Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

odpárování karty

máte někdo zkušenost z odpárováním karty

kristl
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 6
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 45
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Mám s tím zkušenost, dělal jsem to pro kamaráda a už bych to nikdy nechtěl zažít. :((

DM920 UHD, DMTwo UHD, Panasonic TX-55MZ2000E - ORF - ČT karta

Kibicak
Registrace: 8/2010
Příspěvků: 1 104
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Stejná zkušenost :-/

Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)

Delta1
Registrace: 6/2007
Příspěvků: 1 860
Odpověď v diskusním vlákně
 

odpárování karty

Jak mám donutit Skylink aby mi odpároval kartu od přijímače.Platil jsem rok balíček kombi tím jsem splnil podmínky pro odpárování.Skylink ale nereaguje na mé dopisy a telefony.

kristl
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 6
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Jak nereaguje? Skylink není žádný Róm u silnice, od kterého jsi koupil zlatý prstýnek :D

toothpick
Registrace: 11/2014
Příspěvků: 3 308
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

No a ked napises ze sa prijmac pokazil, tak ti to odparuju.

loop12
Registrace: 7/2007
Příspěvků: 663
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Je to akosi divné. Jak může Skylink nereagovat na něčí telefonáty? To mu s tím jako vztekle praští nebo co? Nevěřím.

toothpick
Registrace: 11/2014
Příspěvků: 3 308
Odpověď v diskusním vlákně
 

parování karty

mě se 4x pokazil přijimač a Skylink mě nedal nový přijimac ani kartu.
akdyz je to na smlouvu tak se na to nevstahuje zaruka.muzu mit na to třeba tisic reklamaci.nevim jak ukoncit smlouvu.pěkný den

myšáček67
Registrace: 3/2015
Příspěvků: 69
Odpověď v diskusním vlákně
 

opárování karty

Na telefonu vám řeknou že musíte poslat žádost písemně což jsem udělal už 3krát.Pří reklamaci vám sdělí že na to mají 30 dní.Já čekám a reklamuji už 2 měsíce.Zkoušel jsem i že mám poruchu na příjimači ale nezájem.

kristl
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 6
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Na reklamaci zboží skutečně existuje lhůta 30 dní. S tím nic neuděláš.
Když posíláš žádost dopisem, já jsem třeba posílal přeregistraci karty, tak to může trvat klidně 14 dní i déle.

toothpick
Registrace: 11/2014
Příspěvků: 3 308
Odpověď v diskusním vlákně
 

odpárování karty

Oni vědí že tam mají ode mne žádost už dva měsíce ale nezájem.Nevím co dělat.Skylink už nikdy.

kristl
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 6
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Musíš to napsat přes ten jejich kontaktní formulář na techniky, k tomu musíš napsat extra žádost s číslem karty a s číslem a typem přijímače, kterou musíš podepsat, oskenovat a přiložit k vlastní žádosti. Druhý den ti přijde potvrzení o přijetí tvé žádosti a se sdělením, že ti někdy zavolá technik a že to přes telefon odpáruje. U mého kamaráda to trvalo 14 dnů a měl velký štěstí, že byl zrovna doma. Technik pošle příkaz přes satelit a ty musíš odpárování potvrdit přímo na receiveru, pokud jsi třeba v práci, máš smůlu. Tak tkhle nějak to proběhlo v případě, který důvěrně znám. Rv

DM920 UHD, DMTwo UHD, Panasonic TX-55MZ2000E - ORF - ČT karta

Kibicak
Registrace: 8/2010
Příspěvků: 1 104
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Takle jsem to udělal už 3krát,žádné potvrzení o příjmu nepřišlo.Při telefonické reklamaci mi řekly že o tom vědí ale že mám čekat.Tak čekám už dva měsíce,občas zavolám ale nezájem.

kristl
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 6
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

To bol nápad od skylinku brať prijímač so sparovanou kartou,aj zadarmo je to drahé :))) ale čo stalo sa a treba rýchlo od skylinku čo najďalej!!! ;) Želám skylinku čo najmenej ľudí ;P

T90 - (42°e-1°w) Pár krámov na pozeranie, ale zaobídem sa aj bez nich

THXKO
Registrace: 3/2010
Příspěvků: 2 739
Galerie: THXKO
Odpověď v diskusním vlákně
 

@ THXKO

Keď vidím slovo zľava, zadarmo, akcia, len pre členov klubu, len pre verných zákazníkov.... tak okamžite ruky preč, a utekať čím ďalej. Každý rozumný človek, ktorý si vie spočítať svoje príjmy a výdaje, vie, že nič nie je zadarmo. Je to len marketingový ťah ako ošklbať zákazníka.

