fóra je pozoruhodný. Prosím, aby se ten, komu se stalo, že Skylink v zákonné lhůtě nereagoval na jeho podnět, se mnou spojil přes redakci parabola.cz.Pokud je chyba na naší straně, rád ji napravím. Pokud není, uvedu vše na pravou míru. Děkuji Jaromír Glisník, Skylink |
jglisnik
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 274 |
![]() |
|
jglisnikreakcia hodna šefa![]() ![]() ![]() klobuk dole ![]() |
par32
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 977 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyJe smutné a je vidět ta uroven a bordel když musím sám "velký šéf" prolézat sat fora a vše obhajovat.A pak na sebe nechávat kontakt přes parabolu a "chtít to jako řešit"...Hrozný.Ta uroven.Nedovedu si představit že mi doma nepůjde zásuvka a generální řiditel ČEZU to se mnou bude chtít řešit přes nějaké diskuzní forum.. |
pat
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 3 108 Galerie: pat |
![]() |
|
@patpretoze akakolvek net-diskusia je anonymna do tej miery do akej je na sto pro iste ze za tvojim nickom si skutocne ty, alebo za mojim nickom som skutocne ja alebo kto? OSOBNE rokovanie a akekolvek priame osobne jednanie je o niecom uplne inom...jednoducho tvoj prispevok ma hlavu aj patu.Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-
|
bohus31
Registrace: 10/2009 Příspěvků: 8 673 Galerie: bohus31 |
![]() |
|
RE: odpárování kartypat - přesně tak.Pozoruhodný není obsah tohoto fóra ale především "funkčnost" slavé zákaznické podpory a vůbec všeobecný postoj této pafirmy k technickým problémům na jejich vysílatele - ne že by se nemohly stávat, ale ta naprostá ignorace informovat o nastalých problémech své zákazníky je katastrofální... viz po 20h nefunkčnosti food netw. nikdo na zák.lince nevěděl o žádném problému, natož že třeba vyvěsili info někde na webu aby klient zbytečně neladil, nelaboroval atd... a na základě (nevhodné slovo)ních rad operátorek na HL nezapínal přijímače, nediktoval jim zbytečně dokola čísla karet a netrávil nekonečné minuty žvaněním o ničem... Vážený pane Gklisníku, co takhle za ten servisní poplatek koupit těm vašim pipkám na helpline nějaké monitory vašeho vysílání aby si v případě že zákazník jim tel.hlásí nefunkčnost nějakého programu mohly jednoduše zkouknout jestli jim to před nosem jde/nejde... děláte soustavně z volajících blbce, je to hnus velebnosti |
lance
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 5 391 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyTed už ani tak nejde o to že představitel firmy nabídl,zjednat nápravu,ale že to nabídl už vícekrát-proto by mě zajímalo jestli ji dotyční ,kteří si tu na Skylink stěžovali a zakládali témata s populistickými nazvy využili?Vše na chatě: Philips 40PFL6606H/12 - APEBOX C2 4K Skylink Full - TESLA MediaBox XA400 Android TV apka O2 TV stříbrná - Philips 32PFL6626H - Opticum SLOTH Combo Plus Philips - TCL 32S5200
|
habr
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 7 106 |
![]() |
|
jglisnikČíslo karty 2742996806.Jsme všichni zvědavý na čí straně je chyba.Kristl |
kristl
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 6 |
![]() |
|
RE: odpárování kartyUž to, že jsou na webu pravidelně chybné údaje o techn. parametrech vysílání, dny či týdny po přeladění je naprosto úsměvné, školácké a nevím jak ubožeji to ještě nazvat. Navíc se to stává zcela pravidelně již několik let. Samozřejmě to svědčí o vysoké profesionalitě zaměstnanců této fy. osobně se bojím zaplatit serpo na rok dopředu, natož uvažovat o nějaké delší době. To je naprostá loterie.Znova osmnáctku v osmiválci
|
Tomik535
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 15 127 |
Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 45 | |
![]() |
|
![]() |