4K Box HD61; parabola 80 cm; Twin monoblock 4.3

Crescenzio
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 1 388
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

to je famozní provider

PavelTP
Registrace: 8/2014
Příspěvků: 32
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

KOUKÁM , že je to horší než kdysi u DIGI TV . Kdyby se mohlo ( jako dříve na na Digi tv ) na Skylink koukat jen na jejich přímačích spárovaný s kartou , tak by koukalo jen pár lidí a bylo by horší než u DIGI TV . Skylink má štěstí , že si zákazník může koupit ještě kvalitní svůj přímač , proto mají méně reklamací . :laughing:

amater3389
Registrace: 7/2012
Příspěvků: 486
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

ja by som išiel aj na česku verziu šoi....

par32
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 977
Odpověď v diskusním vlákně
 

odpárování karty

Celý obsah tohoto fóra je pozoruhodný. Prosím, aby se ten, komu se stalo, že Skylink v zákonné lhůtě nereagoval na jeho podnět, se mnou spojil přes redakci parabola.cz.
Pokud je chyba na naší straně, rád ji napravím. Pokud není, uvedu vše na pravou míru. Děkuji Jaromír Glisník, Skylink

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

jglisnik

reakcia hodna šefa R^ R^ R^
klobuk dole ;)

par32
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 977
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Je smutné a je vidět ta uroven a bordel když musím sám "velký šéf" prolézat sat fora a vše obhajovat.A pak na sebe nechávat kontakt přes parabolu a "chtít to jako řešit"...Hrozný.Ta uroven.

Nedovedu si představit že mi doma nepůjde zásuvka a generální řiditel ČEZU to se mnou bude chtít řešit přes nějaké diskuzní forum..

pat
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 3 108
Galerie: pat
Odpověď v diskusním vlákně
 

@pat

pretoze akakolvek net-diskusia je anonymna do tej miery do akej je na sto pro iste ze za tvojim nickom si skutocne ty, alebo za mojim nickom som skutocne ja alebo kto? OSOBNE rokovanie a akekolvek priame osobne jednanie je o niecom uplne inom...jednoducho tvoj prispevok ma hlavu aj patu.

Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-

bohus31
Registrace: 10/2009
Příspěvků: 8 673
Galerie: bohus31
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

pat - přesně tak.
Pozoruhodný není obsah tohoto fóra ale především "funkčnost" slavé zákaznické podpory a vůbec všeobecný postoj této pafirmy k technickým problémům na jejich vysílatele - ne že by se nemohly stávat, ale ta naprostá ignorace informovat o nastalých problémech své zákazníky je katastrofální... viz po 20h nefunkčnosti food netw. nikdo na zák.lince nevěděl o žádném problému, natož že třeba vyvěsili info někde na webu aby klient zbytečně neladil, nelaboroval atd... a na základě (nevhodné slovo)ních rad operátorek na HL nezapínal přijímače, nediktoval jim zbytečně dokola čísla karet a netrávil nekonečné minuty žvaněním o ničem...
Vážený pane Gklisníku, co takhle za ten servisní poplatek koupit těm vašim pipkám na helpline nějaké monitory vašeho vysílání aby si v případě že zákazník jim tel.hlásí nefunkčnost nějakého programu mohly jednoduše zkouknout jestli jim to před nosem jde/nejde... děláte soustavně z volajících blbce, je to hnus velebnosti

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Ted už ani tak nejde o to že představitel firmy nabídl,zjednat nápravu,ale že to nabídl už vícekrát-proto by mě zajímalo jestli ji dotyční ,kteří si tu na Skylink stěžovali a zakládali témata s populistickými nazvy využili?

Vše na chatě: Philips 40PFL6606H/12 - APEBOX C2 4K Skylink Full - TESLA MediaBox XA400 Android TV apka O2 TV stříbrná - Philips 32PFL6626H - Opticum SLOTH Combo Plus Philips - TCL 32S5200

habr
Registrace: 4/2006
Příspěvků: 7 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

jglisnik

Číslo karty 2742996806.Jsme všichni zvědavý na čí straně je chyba.Kristl

kristl
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 6
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odpárování karty

Už to, že jsou na webu pravidelně chybné údaje o techn. parametrech vysílání, dny či týdny po přeladění je naprosto úsměvné, školácké a nevím jak ubožeji to ještě nazvat. Navíc se to stává zcela pravidelně již několik let. Samozřejmě to svědčí o vysoké profesionalitě zaměstnanců této fy. osobně se bojím zaplatit serpo na rok dopředu, natož uvažovat o nějaké delší době. To je naprostá loterie.

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15 127
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 45
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra